Minä en usko että lapset olisivat kovin helpolla Jukalle avautuneet. Jos siis pitää paikkansa että Jukka tosiaan käytti noita raakoja rangaistuskeinoja eli kylmiä suihkuja, seisottamista, pihalle heittelyä. Kyllä lapsi aika varhain huomaa keneen voi luottaa. Ja jos molemmat vanhemmat ovat jollain tavalla väkivaltaisia lapsia kohtaan niin lapsi ei voi kertoa kenellekään.Mary Jane Lemansky kirjoitti:Minä pyrin olemaan puolustelematta ketään, mutta pakko sitä on ääneen todeta jos rupeaa menemään ihan överiksi. Nyt uusien syytteiden valossa Auerista löytyy sopivasti jopa pedofiili,joka ei ole kyvykäs aikuissuhteisiin jne. (Kuitenkin oli naimisissa Jukan kanssa pitkään eikä tuolta ajalta ole LSH-syytteitä). Lapset olisivat ehkä iskälle avautuneet äidin oudosta käytöksestä. Lisäksi naapurien lasten luona leikkiessään ehkä maininneet jotakin tai leikkineet jotai outoja leikkejä.
Äiti usein juu on se, joka lasta pahoinpitelee. Kaikki fyysinen kurinpitäminen on nykyään rikos, joskus muinoin se oli vielä yleisesti hyväksyttävää. Piti oikein itse hakea sopiva vitsa puusta,että sai tutustua Koivumäen herraan. Mutta kyllä väittäisin, että luunapeista ja tukkapöllystä on vielä helvetin pitkä matka seksuaaliseen hyväksikäyttöön! Minäkin sain lapsena selkääni joskus,mutta ei mua hyväksikäytetty. Samaa puhunut monien ihmisten kanssa. Selkäsaunat ja tukistelu oli valtavirran hommaa, ei mitkään hyväksikäytöt!
Taksimies vangittiin ensin.
Hän on saattanut tehdä Auerin lapselle/lapsille jotakin, josta syystä suhde AA:n viileni.
En ota kantaa siihen että edelleen puolustelet lasten ruumiillista kurittamista, mikä on muuten rikoslaissakin kiellettyä touhua.