no juu - ei ole. Mutta isoakovaa on kuitenkin uutista varmaan tulossa. Ei se kait uskalias veikkaus ole, että Karo. Fb sivullahan oli kirjoittajan isoäidin havainto, että ruumis. Ja kun muukin nyt piti kutinsa.tartsan kirjoitti:Onko faktatietoa`?Varamies kirjoitti:On ne pahus vainajan löytäneet. Likolammesta? Puuh
Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
sisotalo kirjoitti: Kirjoittaja sisotalo Su Tammi 13, 2013 12:58 pm
Hänellekin on yritetty syöttää valemuistoja, mutta turhaan. Kts blogiani Seppo Isotalo.
No ei siellä mitään ollut, enkä törmän poliisi teippiinkään
ajoin sen tykkitienkadun aivan perille, jonkun pihaan siis, (tosi noloa) ja katsoin sen tien jäljet taas, jälkiä oli enemmän, mutta ei ison auton esim. paloauton ja onneks toi avokki ei ole herän se pitäs mua ihan kahjona, ku ravaan eestaas, onneks mulla on huomena vapaa 
Vaihtoehto 3 asunnonhaltija oli nysväkkä Eeron vielä nyssäkämpi isoveli, jolle olikin kaiken epätodennäkyisyyden ym. kaikesta huolimatta tapahtunut baarissa ennen kuulumaton tapausChili kirjoitti:GestaPoop kirjoitti:Mitä epäuskottavaa siinä nyt on, että joku tulee aamuyöllä kotiinsa?
Siinä ei ole mitään epäuskottavaa, mutta sellaista ei taphdu, että annat jollekin luvan käyttää kämppääsi koko yön ja sitten ilmoitat, että tuletkin YLLÄTTÄEN klo 3 aikoihin kotiisi.
Millaisen tapahtumaketjun lopputulemana tuo toteutuisi?
Vaihtoehto 1: Lähdet baariin ja lupaat pojille, että et tule ennen aamua kotiin. Soitat klo 2 (soittoa ei ole rekisteröity minnekään?) ja ilmoitat, että ei vaineskaan, en saanutkaaan naista ja joudun tulemaan kotiin. EI TAPAHDU AIKUISTEN OIKEASTI. Ei kukaan anna kämppää tuollaisessa tilanteessa.
Vaihtoehto 2: Lähdet viikonlopuksi kaupungista ja lupaat pojille kämpän. Tuletkin toisiin ajatuksiin klo 2 ja soitat, että tulen kohta kotiin. EI TAPAHDU AIKUISTEN OIKEASTI. Ei kukaan tule toisiin ajatuksiin la klo 2.
Vaihtoehto 3:??
Ai niin taisi tulla jo vaihtoehto 4.kin tässä samalla
-
kettulainen
- Hetty Wainthropp
FB:stä jälleen, ellei tämä jo täällä ollut:
Veera Hjerppe niin ja siis kyllä se on ihan fakta että likolammesta on ruumis nostettu
Miten itse voit pitää faktana sitä ettei kk:n lähtemiselle voi olla muuta tukea kuin "yhden humalaisen sana" ???kiusausko kirjoitti:Miten poliisi voi pitää faktana Karoliinan lähteneen juuri 02.30? Eihän siitä ole muuta kuin yhden ihmisen humalainen kertomus joka voi
A) pitää paikkansa
B) olla valetta
jos vaihtoehto B tulee kyseeseen, niin mitään faktaa ei ole siitä kellonajasta, jolloin Karoliina on luotettavasti poistunut suuntaan X.
Oletan, että pojat ovat vähätelleet voimakkaasti omaa humalatilaansa. Humalassa on mennyt hermot, Karoliina kuoli ja nyt sitä ei saa kakaistua.
AikuistenOikeesti koko KK ei varmaan ole edes kadonnut vaan pyydystämässä turskaa Norjan vuonoilla?Chili kirjoitti:MollyMalone kirjoitti:Uskon sen että omistajalla on tullut muutos suunnitelmiin .
Mikä ihmeen muutos? Siihenhän pyysin juuri ideaa, että mikä on se tapahtumaketju, jonka tuloksena tulee kuvattu MUUTOS? Ei sellaista tapahtumaketjua ole ihmisen elämässä, että lopputulemana olisi puhelu klo 2 aikaan kaverille, että tulen tunnin päästä - alkakaa kalppia sieltä.
Eikö noita muutoksia sulle ole jo aika monta esitetty?
Kyllä omaan järkeen ainakin käy se että asunnon haltija on antanut poikien käyttöön asunnon kun itse mennyt esim. tyttöystävälleen yöksi, mutta siellä tullutkin riitaa tjms ja haltija soittanut pojille että muija heitti pihalle tulen omaan kämppään nukkumaan.
Yksiö on yleensä kuitenkin niin pieni että jos haltijana haluaisin sinne nukkumaan niin komentaisin ylimääräiset sieltä pois.
Ainiin, eihän AikuistenOikeesti yksiöitä ole edes olemassa?
Mä olen nainen107 kirjoitti:WOW, thanks Bastard! Tässä meillä on todellinen mies kentällä!-Bastard- kirjoitti:Minä menen nyt takaisin, en ajanut sitä rakennustyömaata loppuun asti, NYT ajan
-
Kirvesmies
- Remington Steele
JEP. Eli Likolammella tapahtuu siis jotain ihan nyt tai tänään 7.9. Nuo vauva.fi tiedot viittaa käsittääkseni tähän:Kurkkumaa kirjoitti:Vauvalassa tää tiedettiin jo etukäteen 5.8.2011 :
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/ ... umis_mutta
...eiku
http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/11946 ... uumis.html
(pitää ihan vaan täsmentää ettei vaan lähde tositietona mitään huhuja taas liikkeelle)
Sikäli mikäli ylläolevan olen oikein ymmärtänyt.
Mutta mitä se Kallioniemi on Iltalehdessä vielä tämän illan aikana luvannut tiedottaa, ellei siellä ole mitään ollut?
Omituista.
Omituista.
kiitos taasen, mutta poissaollessasi tuli uutta tietoa, äkkiä lukemaan-Bastard- kirjoitti:No ei siellä mitään ollut, enkä törmän poliisi teippiinkäänajoin sen tykkitienkadun aivan perille, jonkun pihaan siis, (tosi noloa) ja katsoin sen tien jäljet taas, jälkiä oli enemmän, mutta ei ison auton esim. paloauton ja onneks toi avokki ei ole herän se pitäs mua ihan kahjona, ku ravaan eestaas, onneks mulla on huomena vapaa
-
Kirvesmies
- Remington Steele
Tuo "parranpäristäjä" voi joskus olla hiukan hämäävä. En olisi arvannut minäkään.-Bastard- kirjoitti:Mä olen nainen107 kirjoitti:WOW, thanks Bastard! Tässä meillä on todellinen mies kentällä!-Bastard- kirjoitti:Minä menen nyt takaisin, en ajanut sitä rakennustyömaata loppuun asti, NYT ajan
-
Spekultantti
- Theo Kojak
Kohta meillä kaatuu sivut...! Kiitos kaikille kanssaseuraajille, on niin jännittävää, ja siksi tärkeää jakaa tätä toisten samankaltaisten kanssa.
Muistetaanpa Sallassa kadonnut thai-marjastaja, jota puolustusvoimatkin etsi. Ja silti löytyi ihan läheltä. Lähitalon koira toi pipon kotiin.
Muistetaanpa Sallassa kadonnut thai-marjastaja, jota puolustusvoimatkin etsi. Ja silti löytyi ihan läheltä. Lähitalon koira toi pipon kotiin.
Anteeksi chat, mutta repesin tässä Maskun löysässä runkopatjassa ja lähtö tulee kohta kanssa jos ei lakkaa punkka heilumasta. Kiitos Bastard. Olisko poliisi jo poissa paikalta ja huhu kuitenkin totta, kun Iltiksetkin jo vihjailevat?-Bastard- kirjoitti:No ei siellä mitään ollut, enkä törmän poliisi teippiinkäänajoin sen tykkitienkadun aivan perille, jonkun pihaan siis, (tosi noloa) ja katsoin sen tien jäljet taas, jälkiä oli enemmän, mutta ei ison auton esim. paloauton ja onneks toi avokki ei ole herän se pitäs mua ihan kahjona, ku ravaan eestaas, onneks mulla on huomena vapaa
- Hovimestari
- Martin Beck
Siis tekijöitä on useampia, tai yksi tekijä käyttää useaa nimimerkkiä ajaakseen täällä omaa teoriaansa, joka on väärä ja hämäystä kun taas muiden esittämät, usein toisensa poissulkevatkin teoriat ovat samaan aikaan oikeita... Huomaatko tässä mitään vikaa? Vai viittaatko siihen "kaikki epäillyt olivat syyllisiä"-kuvioon?liibaalaabaa kirjoitti:ihan varmasti seuraa. ja mulla on tunne, että kirjoitteleekin. muutama nimimerkki koittaa koko ajan vesittää muiden teorioita (mitkä luultavasti on oikeita) ja jankata omaa teoriaansa että muut alkaa siihen uskomaan ja katse kääntyy tekijästä poispäin.
Edellyttäen tietysti, että tekijä on.kiusausko kirjoitti:Ja mitä tulee siihen seuraako tekijä ketjua, niin aivan varmasti seuraa.
No oletko kokeillut vastata siihen ja kysyä lähettäjältä?josh kirjoitti:Miten sitten suhtautua tuohon yv:iin??
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
kärppä kirjoitti:kiitos taasen, mutta poissaollessasi tuli uutta tietoa, äkkiä lukemaan-Bastard- kirjoitti:No ei siellä mitään ollut, enkä törmän poliisi teippiinkäänajoin sen tykkitienkadun aivan perille, jonkun pihaan siis, (tosi noloa) ja katsoin sen tien jäljet taas, jälkiä oli enemmän, mutta ei ison auton esim. paloauton ja onneks toi avokki ei ole herän se pitäs mua ihan kahjona, ku ravaan eestaas, onneks mulla on huomena vapaa