Pasi Eloranta. Kadonnut Somerolta 2010.

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Nemesia
Neuvoja-Jack

Re: Pasi Eloranta. Kadonnut Somerolta 2010.

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Osanotot omaisille.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Liityn joukkoon minäkin. Todella hyvä kun löytyi, onneton loppu tietenkin mutta harva kai tosissaan uskoi että Pasi missään espoossa ajelisi busseilla samaan aikaan kun etsitään mediaa myöten ja on lapsi kaipaamassa. Osanotot.
Pirhonen
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

nuusku-nella kirjoitti: mutta harva kai tosissaan uskoi että Pasi missään espoossa ajelisi busseilla samaan aikaan kun etsitään mediaa myöten ja on lapsi kaipaamassa. Osanotot.
Jaa miten minusta vaikuttaa että tässäkin ketjussa oli useampikin joka vakavissaan tähän uskoi ja haukkui siinä sivussa pasin ja äitinsä. No toivottavasti ottavat edes opikseen tästä... :roll:
Crishelle
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Sanon omalta puoleltani, kuten niin monesti aiemminkin, että minä en ainakaan uskaltanut mennä täyteen takuuseen Pasin Espoossaolemisesta missään vaiheessa ja jos näin olen antanut ymmärtää, olen vahingossa antanut ymmärtää väärin. Ainoastaan toivoin että mitä jos sittenkin...? Haluan asioille onnellisen lopun ja mieluisampi yllätys tässä olisi ollut miehen karkaaminen ja siitä seurannut draama kuin kenenkään menehtyminen.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
LAWoman
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Osanotot. Toivotaan että tämä nyt on tosiaan Pasi, valitettavaa että kuolleena mutta asioille on aina hyvä saada päätös. Spekuloidaanhan täällä joten Espoo nyt oli tämän ketjun yksi päähaaroista...

Edit / lisäys: Onko muuten jollain käsitys kauanko menee siihen, että saadaan henkilöllisyydestä vahvistus? Tuleekohan tämä julkisuuteen tiedoksi vai katoaako katoamisilmoitus vain kaikessa hiljaisuudessa, jos todetaan, että kyseessä ei esim. henkirikos? Ilmeisesti varmaankin itsemurha.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Crishelle
Neuvoja-Jack

Tuossa R.I.P Pasi Eloranta-ryhmässä murtunut tytärpuoli kirjoitti että oli 99% varmuudella Pasin jäänteet jotka siellä metsässä oli, että poliisit oli käyneet kuulemma asiasta ilmoittamassa. =( Odotellaan virallista tietoa vielä...
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Ruumis on ilmeisesti alustavasti tunnistettu mahdollisen omaisuuden ja vaatteiden perusteella, siltä vaikuttaisi. Ruumis on varmasti melko tunnistuskelvottomassa tilassa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Crishelle
Neuvoja-Jack

Mä voin vaan kuvitella missä tilassa se on ollut oltuaan siellä puolitoista vuotta, jos se on sen ajan siellä edes ollut mutta näin oletan... helteitä, sateita ja kuumuutta on ollut sekä viime että tänä kesänä, talvella lumi on satanut varmasti ruumiin päälle ja jäähdyttänyt sitä ehkä jopa niin että mätäneminen on hiukan hidastunut mutta kevään tulo ja lumen sulamisesta tullut vesi... onkohan mitään edes jäljellä, paitsi luuranko?! Ja ehkä jotain sisäelimiä?? Ja mitä Pasille oikeen tapahtui että se tonne joutui?
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Onko Elorannan ruumiin löytöpaikasta mitään tarkempaa tietoa vai onko mennyt itseltäni vain ohi? Kiinnostaisi tietää miten juuri nyt n. 1, 5 vuotta katoamisen ja (mahdollisen) kuoleman jälkeen vasta löytyi eli millainen tuo löytöpaikka todellisuudessa oli, ei marjastajia, metsästäjiä tai muita metsässäliikkujia?
Tietysti osaltaan viittaisi itsemurhaan enemmän kuin esimerkiksi sairauskohtaukseen jolloin ruumis suhteellisen pian löydetään.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
aniko
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja aniko »

Oliko Pasilla edes tapana liikkua metsässä? Viimeisen puhelun mukaanhan hän kuitenkin oli pian tulossa töistä kotiin, jollen nyt väärin muista, joten mitään "hyvää" syytä mennä tuonne metsään ei ilmeisesti ollut?
Crishelle
Neuvoja-Jack

Someroa en sen kummemmin tunne vaikka sukujuureni isäni puolelta ovat juuri sieltä... muistaakseni kerran käynyt. Käsittääkseni aika pieni pitäjä tyyliin paljon metsää ja vähän kaupunkia ja vielä vähemmän asukkaita, jolloin ei ole mikään ihme että ruumista ei ole aiemmin löydetty. Taitaa olla enemmän metsähenkisten ihmisten tuurista kiinni, että joku kadonnut löytyy.
LAWoman
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Joo, pieni paikkahan Somero on. Varmasti siellä on metsää mihin kadota, mutta kuka löysi nyt ja miten ennen ei oltu samalle alueelle eksytty? Esim. sienestäjät ja marjastajat käyttävät usein samoja hyväksi todettuja alueitaan.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Crishelle
Neuvoja-Jack

Samaa mietin... joku random, joka halusi tuntea kosketuksen luontoon?? Mulla itselläni oli kyllä pienenä tapana samoilla tuntemattomissakin paikoissa ihan rohkeasti, koska mulla on, vaikka itse sanonkin, ollut todella hyvä suuntavaisto. Kenties joku samanhenkinen?? Harmi kun nämä ruumiin löytäjät harvoin ilmoittelevat itsestään mitään. Sen lupaan, että jos mä löydän joskus jostain kalmon (enkä joudu siitä mielisairaalaan lopuksi ikää) lupaan kertoa tänne joka ikisen yksityiskohdan.
aniko
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja aniko »

Älä Crishelle sellaisia sitten kuitenkaan kerro jotka loukkaavat yksityisyyden suojaa :?

(ankeaa hjuumoria)
Crishelle
Neuvoja-Jack

Ai kuten sellaista että missä kondiksessa ruumis on ollut?? En taatusti, mä pitäisin sen ilon itselläni... (black humor) :lol:
Vastaa Viestiin