Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
digitikka
Lauri Hanhivaara

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja digitikka »

AAMULEHTI:
"Pirkanmaan pelastuslaitoksen läntisen alueen päivystävä palomestari vahvistaa, että palokunta antoi poliisille virka-apua keskiviikkona Likolammella.

– Sinne lähetettiin yksi yksikkö, joka oli paikalla kello 19.44. Yksikkö palasi asemalle kymmenen jälkeen. En voi voi kommentoida asiaa mitenkään muuten, poliisilla on tiedotusvastuu, pelastuslaitokselta kerrotaan."
Eteenpäin! Sano Mummo lumessa
Varamies
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Varamies »

jukester kirjoitti:Mutta mitä se Kallioniemi on Iltalehdessä vielä tämän illan aikana luvannut tiedottaa, ellei siellä ole mitään ollut?

Omituista.
Luvannut puolittain toimittajalle. Kerrankos ne tuollaiset sanat syö jos on tullut mutkia matkaan.
sisotalo kirjoitti: Kirjoittaja sisotalo Su Tammi 13, 2013 12:58 pm
Hänellekin on yritetty syöttää valemuistoja, mutta turhaan. Kts blogiani Seppo Isotalo.
Kurkkumaa
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Kurkkumaa »

-Bastard- kirjoitti:No ei siellä mitään ollut, enkä törmän poliisi teippiinkään :D ajoin sen tykkitienkadun aivan perille, jonkun pihaan siis, (tosi noloa) ja katsoin sen tien jäljet taas, jälkiä oli enemmän, mutta ei ison auton esim. paloauton ja onneks toi avokki ei ole herän se pitäs mua ihan kahjona, ku ravaan eestaas, onneks mulla on huomena vapaa :lol:

Kiitos!

Ja nyt sitten voisit ajella vielä TAYS:in nurkille tsiikaileen, onko siellä jollain ovilla outoa kuhinaa kun oikeuslääketieteelliselle ollaan tuotu jotain? Kyllä ne yövuorolaiset siellä jo ovilla tupakilla jotain juorua ilmoille antaa, kuulolle sinne vaan. Ihan vaan meidän kaikkien täällä olevien tähden! :wink:
Viimeksi muokannut Kurkkumaa, Ke Syys 07, 2011 11:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
107
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja 107 »

-Bastard- kirjoitti:
107 kirjoitti:
-Bastard- kirjoitti:Minä menen nyt takaisin, en ajanut sitä rakennustyömaata loppuun asti, NYT ajan :D
WOW, thanks Bastard! Tässä meillä on todellinen mies kentällä!
Mä olen nainen :oops:
Hups. "työtapaturma" :mrgreen:
-Bastard-
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja -Bastard- »

Kirvesmies kirjoitti: WOW, thanks Bastard! Tässä meillä on todellinen mies kentällä!
Mä olen nainen :oops:[/quote]

Tuo "parranpäristäjä" voi joskus olla hiukan hämäävä. En olisi arvannut minäkään.[/quote]
ai herranenaika, en mä pysty tuohon partatekstiin vaikuttaan itse
Tontte
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Tontte »

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194695 ... milla.html

"Aamulehden keskiviikkoiltana saamien vihjeiden mukaan Tampereen Likolammilla on nähty illan aikana useita poliiseja ja palomiehiä. Lampi sijaitsee heinäkuun lopulla kadonneen Karoliina Kestin skootterin löytöpaikan välittömässä läheisyydessä.

Aamulehti ei ole tavoittanut tutkinnanjohtajaa, rikoskomisario Hannu Kallioniemeä tai rikostutkinnan päivystävää ylikonstaapelia kommentoimaan, liittyykö operaatio Kestin tapaukseen.

Pirkanmaan pelastuslaitoksen läntisen alueen päivystävä palomestari vahvistaa, että palokunta antoi poliisille virka-apua keskiviikkona Likolammella.

– Sinne lähetettiin yksi yksikkö, joka oli paikalla kello 19.44. Yksikkö palasi asemalle kymmenen jälkeen. En voi voi kommentoida asiaa mitenkään muuten, poliisilla on tiedotusvastuu, pelastuslaitokselta kerrotaan.

Sosiaalisessa mediassa levisi huhuja, joissa arvuutellaan, miksi poliiseja parveili Karoliinan löytöpaikan läheisyydessä.

Aamulehti seuraa tilannetta."

Voisiko nyt jo lukea rivien välistä.
Luennoitsija kiinnitti luentosalin taululle nelikulmaisen valkoisen paperiarkin ja teki arkin keskelle pienen mustan pisteen. Hän kysyi opiskelijoilta, mitä he näkivät.
— Mustan pisteen.
— Eikö kukaan teistä näe isoa valkoista neliötä? kysyi luennoitsija.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kirvesmies kirjoitti:Tuo "parranpäristäjä" voi joskus olla hiukan hämäävä. En olisi arvannut minäkään.
No mä arvasin heti, että kyseessä on nainen, koska eihän miehet tähän aikaan jaksa lähtee utsimaan ;) Kiitos taas Bastard.

Puhelin ei muuten kahta päivää olisi päällä lammen pohjassa... Ellei puhelin löydy jostain siitä lähistöltä, maastosta.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Teleksi
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Teleksi »

No ainakin Aamulehden mukaan pelastuspuoli vahvistaa tehtävän, vaikkei kerro enempää mistä on kyse. Mielenkiintoitsa on tietenkin, että viranomaisilla varmaan on ollut syy mennä juuri nyt juuri tuohon paikkaan. Onko ruumis noussut pintaan?Vai onko joku vihjannut mistä etsiä? Vai miten poliisit tuonne päätyivät? (Riippumatta siitä löytyikö mitään)
helppoperuna
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja helppoperuna »

Veikkaanpa että eero on murtunu ja kertonu illan todellisen tarinan. Niinpä poliisi tiesi mistä etsiä...
tartsan
Susikoski

Viesti Kirjoittaja tartsan »

JTLEn Kk-foorumilta suora kopsaus:
Tietojen mukaan oli pressulla peitetty sen takan kuvattu ja sen jälkeen nostettu ruumisautoon ja kuulemma tunnistettu myös,paikalla ollut kertoi tämän

Kirjoittaja sama nainen, joka oli aktiivinen Fb Kk ryhmässä, sai bannit yms. Nyt aktiivi tuolla saitilla.
tunis87
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja tunis87 »

helppoperuna kirjoitti:Veikkaanpa että eero on murtunu ja kertonu illan todellisen tarinan. Niinpä poliisi tiesi mistä etsiä...
En hämmästyisi, jos näin olisi.
kettulainen
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja kettulainen »

Teleksi kirjoitti:No ainakin Aamulehden mukaan pelastuspuoli vahvistaa tehtävän, vaikkei kerro enempää mistä on kyse. Mielenkiintoitsa on tietenkin, että viranomaisilla varmaan on ollut syy mennä juuri nyt juuri tuohon paikkaan. Onko ruumis noussut pintaan?Vai onko joku vihjannut mistä etsiä? Vai miten poliisit tuonne päätyivät? (Riippumatta siitä löytyikö mitään)
Lillunut jonnekin rantaan esim ruskea nahkatakki? Tai ihan koko ruumis? Tai sitten joku on tunnustanut. Eipä sitä oikein muita vaihtoehtoja vain tosiaan ole.

Jännityksellä odotan. Vaikka tuolta sängystä jo huudeltiin, minne jäin.............
MollyMalone
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

No huh, huh! Ei sen nyt luulis olevan niin vaikeaa sanoa että ruumis on löydetty vaikka olisi tuntematonkin. ..Voisi spekuloida että tässä haetaan jotakin muutakin ennenkuin julkistetaan.
kärppä
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja kärppä »

107 kirjoitti:
-Bastard- kirjoitti:Minä menen nyt takaisin, en ajanut sitä rakennustyömaata loppuun asti, NYT ajan :D
WOW, thanks Bastard! Tässä meillä on todellinen mies kentällä!
Mä olen nainen :oops:[/quote]

:lol: ilmankos olikin niin reipasta toimintaa :wink:
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Niin, jos tosiaan lammesta nostettu ja tunnistettu, herää kysymys miten......
There are no crimes behind enemy lines
Lukittu