No, menivät myös edellisellä kerralla. Mutta jos todella löytyy tallenteita hyväksikäyttötilanteista - olen valmis pyörtämään kaiken mitä olen sanonut. Ja myös Lahden murha saa uuden ulottuvuuden rikoskumppanin merkeissä. Auer ei sitä ole kuitenkaan tiedossa olevien todisteiden mukaan tehnyt.ulkosuomalainen kirjoitti:Tummennus minun. Olisivatko menneet nain pitkalle (vangitsemiseen) jos mitaan ei olisi loytynyt?Poliisi teki Auerin kotiin kotietsinnän elokuun lopussa. Poliisi takavarikoi syyttäjän toimeksiannosta kaikki Auerin hallussa olleet tallennusvälineet: tietokoneet, kamerat, muistikortit, puhelimet, radion ja päiväkirjat.
Auerin epäillään tallentaneen hyväksikäyttötilanteita.
Linkki olikin jo ylla mutta tassa uusiksi. http://www.apu.fi/artikkeli/poliisi-epa ... skauksesta
Näin vakavissa syytöksissä pitää olla kunnollista todistusaineistoa. Lasten kertomukset eivät todellakaan sitä ole.
Kyllä on hirveää jos tämä pitää paikkansa. Ja jos ei, niin veronmaksajana en kyllä hyväksy niitä korvauksia, jotka Auerille tulee tästä ennennäkemättömästä ajojahdista.