Herranjestas turre, pitääkö tuo sinulle 3d piirtää. Lähde on siinä yksiselitteisesti mainittu linkkinä ja aivan ensimmäiseksi jotta ei jäisi epäselvää. Klikkaa siitä ja pohdi alkuperiä siellä lisää. Minä en voi jonkun nickin puolesta vastata. Minun lähde on tuo 24. Sieltä lainattu - en vastaa muusta. En vedonnut muuhun. En antanut muuta ymmärtää.
Sinä olet lainannut etp:tä ja pätkiä sieltä ja pätkiä lasten jutuista joka on ihan eri asia. Jos tosin tuossa linkin takana selviää tuon nikin lainauksen lähde n suurinpiirtein.
Jos minä olisi lainannut sinun koosteitasi, jossa sanot niiden olevan etp:stä mutta olet irrottanut ne asiayhteyksistään ja niputtanut merkityksiltään uudeksi kokonaisuudeksi. Ja jos osoittaisin mistä nuo tuon lainaukseni olen hakenut, niin en minä siiyä sisällöstä olisi vastuussa - vaan sinä, sen tekstin tehdessäsi.
Se olisi linkin lisäksi viestissäkin lukenut, mutta kuten tuossa sitten selitin seuraavassa postauksessa - viesti karkasi matkaan väärään toikkiin. Mutta sitten ajattelin, ettei täällä niin tyhmiä ole, etteivätkö linkista ymmärrä tekstin tuonnin lähdettä. Mutta väärin oletin, en muistanut tätä vaihtoehtoa.
Väsyttää jankata tämmöisiä. Saisiko jotain kehittävämpää tilalle.
Hei, ei ole tarvetta hermostua!, ja 'hermostuneisuudet kommentteineen' mielellään tuonne lautamiehiin. Minua vain kiinnostaa miksi kyseinen sillisalaatti...
itse ehdotin tyytymättömyydellesi toista kanavaa. Ei täällä muutenkaan sääntöjä selvitellä. Niille on omat toikit.