Rocpy kirjoitti:Clyde kirjoitti:os chihuahua olisi rotikan kokoinen, voidaan vain kuvitella, millainen tappajakoira se olisi.
Anteaksi MITÄ? Siis chihuahuat ovat mielestäsi agressivisia ja huonokäytöksisiä? Sori, mutten voi olla takertumatta. Ellet sitten tarkoittanut jotain muuta..
Voisitko vaikka lukea niitä tilastoja ensin ja ihmetellä vasta sitten. En ole missään leimannut
kaikkia chihuja ag
gressiivisiksi tai huonosti käyttäytyviksi. Noissa tilastoissa kun ne olivat mäykkyjen rinnalla ensimmäisinä pienistä koirista.
Kannattaa varmaan lukea koko viesti, ettei tarvitse lukea turhaan sieltä rivien välistä. Sisäistää kirjoituksen paljon paremmin eikä tarvitse vetää vääriä johtopäätöksiä.
Marsalkalle myös kehottaisin tuota kirjoituksen lukemista. Minä en ole tehnyt johtopäätöksiä kissojen tai chihujen "raateluista" vaan ne on tehnyt uutisessa mainittu tutkija. Minä en ole moisia tutkimuksia tehnyt enkä niihin osallistunut, joten siinä sinulle johtopäätöstä. Tutkimuksessa oli kyse ylipäätään vahingon aiheuttajat (harvemminpa ne ampiaiset tai hirvetkään ketään raatelee?) joihin myös ne söpöt kissaset ja ihkupupu chihuset liittyvät. Edelleenkin on mielestäni ihan sama, millainen jälki koiralta jää. Kun pääasia pitäisi olla siinä, ettei koira pure. Jos koira puree, on menty jossain asiassa ihan hakoteille ("ei se haittaa, että se puree, kun ei siitä niin iso jälki jää..."?)
Et näköjään vieläkään tajua, mitä koko asialla on haettu takaa. Ei se mitään, minulle on ihan sama. Mutta voisitko olla vääristelemättä kirjoituksiani.