Joo, kylläINES 7 kirjoitti:Tutun näköinen tuo herra edellä.
Päivän Naurut
Re: Päivän Naurut
Mitä sitte?
Näin vanhalta ei jää mikään huomaamatta.Hannaaaa kirjoitti:Joo, kylläINES 7 kirjoitti:Tutun näköinen tuo herra edellä...Mietin että kukas hitsi se olikaan, ja kyllä se varmasti tämän huomaa!
Tuli tuon uutisen joitakin aikoja sitten luettuna mieleen vanha kunnon Chaplin-aikamatka. Kyllähä meillä kaikilla on väitetty olevan kaksoisolento jossakin ja varmasti onkin ja kohta enemmän, kun ihmiset sulautuvat kaikki saman näköisiksi. Siis ei atomisodassa vaan "rotujen" sekoittuessa. Toisaalta, hitostako tietää jostain vitsin rinnakkaismaailmoista. Huom! ei kysymysmerkkiä.

Ulrika Jonsson
Tarviiko tähän enää sanoa mitään
Mitä sitte?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ruokatauolla kassojen luona törmäsin tähän....
http://www.lehtipiste.fi/fi/aikakausleh ... %A4+Rikos/

Anteeksi MIKÄ lehti?
http://www.lehtipiste.fi/fi/aikakausleh ... %A4+Rikos/

Anteeksi MIKÄ lehti?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Saanko esitellä Suomen rohkeimmat miehet, tässä viisi rohkeinta: 1. Matti Seinäjoelta: Matti, joka tulee myöhään kännissä kotiin, yltympäri huulipunan jäljissä ja haisee naisen parfyymille, läpsäyttää vaimonsa takamukselle ja sanoo: "Sä oot sitten seuraava!" 2. Ville Oulusta: Vaimo oli makuuhuoneessa sängyssä lukemassa kun Ville käveli makuuhuoneeseen puhallettava lammas kainalossaan. "Tässä on se lehmä, jonka kanssa harrastan seksiä kun sulla on päänsärky." "Toi on kyllä lammas", vaimo kommentoi. "Mä puhunkin nyt lampaalle", Ville vastasi. 3. Jari Kuopiosta: Jari huomaa vaimonsa pakkaavan matkalaukkunsa, joten kysyy: "Mitä teet?" Nainen vastaa: "Pakkaan tavaroitani ja muutan Lontooseen. Olen kuullut, että siellä maksetaan naisille 400 puntaa siitä mitä olen antanut sinulle ilmaiseksi" Myöhemmin kun nainen on lähdössä, hän huomaa että Jari on myös pakannut matkalaukkunsa. Hän kysyy: "Mihin sinä olet lähdössä?" Jari vastaa: "Tulen mukaan Lontooseen. Haluan nähdä miten pärjäät 800 punnalla vuodessa." 4. Heikki (pultsari) Tyrnävältä: Nainen oli ostoksilla paikallisessa S-marketissa ja poimi kauppakoriinsa 2 litraa maitoa, rasiallisen kananmunia, 2 litraa tuoremehua, salaattia, tomaatteja ja kahvipaketin. Ulko-oven vieressä oli Heikki tarkkailemassa naista kun hän nosti tavarat kassan hihnalle. Hetken jälkeen Heikki lausui: "Oot varmaan sinkku." Nainen säikähti hieman, mutta häntä kiinnosti myös tietää miten juoppo oli voinut tietää hänen siviilisäätynsä, koska hän oli todellakin sinkku. Hän tarkasti nopeasti ostamansa tuotteet, mutta ei löytänyt niistä yhtään merkkiä, mikä olisi voinut paljastaa häntä sinkuksi. Loppujen lopuksi hänen oli pakko myöntää juopolle: "Niin olen, mutta mistä tiesit? "Koska oot niin saatanan ruma." vastasi Heikki 5. Pertti Pellosta: Mies tuli kotiin umpihumalassa aamuyöllä klo 6. Vaimo oli raivoissaan luudan kanssa ovella odottamassa. Mies tokaisi tyynesti: "Olitkos siivoamassa vai lentoon lähdössä?"

Mitä sitte?
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Alibi-lehdessä isälle ja tämän aikuiselle pojalle oli tullut paha riita Youtube-videoista.
"Santeri näytti sieltä jotain autovideoita ja niitä olisi sitten kaikkien pitänyt katsella!"
Paras kohta oli se kun verbaalinen taistelu eteni fyysiseksi, ja isä kuvaili jotenkin näin:
"Hän otti paitansa pois, ikään kuin merkiksi, että nyt on valmis tappelemaan. Santeri on tällainen vapaaottelija tai mitä niitä on, niissä piirreissähän ylävartalon riisuminen on merkki, että nyt taistelee viimeiseen asti."
(Myötähäpeän taasen aiheutti sen, että artikkelissa päihderiippuvuudesta, oli valokuva, missä sille pojalle oli piirretty puhekupla -.-)
Alibeista löytää muutenkin aina kaikkea hauskaa, varsinkin jos lukee niitä väsyneenä.
"Santeri näytti sieltä jotain autovideoita ja niitä olisi sitten kaikkien pitänyt katsella!"
Paras kohta oli se kun verbaalinen taistelu eteni fyysiseksi, ja isä kuvaili jotenkin näin:
"Hän otti paitansa pois, ikään kuin merkiksi, että nyt on valmis tappelemaan. Santeri on tällainen vapaaottelija tai mitä niitä on, niissä piirreissähän ylävartalon riisuminen on merkki, että nyt taistelee viimeiseen asti."
(Myötähäpeän taasen aiheutti sen, että artikkelissa päihderiippuvuudesta, oli valokuva, missä sille pojalle oli piirretty puhekupla -.-)
Alibeista löytää muutenkin aina kaikkea hauskaa, varsinkin jos lukee niitä väsyneenä.
Juhlakakku: Sopii joulukakuksi, juhannuskakuksi tai vaikka viikonloppukakuksi.
1 dl sokeria 4 munaa 2 dl kuivattuja hedelmiä 1 tl suolaa 1 dl fariinisokeria 4 rkl sitruunamehua pähkinöitä 2 l viskiä.
Ota esiin suurehko kulho. Tarkasta maistamalla viskin laatu. Kaada mittaan 1 dl viskiä ja juo se. Toista.
Laita sähkövatkain päälle. Maista viskiä uudelleen varmistaaksesi, että se on korkealaatuista.
Sekoita 1 dl voita laajassa sameahkossa kulhossa, lisää 1 rkl sokeria ja vatkaa taas.
Varmista, että viski on vielä hyvää, kuo uusi jupillinen.
Käännä vatkaaja poish päältä. Riko kaksi kanaa ja lishää kulhoon, shamoin kuivatut hedelmät.
Vatkaa kääntäjä taash päälle. Jos heivatut kudelmat jäävät kiinni kulhoon, väännä irti muuvireisshelillä.
Maishta shitten onko vishki vielä herkeälaatuishta. Shitten shiivilöi 2 dl shuolaa, tai jotain. Ei oo nniin nöpönnuukaahhh. Tsekkaa vishki.
Shiivilöi shitruuamehu, lishää yksi ruoka. Lushikka. Shokeria tai jotain, aivan shama ..kele.
Voitele uuni. Kkäännä kaakkuvoka 220 asteesheen, älä nohda käännyttää vatkainta poish.
Heitä kulho ikkunashta, tshe...tshekkaa taas vishhki. Mee nnnukkummaaan. Kuka s...na yliphäätään viittish shyödä jotain h-hedelmäkakkua?
1 dl sokeria 4 munaa 2 dl kuivattuja hedelmiä 1 tl suolaa 1 dl fariinisokeria 4 rkl sitruunamehua pähkinöitä 2 l viskiä.
Ota esiin suurehko kulho. Tarkasta maistamalla viskin laatu. Kaada mittaan 1 dl viskiä ja juo se. Toista.
Laita sähkövatkain päälle. Maista viskiä uudelleen varmistaaksesi, että se on korkealaatuista.
Sekoita 1 dl voita laajassa sameahkossa kulhossa, lisää 1 rkl sokeria ja vatkaa taas.
Varmista, että viski on vielä hyvää, kuo uusi jupillinen.
Käännä vatkaaja poish päältä. Riko kaksi kanaa ja lishää kulhoon, shamoin kuivatut hedelmät.
Vatkaa kääntäjä taash päälle. Jos heivatut kudelmat jäävät kiinni kulhoon, väännä irti muuvireisshelillä.
Maishta shitten onko vishki vielä herkeälaatuishta. Shitten shiivilöi 2 dl shuolaa, tai jotain. Ei oo nniin nöpönnuukaahhh. Tsekkaa vishki.
Shiivilöi shitruuamehu, lishää yksi ruoka. Lushikka. Shokeria tai jotain, aivan shama ..kele.
Voitele uuni. Kkäännä kaakkuvoka 220 asteesheen, älä nohda käännyttää vatkainta poish.
Heitä kulho ikkunashta, tshe...tshekkaa taas vishhki. Mee nnnukkummaaan. Kuka s...na yliphäätään viittish shyödä jotain h-hedelmäkakkua?
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a22 ... tso+kuvat/
Sorry mä en osaa tuoda noita kuvia tänne ni laitoin vaan linkin. Moon ulvonut ääneen himassa ja kattonut varsinkin Nicole Kidmanin kokaiini nenä kuvaa
Onneksi muillekkin sattuu joskus virheitä!
Sorry mä en osaa tuoda noita kuvia tänne ni laitoin vaan linkin. Moon ulvonut ääneen himassa ja kattonut varsinkin Nicole Kidmanin kokaiini nenä kuvaa
Onneksi muillekkin sattuu joskus virheitä!
Life. It´s just fucking thing after nother...
Äsken satuin klikkaamaan profiiliani ja huomasin, että siellä luki: "Nepenthe on ollut aktiivisin keskustelussa 'Mikä ärsyttää tänään?'"
Pitäisi ehkä vähentää vähän kaikenlaista avautumista ja keskittyä enemmän rikosjuttuihin. 
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
KYLLI on myynyt kuvansa ulkomainokseen. Näkyi aamulla ympäri pääkaupunkiseutua. Varmasti hyvästä hinnasta.
Älä välitä, mulla on siinä "pub Prison".Nepenthe kirjoitti:Äsken satuin klikkaamaan profiiliani ja huomasin, että siellä luki: "Nepenthe on ollut aktiivisin keskustelussa 'Mikä ärsyttää tänään?'"Pitäisi ehkä vähentää vähän kaikenlaista avautumista ja keskittyä enemmän rikosjuttuihin.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Kirjoittaja jmit päivämäärä Ma Syys 26, 2011 12:39 pm
Tuosta kunnianloukkaussyytteestä olen kyllä kade sinulle. Itse olen sellaista odottanut jo vuosia, mutta ei vaan tule. Haluaisin päästä puimaan näitä asioita "oikeus"saliin. Kovin paikka on ollut, kun minfon henkilökunta on laittanut minut viikoksi nurkaan seisomaan.

Tuosta kunnianloukkaussyytteestä olen kyllä kade sinulle. Itse olen sellaista odottanut jo vuosia, mutta ei vaan tule. Haluaisin päästä puimaan näitä asioita "oikeus"saliin. Kovin paikka on ollut, kun minfon henkilökunta on laittanut minut viikoksi nurkaan seisomaan.
MEG kirjoitti:KYLLI on myynyt kuvansa ulkomainokseen. Näkyi aamulla ympäri pääkaupunkiseutua. Varmasti hyvästä hinnasta.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...