Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

matahari kirjoitti:

Sen sanon vielä että kyllä se paska sieltä A:n housuista vielä löytyy. Odotellaan......
:shock: Omituisen kova tarve sinulla on sitä kyllä kaivella.
Alethes doksa meta logu
matahari
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja matahari »

Sirpa kirjoitti:
matahari kirjoitti:

Sen sanon vielä että kyllä se paska sieltä A:n housuista vielä löytyy. Odotellaan......
:shock: Omituisen kova tarve sinulla on sitä kyllä kaivella.
Joo, tästä keissistä tulee mieleen juoppo appiukko vainaa joka vielä vänkäs ettei hällä ole paskat housussa vaikka housunkauluksesta jo pursui ylitse :lol:
Sirpa

No, juu niinpä - hetken olin pihalla, ennenkuin hoksasin, että keskustelummehan noudattaa vain sääntöjen mukaisesti otsikon aihetta.
Alethes doksa meta logu
Säteri
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Säteri »

matahari kirjoitti:Sirpa, vituttaa nuo sun muka fiksut kirjoitukset joissa ei ole päätä eikä häntää. Paljon tekstiä ja "hienoja" sanavalintoja joissa ei mitään tolkkua. Sit sulla on pokkaa sanoa, rivien välissä kylläkin, toisia tyhmiksi kun eivät tajua. Mene keskustelemaan tieteestä sitä ymmärtävien foorumille kun täällä jengi on niin peräti tyhmää.
Ja kun vauhtiin pääsin, olet myös yksi ärsyttävimmistä venkoilijoista ja trolleista tällä foorumilla. Teet sen kyllä taitavasti, pisteet siitä.
ammattitrolli, juu

Ulvila-osiosta tuli sontatunkio Sirpan paluun jälkeen, ylläpidon pitäisi osata ottaa kantaa myös viestien asiasisältöön ja sen myös poistaa sen perusteella viestejä ja kirjoittajia.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Säteri kirjoitti:
matahari kirjoitti:Sirpa, vituttaa nuo sun muka fiksut kirjoitukset joissa ei ole päätä eikä häntää. Paljon tekstiä ja "hienoja" sanavalintoja joissa ei mitään tolkkua. Sit sulla on pokkaa sanoa, rivien välissä kylläkin, toisia tyhmiksi kun eivät tajua. Mene keskustelemaan tieteestä sitä ymmärtävien foorumille kun täällä jengi on niin peräti tyhmää.
Ja kun vauhtiin pääsin, olet myös yksi ärsyttävimmistä venkoilijoista ja trolleista tällä foorumilla. Teet sen kyllä taitavasti, pisteet siitä.
ammattitrolli, juu

Ulvila-osiosta tuli sontatunkio Sirpan paluun jälkeen, ylläpidon pitäisi osata ottaa kantaa myös viestien asiasisältöön ja sen myös poistaa sen perusteella viestejä ja kirjoittajia.
Allekirjoitan saman huomanneena.
Varamies
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Varamies »

Juu, hankala trolli reagoitavaksi. Häiritsee kovin muiden asiallista keskustelua.
sisotalo kirjoitti: Kirjoittaja sisotalo Su Tammi 13, 2013 12:58 pm
Hänellekin on yritetty syöttää valemuistoja, mutta turhaan. Kts blogiani Seppo Isotalo.
Sirpa

:D Ootte ihania. Tykkään teistä.
Alethes doksa meta logu
Kotipoliisi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Kerronpa yhdestä asiasta Ulvila ketjuissa,josta sain kammottavan ryöpyn kerran naamalleni kun epäilin jotain muita interssejä olevan kirjoittajien taustalla.

Mm eräs kirjoittaja, joka diagnosoi Aueria mitä ihmeellisimmillä diagnooseilla; skitsofreenikko, narsisti jne, ja jopa täysin uudella diagnoosilla, joita nykylääketiede ei vielä ole edes havainnut, on itse kertonut Ulvila-palstalla, että hänen äitinsä on skitsofreenikko ja kuinka hän on kärsinyt koko lapsuutensa tästä.

Tulee todellakin mieleen, että onko tällainen henkilö ihan oikeasti ratkaisemassa murhaa vai jollain tavalla lääkitsemässä omia traumojaan.

8)
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Kotipoliisi kirjoitti:Kerronpa yhdestä asiasta Ulvila ketjuissa,josta sain kammottavan ryöpyn kerran naamalleni kun epäilin jotain muita interssejä olevan kirjoittajien taustalla.

Mm eräs kirjoittaja, joka diagnosoi Aueria mitä ihmeellisimmillä diagnooseilla; skitsofreenikko, narsisti jne, ja jopa täysin uudella diagnoosilla, joita nykylääketiede ei vielä ole edes havainnut, on itse kertonut Ulvila-palstalla, että hänen äitinsä on skitsofreenikko ja kuinka hän on kärsinyt koko lapsuutensa tästä.

Tulee todellakin mieleen, että onko tällainen henkilö ihan oikeasti ratkaisemassa murhaa vai jollain tavalla lääkitsemässä omia traumojaan.

8)
Törkeä vale. Voi jeesus.. Lapsi EI kärsi mitenkään välttämättä vanhempansa mielisairaudesta, varsinkaan jos se diagnoosi tehdään vasta kun äiti sairastuu siiheen, eläkkeelle jäätyään, 65-v jälkeen! Oletpa todella halpamainen ja lapsellinen. Jestas sentään. Hävettää puolestasi... :oops: Aivan varmasti et saa yhtään papukaijamerkkiä kommentistasi, joka ei liity edes Minfon asioihin!

:lol: On tosi kiinnostavaa, että osa kiihkeimmistä Auerin puolustajista alentuu yrittämään iskeä niin yksityiseen asiaan kuin mahdollista, ulkopuolelle kaiken mikä yhtään liittyy MINFOON, toisen kirjoittajan henkilönkin sivuuttaen, päätyen mieltään ärsyttävän ihmisen äitiin!! jestas.. hahhaa.. jumankekka miten typerää, mutta kaikkea näkee.

Riman alitukselle ei ole mitään rajaa.
Viimeksi muokannut Tara, Ke Syys 14, 2011 10:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Kotipoliisi
Martin Beck

Mikä tässä oli törkeä vale? Sekö mitä olet itse tilanteestasi kertonut?

Todella törkeää on se, että diagnosoit Aueria kuvien ja nettipalstakirjoitusten perusteella. Varsinkin kun ammattilaiset ovat täysin eri mieltä kanssasi.

Hävettää sinun puolestasi.

- Rudyard Kipling
Tara
Horatio Caine

Kotipoliisi kirjoitti:Mikä tässä oli törkeä vale? Sekö mitä olet itse tilanteestasi kertonut?

Todella törkeää on se, että diagnosoit Aueria kuvien ja nettipalstakirjoitusten perusteella. Varsinkin kun ammattilaiset ovat täysin eri mieltä kanssasi.

Hävettää sinun puolestasi.
Hyvä ihminen, mietis nyt vähän mitä kirjoitit. Aioitko tosiaan yrittää leimata minut alkamalla puhua minun sukulaisesta, äidistäni, jonka sairaudesta olen tullut maininneeksi - olit kuitenkin pannut juttuun omiasi.

Auerin maailmankuvasta et selvästikään ymmärrä höykäsen pöykästä. Ehkä se on sinulla samanlainen, kuin kalalle vesi, itse sitä ei huomaakaan. Ihan sama, ei kiinnosta tippaakaan.

Minulla kuten monella muullakin on ollut täysi oikeus pohtia maallikkona Auerin persoonaa vaikka miten päin, .. mutta sinun tasollesi en hänen mielenlaadustaan käytyyn keskusteluun osallistuessani ole alentunut. Eikö se Joutsenlahtikin profiloinut tekijän psykopaatiksi vähintään?

Ja mitä mahtoivat mielessään miettiä ne asiantuntijat, jotka päättivät lähettää rouvan mielentilatutkimukseen?

Kusipäisyydelle ei välttämättä ole diagnoosia, ja joillekin se on normaali ja pysyvä olotila. Ei voi mitään. Siellähän lillut...omissasi...
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Kotipoliisi
Martin Beck

Mietipä itse mitä kirjoitat netissä.

Huolestuttavaa on, että kuvittelet tietäväsi Auerin ajatusmaailmasta edes jotain. Tosiasiassa peilaat sitä kokoajan omaan kokemusmaailmaasi ja vedät siitä mitä ihmeellisimpiä ja naurettavia diagnooseja ja johtopäätöksiä.

Itse kertomasi taustat kyllä kertovat omaa karua kieltään. Siitä ei pääse mihinkään.

8)

- Rudyard Kipling
Tara
Horatio Caine

Se henkilö jonka sairautta hyväksesi käyttäen yrität toisen kirjoittajan leimaamista, ei koskaan uhkaillut kenenkään henkeä edes vitsin varjolla, eikä poliisi hänen perässään koskaan ollutkaan.

En tiedä enää mitä kirjoitat tuossa edellä. Varmaan isokin menetys. Saa olla.

Voisitko olla lähettämättä yksityisviestejä. No, ne päätyvät, arvaa minne, joka tapauksessa.
Tämä oli nyt tässä.
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Kotipoliisi, täytyy sanoa, että monta trollia ja veren painetta nostattavaa juttua ja kirjoittajaa täällä pyörii, mutta tuo veto oli kyllä sucker punch.

Täältä tähän, Bias.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Ulvilan ketjusta Kuolemannaakan kirjoituksesta lainattua (ei koko teksti kokonaisuudessaan):
Sitten kun joltain palaa hihat jankata samoja asioita kuukaudesta toiseen, niin ylläpito heittää koko toisen puolen jäähylle, ja kaikenlaisia kummallisia väitöksiä viljellään kenenkään korjaamatta viikkotolkulla. Ei kukaan korjaa virheellisiä käsityksiä. Virheitä sattuu kaikille, mutta se, ettei niitä viitsitä korjata, koska ne kannattavat omaa käsitystä syylliseksi, on epärehellistä. Ja äärimmäisen ärsyttävää.
Ihmettelet miksi heitetään lähes puoli porukkaa pellolle Auer-faneja. Johtuu mielestäni täysin siitä että Auerin puolustajat ovat omasta mielestäni harvinaisen agressiivisia keskustelijoita. Aueria puolustetaan hänen puolustelijoiden taholta hämmästyttävän kovin ottein. Mielestäni Kn kuten mm. turumurre ym. saavat siitä miettiä miksi saavat banneja, ei niitä ihan huvikseen heille ole jaettu (tämä omana mielipiteenäni).
Itse olen melkoisen vakuuttunut Auerin syyllisyydestä mutta ei minulla ole tarvetta hyökätä toisten keskustelijoiden kimppuun mielipiteeni vuoksi.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Vastaa Viestiin