Mistä olet keksinyt/löytänyt Avattaresi?
-
villivadelma
- Jane Marple
-
villivadelma
- Jane Marple
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
blackwidow
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Siis, olen jo sanonut yhdessä threadissa ettei minun tarvitse tänä vuotena enää käydä koulua. Ihme juttu ku ihmiset yrittää puuttua mun kouluunkäyntiinkin.blackwidow kirjoitti:hessullako, ava ongelma? keskittyisi nyt opiskeluun eikä naiste peffojen tuijottamiseen.
mäkin joutuin vaihtamaan avan kun sain palautetta 'päänsärkyä aiheuttavasta' jja 'häiriköivästä' avastani.
joten koetapa kestää, poitsu
-Annetaan olla-
What you do... Makes you who you are.
-
blackwidow
miksi eiDonHessu kirjoitti:Siis, olen jo sanonut yhdessä threadissa ettei minun tarvitse tänä vuotena enää käydä koulua. Ihme juttu ku ihmiset yrittää puuttua mun kouluunkäyntiinkin.blackwidow kirjoitti:hessullako, ava ongelma? keskittyisi nyt opiskeluun eikä naiste peffojen tuijottamiseen.
mäkin joutuin vaihtamaan avan kun sain palautetta 'päänsärkyä aiheuttavasta' jja 'häiriköivästä' avastani.
joten koetapa kestää, poitsu
-Annetaan olla-
oletko sairasvuoteella? hyvää paranemista!
p.s. olet alaikäinen joten on se aika luonnolista että ihmiset puuttuvat sun tekemisiin.
no jos ei muuta ongelmaa oo kuin lintsaus ja muuten oot ihan fiksu poika niin sulle on maailma vielä avoin...DonHessu kirjoitti:Noh...
Se tuntuu vähän turhalta mennä kouluun tappelemaan, kaikki puhuvat paskaa seläntakana, varastelevat stuffia jne. Tämä ei ole teini vuodatus, itse halusitte kuulla.
Lintsausta on tietenkin myös paljon ilmennyt.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
blackwidow