Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Salander
Harjunpää

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Salander »

Oma ammatinvalinta. What the hell was I thinking?? :roll:
"The darkest place is under the candlestick"
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

tyyppi85 kirjoitti:tyttöystävän kuukautiset :evil:
Ahaa, eli olisit toivonut enemmän positiivista raskaustestiä...? :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
London
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja London »

Ärsyttää se että valvoin taas koko yön ja unirytmi muutenkin ihan päin helvettiä. :x
valerian

Viesti Kirjoittaja valerian »

työnteko- olisi ollu kiva saada yks vapaa päivä .
Nepenthe
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Mut ryöstettiin tänään. Menin Suomalaiseen kirjakauppaan kun piti hankkia oppikirja kurssille. Se oli sellanen perustyypillinen plari. Sen lisäksi kun huomenna alkaa toinen työ taas tauon jälkeen, tarvitsin toimivia kuulakärkikyniä. Otin pari sellaista ja sitten lyijykynän sitä koulua varten. Olisin ostanut teroittimenkin, mutta kauppa oli erehdyksestä läjäyttänyt siihen terottimen kylkeen hinnaksi 5€. Se jäi sinne ja menin kassalle. 40€, sanoi sitten se kassatäti ja mä olin että mitä vittua. Ryöstö mikä ryöstö, eikä voi edes poliisille ilmottaa siinä toivossa että sais omiaan takasin.

Sitten piti ladata sitä toista työtä varten kuukausilippu bussiin, sinne meni 30€. Siis monen viikon edestä ruokarahoja katos alle tunnissa tosta vaan. Plussana sitten vielä sen toisen työn uus pomo soitti "kyselläkseen ystävällisesti", että miks en oo varannut kolmea vuoroa kun se pitää olla, eikä siitä voi joustaa. Sanoin, et niin kun varmaan muistat sillon puoltoista viikkoa sitten, ku oli kokous sen työn puolesta, mun jalka oli turvonnu suunnilleen kaksinkertaseksi, niin ajattelin alottaa vähän kevyemmin siltä varalta, että se ei kestä sitä 4 tunnin kävelyä. No sitten se pomo kyseli, että mikä siinä nyt sitten on ja ei kai se nyt enää kipeä voi olla. Sanoi sitten, että soita huomenna sen vuoron jälkeen, niin pitää miettiä, että mitä me tehdään jatkon kanssa.

Melkein jo erehdyin odottamaan sen työn alkamista, mutta meni into, kun heti suunnilleen uhkaillaan potkuilla. Lisäksi sain tiedon tänään että alotan parin viikon sisällä kurssinkin. Siis sitten mä oon työntekijä-työntekijä-opiskelija. 40h perustyötä, 12h toista työtä, 5,5h opiskelua. Kunhan vaan lopettaisivat potkujen väläyttelemisen, niin kaikki olis jees.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
Salander
Harjunpää

Se, että fiksusti käsittelin tänään chilejä paljain käsin, nyt sormia polttaa eikä siitä safkasta tullut niin tulista kuin sormien polte antaa olettaa.. :evil:
Hannaaaa
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Salander kirjoitti:Se, että fiksusti käsittelin tänään chilejä paljain käsin, nyt sormia polttaa eikä siitä safkasta tullut niin tulista kuin sormien polte antaa olettaa.. :evil:
Ahaaa.. Arvaan mikä ammatti :D . Saman tien olen itekkin valinnut.
Mitä sitte?
Hannaaaa
Sabrina Duncan

Mua ärsyttää tänään huono tuuri. Pokeri ei suju :? . Oisin vaan halunnu vähän viikkorahaa, niinku eilennäkkii...huoh.
Mitä sitte?
Salander
Harjunpää

Hannaaaa kirjoitti: Ahaaa.. Arvaan mikä ammatti :D . Saman tien olen itekkin valinnut.
Kyllä nyt täytyy myöntää että ihan vaan harrastuspohjalla tässä mennään.. :lol:
Mut kiitokset myötätunnosta. :D
Hannaaaa
Sabrina Duncan

Aih :D. Silti se sattu, vaikkei oliskaan ammattilainen. Oon ite tuon tehny About aina :D.
Mitä sitte?
Naattori
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Tänään(kin) ärsyttää pomo ja stressaava tilanne töissä noin ylipäätään,
jatkuva vesisade sekä siitä johtuvat kuraiset tassunjäljelt pisin poikin lattiaa sekä
kurkkukipu joka toivottavasti ei enteile flunssaa.

Onneksi tein mustikkapiirakkaa..piristän itseäni :roll:
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Ruu
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Ruu »

Se että huomenna on työpaikan virkistyspäivä, ulkoilua vesisateessa,perkele, ja muutenkin ollaan ulkona töissä kaiket päivät...
Hannaaaa
Sabrina Duncan

Meillä on naapurissa JuoruMartta, joka todellisuudessa on mies. Se tietää kaikkien asiat. Se tulee aina ihan tohkeen kertomaan viikon juorut. En edes tunne sitä kunnolla. Noh eniveis...
Tossa hetki sitte se kehu, kuinka naapurissa harrastetaan äänekästä seksiä, ja missä asennossa :shock:.
Se tietää, että tosta toisesta talosta eräs nainen käyttää sellasta ja sellasta sauvaa itteensä :shock:.

Sen poika on ihan HUIPPU ärsyttävä! Se paukuttaa meidän postiluukkua,ja soittaa ovikelloa toukoamatta, jos ei kukaan mee avaan ovee. Se on aika pelottavaa välillä, kun se saattaa kurkkia tuolta postiluukusta, näkyy vaan sormet, nenä ja silmät.
Yhtenäpäivänä se hakkas takaraivoaan meidän ulko-oveen joku 15min. Aukasin oven raivolla. Se makas X asennossa käytävällä, eikä sanonu mulle sanaakaan. Tuijotti vaan. Laitoin oven kiinne.
Mitä sitte?
Nepenthe
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Harvinaisen paska projekti töissä. Tietokantaa ei ole tullut, joten kaikki vastaukset pitää kirjata paperisiin lomakkeisiin ja ilmeisesti sitten viikonloppuna pitää ne sieltä paperilta siirtää sitten sähköiseen tietokantaan työajan ulkopuolella. Paperinen lomake on myös ilmeisesti aika puutteellinen, kun sen jälkeen kun olin yhden päivän tehnyt niitä haastatteluja, ilmoitettiin vain, että niihin pitää merkitä myös, onko yrityksen tapauksessa kyseessä tavaramerkki- vai patenttirekisteröinti. Kun sanoin, etten tietenkään ole moista kysynyt, kun ei sellaista kerrottu. Sitten pomo sanoi, että kato hei ne jostain nettisivuilta sitten, tms. Päätin kokeilla ja yhden yrityksen kohdalla olin vakuuttunut, että heidän tapauksessa kyseessä on patentti. Sattumalta pomo sitten otti saman yrityksen esimerkiksi ja sanoi, että tuo on tyypillinen esimerkki tavaramerkistä. Jos mut on pestattu haastatteluassistentiksi, niin MIKSI VITUSSA MUN PITÄIS TIETÄÄ ONKO JOLLAIN YRITYKSELLÄ TAVARAMERKKI TAI PATENTTI? Kun pomolle asiasta sanoin hän vain totesi, että sellainen kohta siihen sähköiseen tietokantaan kuitenkin tulee ja siihen on pakko laittaa jotain.

Viikko on puolessa välissä ja olisin jo valmis perjantaihin. Tällä viikolla joka päivä on oltava töissä 8:00 ja päivätyö loppuu klo. 16. Kolmena päivänä alkaa klo. 16 iltatyö, joka päättyy n. 20:00. Muina kahtena arkipäivänä on koulua 16:00-19:00. Ottaa vitusti päähän, kun sitten vielä sanotaan, että tee nyt noi sitten viikonloppuna, kun niiden pitää olla joka tapauksessa maanantaina tehtynä, ei kai nyt oo niin vaikeeta.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
nippelitieto
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja nippelitieto »

Keliakiaa sairastava lapseni oli saanut koulussa samaa makaronia kuin muutkin, reissuvihkossa oli viesti suhteellisen vähättelevään sävyyn että jos jotain on niin tiedämme...

Kovasti ollaan tehty töitä ja pyritty siihen ettei sitä gluteenia mistään tulisi ( kotona kaksi keliaakikkoa ) eikä kotiin osteta mitään gluteenisia tuotteita. Lapsi on vielä sillä kaikkein tiukimmilla ruokavaliolla ihan lääkärin määräyksestä.

Labratkin on tulossa, arvatenkin tämänpäiväinen koulussa tapahtunut moka tulee näkymään myös niissä.

Yhden kerran erehdys vie elimistöltä 3kk korjatakseen sen aiheuttamat tuhot.. tosi kivaa NOT
Lukittu