nyt mä perkele sen hokasin!!! mä en oo edes miettiny koko juttua, koska oon susta sen yhen kuvan nähnyt, mutta nyt tuossa yhtäkkii välähti... luulisinKalessin kirjoitti:tämän hetken päivittäinen sarja, jonka keskustelu foorumista löytyy silmät
...muuta vinkkiä en anna
Onko teillä kuvia netissä?
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Elämä ei ole aina niin subjektiivistaSadie_Manson kirjoitti:nyt mä perkele sen hokasin!!! mä en oo edes miettiny koko juttua, koska oon susta sen yhen kuvan nähnyt, mutta nyt tuossa yhtäkkii välähti... luulisinKalessin kirjoitti:tämän hetken päivittäinen sarja, jonka keskustelu foorumista löytyy silmät
...muuta vinkkiä en anna
</life>
</life>
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Kalessin
- Adrian Monk
hehe...totta on, että nyt sadiekin ratkaisi arvoituksen samoilla vinkeillä. Laitan sinne kyseiseen paikkaan jatkossa lisää kuvia, mutta siinä saattaa vielä tovi vierähtää, kun saan aikaan sellaisia, mistä ei ihan kaikki mua tunnista. onhan se nyt naisellakin jonkinsortin yksityisyys oltava
mutta niin, me ollaan muutaman palstalaisen kanssa pelattu "arvoituspeliä", jossa ollaan etsitty netin uumenista kuvia toisistamme. se on varsin hauskaa ja aikaa kuluu kivasti. puhumattakaan siitä, että joutuu oikeasti funtsimaan! ja jos joku sen nykyisen kuvan löytää niin se on vanha, jossa mun hienot hiukseni eivät näy...
ei sillä, että olisin mitenkään fiksoitunut hiuksiini ja niiden väriin, mutta... 
mutta niin, me ollaan muutaman palstalaisen kanssa pelattu "arvoituspeliä", jossa ollaan etsitty netin uumenista kuvia toisistamme. se on varsin hauskaa ja aikaa kuluu kivasti. puhumattakaan siitä, että joutuu oikeasti funtsimaan! ja jos joku sen nykyisen kuvan löytää niin se on vanha, jossa mun hienot hiukseni eivät näy...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
CrissAngel
- Martin Beck
Piti sitten käydä tarkistamassa, mistä löytyy "meikäläisiä". 
Tiedoksi kaikille, että IRC Gallerian ABC ei(vät) ole minä, samoin Suomi24:n on joku muu. Tiede.netin abc sen sijaan todennäköisesti on minä itte, valitettavasti en enää muista 100%-varmasti...
Klakin Bodom-keskusteluissa olin myös aikanaan ABC:nä.
Tiedoksi kaikille, että IRC Gallerian ABC ei(vät) ole minä, samoin Suomi24:n on joku muu. Tiede.netin abc sen sijaan todennäköisesti on minä itte, valitettavasti en enää muista 100%-varmasti...
Every ship must sail a world.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Ircistä löytyy samalla nimimerkillä kuin täällä ja facebookissa on myös kuva 
Viimeksi muokannut hipsulainen, Su Helmi 15, 2009 11:07 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.