Koska ylläpito on kadonnut tuntemattomalla tavalla. Kaksoisnikkikin jatkaa jakomielistä solvaamistaan toisen sivupersoonan bannista päästyä.Arlene kirjoitti:Minkä takia tämän naisen/miehen annetaan kirjoittaa tänne? Päätä koskee.Siru83 kirjoitti: Venäläisten yleisin haploryhmä R1a on sama, mitä on mm. intialaisilla ja muilla aasialaisilla ja N:ä puolestaan on korealaisilla, kiinalaisilla ym.
Ärsyttää Murha.infossa->
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
Nyt on alkanut ärsyttää ne nikit, jotka kiiruhtavat laittamaan viestejä ja kommentteja asioista vaan ja ainoastaan näyttääkseen miten nopeita he ovat. Sama se jos meneee vähän väärin tai ei oikein ole ymmärtänyt lukemaansa.skoone kirjoitti: Ja tämän lisäksi minua ärsyttää se, että joku vastaa sirpan viesteihin. Niihin vastaamattomuus saattaisi hieman hillitä ko nikin lähettämien viestien tulvaa.
Muista lähdekritiikki!
Mua Ärsyttää sanoinkuvailemattoman paljon tällanen kielen käyttö!, ja en ole ainoa!Siru83 kirjoitti:
Ei tällaisten luuserien tarvikaan lukea viestejäni, en minä siinä menetä. Luusereilla en tietenkään tarkoita kaikkia tällä olevia käyttäjiä, vaan näitä tiettyjä nimimerkkejä, jotka tähänkin ketjuun änkesivät valittamaan.
Edelleenkin tämän ketjun aiheena ei ole avautua nimimerkistäni, vaan yleisesti antaa plussia ja miinuksia käyttäjille. Olet muuten Mariacka niin mitäänsanomaton, että minulta et saa kumpiakaan.
Asioista voi olla erimieltä, mutta tämä on silkkaa paskan jauhantaa ja aivan turhaan.
Mitä jos pidettäisiin ala-aste mussutukset vaikka siellä koto puolella, ja keskitytään täällä siihen olennaiseen.
Mitä sitte?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
^Huvittavaa, että olen tälläkin kertaa Hannaaaan kanssa samaa mieltä. Moni ketju on jäänyt lukematta Sirun ala-arvoisen kielenkäytön ja käyttäytymisen vuoksi. Monta ylimääräistä ketjua on myös ilmestynyt kun ei sitä Googlen hakutoimintoa ole käytetty ja sitten niissä väännetään ihan samaa sontaa kyseisen käyttäjän puolelta kuin kaikissa muissakin.
Taistelu tuulimyllyjä vastaan, kenellä menee ensimmäisenä hermo, on vain ajan kysymys. (Toivon mukaan ylläpidolla.)
Taistelu tuulimyllyjä vastaan, kenellä menee ensimmäisenä hermo, on vain ajan kysymys. (Toivon mukaan ylläpidolla.)
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Meni jo. Ihana kuukauden rauhaVoDKa kirjoitti:Taistelu tuulimyllyjä vastaan, kenellä menee ensimmäisenä hermo, on vain ajan kysymys. (Toivon mukaan ylläpidolla.)
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ai juma, nyt on kyllä ihan juhlien paikka. Pitäisiköhän ihan lähteä kaupunnille tämän kunniaksi.Cassandra kirjoitti:Meni jo. Ihana kuukauden rauhaVoDKa kirjoitti:Taistelu tuulimyllyjä vastaan, kenellä menee ensimmäisenä hermo, on vain ajan kysymys. (Toivon mukaan ylläpidolla.)Tää kyl kuuluis ilahduttaa-ketjuun...
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Se on kyllä pahana, kun Banni loppuuCassandra kirjoitti: Meni jo. Ihana kuukauden rauhaTää kyl kuuluis ilahduttaa-ketjuun...
Sinne meni INES 7kin
Mitä sitte?
Se kun jotkut nimimerkit ymmärtää asiat tahallaan väärin tai ei tajua sanottua asiaa ja aukoo sitten päätään. Useimmiten aivan turhasta.
"The darkest place is under the candlestick"
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mulle tulee aina vähän ikävä fiilis tällaisista ilahduttaa viesteistä. Kertoo aika paljon kirjoittajasta. Siru on kieltämättä rääväsuu, mutta miksi ihmeessä se kolahtaa niin henkilökohtaisesti ja moneen täällä hengailevaan tyyppiin, joka ei edes ole perehtynyt Sirun teksteihin.Salander kirjoitti:Siru83n banni.![]()
Ymmärrän täysin esim. Mariackan ärsytyksen, sillä Siru on hyökännyt häntä vastaan avoimesti ja jopa mauttomuuksien rajoja hipoen. Mutta että joku Salander? Mitä se Siru sulle on tehnyt?
Ja yleensäkin pershännystely on ärsyttävää. Jos joku nyt ei tykkää jostakin mielipiteestä, on siellä kymmenen nuoleskelijaa samaa mieltä. Suoraan sanottuna oksettaa. Eikö ole itsellään sen verran elämää, että olisi omia mielipiteitä eikä tarttee laumasieluna kontata mukana?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Siru hyökkäsi myös Salanderin kimppuun ainakin parissa ketjussa, joten Salanderin Siru-viha on ymmärrettävää.rosamarine kirjoitti:Ymmärrän täysin esim. Mariackan ärsytyksen, sillä Siru on hyökännyt häntä vastaan avoimesti ja jopa mauttomuuksien rajoja hipoen. Mutta että joku Salander? Mitä se Siru sulle on tehnyt?
Ja yleensäkin pershännystely on ärsyttävää. Jos joku nyt ei tykkää jostakin mielipiteestä, on siellä kymmenen nuoleskelijaa samaa mieltä. Suoraan sanottuna oksettaa. Eikö ole itsellään sen verran elämää, että olisi omia mielipiteitä eikä tarttee laumasieluna kontata mukana?
Ja mitä tulee mielipiteisiin. Jos joku sanoo, että kouluammuskelut on perseestä ja sata tyyppiä nyökyttää päätään, että kyllä, näin on, niin ovatko nämä sata tyyppiä huonoja ihmisiä, kun ovat tätä mieltä? Tai sama minkä tahansa muun tapauksen suhteen.
Fakta on, että joskus yleinen mielipide on vain se oikea ilman mitään pershännystelyä ja nuoleskelua. Tuohon "mix kaikki aina on laumana"-mielipiteeseen tarrattiin kuin hengenhädässä silloin kun oltiin vielä teini-iässä. Ei sitä aikuisena enää tarvitse, koska silloin tajuaa, että kaikki ovat massaa aina, oli sitten kuinka erilainen tahansa. Aina löytyy ne samanhenkiset ja samantyyliset ihmiset jostain ja kokoontuu yhteen. Oli se ilmoille heitetty mielipide tai asia kuinka raju tahansa.
Mua enemmän huvittaa Sirun hieman hampaaton ja epäjohdonmukainen taktiikka, ei edes hirveästi ärsytä. Ehkä hän ansaitsi pitkän banninsa ns. rikoksenuusijana sitten.rosamarine kirjoitti:Ymmärrän täysin esim. Mariackan ärsytyksen, sillä Siru on hyökännyt häntä vastaan avoimesti ja jopa mauttomuuksien rajoja hipoen.
Edelleenkin ärsyttää kaksoisnikki, jonka toimintaan yp ei halua puuttua. Selvyyden vuoksi = ylläpito ärsyttää. Tiedän, että nikistä on valitettu isolla porukalla ja usein, joten vasikoinnin puutteesta ei voi olla kysymys.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mielestäni siihen sataan varmasti mahtuu perässäkulkijoita, huonoudesta en tiedä. Eikai se mittaa ihmisen huonoutta, jos on hännystelijä?VoDKa kirjoitti: Ja mitä tulee mielipiteisiin. Jos joku sanoo, että kouluammuskelut on perseestä ja sata tyyppiä nyökyttää päätään, että kyllä, näin on, niin ovatko nämä sata tyyppiä huonoja ihmisiä, kun ovat tätä mieltä? Tai sama minkä tahansa muun tapauksen suhteen.
Mä en ole Sirun puolella siksi, että haluaisin erottua joukosta. Siruhan kirjoittaa todellakin hyvin. Joissain asioissa olen eri mieltä, mutta niin mä olen sunkin kanssa, enkä ole tietääkseni sun naamalle täällä kovasti sylkenyt. Nämä teiniX vertailut ei iske muhun, ainahan teinit ovat laumasieluja ihan sinne 29-vuotiaisiin asti, minne nuoruus ulottuu. Sanotaanko näin, että elämä opettaa, ihan jokaista meistä.VoDKa kirjoitti:Fakta on, että joskus yleinen mielipide on vain se oikea ilman mitään pershännystelyä ja nuoleskelua. Tuohon "mix kaikki aina on laumana"-mielipiteeseen tarrattiin kuin hengenhädässä silloin kun oltiin vielä teini-iässä. Ei sitä aikuisena enää tarvitse, koska silloin tajuaa, että kaikki ovat massaa aina, oli sitten kuinka erilainen tahansa. Aina löytyy ne samanhenkiset ja samantyyliset ihmiset jostain ja kokoontuu yhteen. Oli se ilmoille heitetty mielipide tai asia kuinka raju tahansa.
Huomasin kyllä, että et liiemmin ärsyyntynyt, vaikka aihetta olisi ollut. Mä luulen, että sulla on myös sitä silmää nähdä nuori innostunut kirjoittaja, joka ärhäkkäänä haluaa olla kaikessa oikeassa, mutta toisaalta omaa myös oikeita mielipiteitä. Kouluttautumattomuudesta Sinin kohdalla kielii aggressiivinen tapa tuoda itseään esille.Mariacka kirjoitti:Mua enemmän huvittaa Sirun hieman hampaaton ja epäjohdonmukainen taktiikka, ei edes hirveästi ärsytä. Ehkä hän ansaitsi pitkän banninsa ns. rikoksenuusijana sitten.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Mä olen iloinen Sirun bannista siksi, koska nyt tosiaan on kuukauden rauha.
Sirun viestien asia hukkuu riidan haastamisen ja muiden kirjoittajien nimittelyn ja solvaamisen alle. Muutenkin teksti on niin asiatonta ja aggressiivista, etten ainakaan mä jaksa niitä juurikaan lukea. Ei sellainen käytös kuulu keskustelupalstalle, vaikka siellä seassa jotain asiaakin olisi. Sirulle siis jäitä hattuun, ja sääntöjä kannattaa päntätä nyt kun aikaa on. Varsinkin pykälä 4 kannattaisi myös painaa mieleen.
Sirun viestien asia hukkuu riidan haastamisen ja muiden kirjoittajien nimittelyn ja solvaamisen alle. Muutenkin teksti on niin asiatonta ja aggressiivista, etten ainakaan mä jaksa niitä juurikaan lukea. Ei sellainen käytös kuulu keskustelupalstalle, vaikka siellä seassa jotain asiaakin olisi. Sirulle siis jäitä hattuun, ja sääntöjä kannattaa päntätä nyt kun aikaa on. Varsinkin pykälä 4 kannattaisi myös painaa mieleen.
Asioiden sijaan henkilöihin menevä riitely tuo tälle keskustelupalstalle vain pahaa verta.*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.
-
Outo Enkeli
- Sabrina Duncan
Kyllä Siru83 on banninsa ansainnut. Kun annoin hänen maistaa hieman omaa lääkettään, niin sain tälläisen vastauksen:
maija turjukan postaus(hän on kirjoittanut tänne paljon ja kuuluu käsittääkseni teihinns."vanhoihin", joiden seuraan Siru kovasti koittaa kammeta.Se on tullut esiin joissan yhteyksissä. Hän haluaa arvostusta, juuri sitä, mitä teillä on)
Chopperin ja Sirun keskusteluista pätkä:
väleissä olevat kursiivilla kirjoitetut tekstit on allekirjoittaneen.
Tuokin oli revitty ihan perseestä. Ei asia noin ole, varsinkin jos seuraa pidemmältä aikaa, minun tekemisiä. Kirjoitin paljon muutakin tänne, kuin kommentoin samaan ketjuun, kuin Siru ja kai niin saa tehdä? Vai? Tuon mukaan Siru saa päättääsiitä, kuka hänen kirjoituksiaan saa kommentoida. Ei täällä ainakaan ennen saanut näin tehdä(huom. olen seurannut palstaa melkein sen alusta saakka).Ja kun huomasin miten hän muille käyttäytyy, ilman mitään kunnioitusta, niin kommentoin myös hieman samaan tyyliin, niin sitä hän ei kestänyt. ei sitten millään. Eikä eriäviä mielipiteitäni hänen kanssaan. Kukaan ei saisi olla erimieltä, tai jos on, niin Sirulta alkaa kamala sotaisa kirjoitteluLopeta Outo Enkeli nimimerkkini stalkkaaminen, äläkä änkeä joka paikkaan kommentoimaan, mihin minä olen kommentoinut.
maija turjukan postaus(hän on kirjoittanut tänne paljon ja kuuluu käsittääkseni teihinns."vanhoihin", joiden seuraan Siru kovasti koittaa kammeta.Se on tullut esiin joissan yhteyksissä. Hän haluaa arvostusta, juuri sitä, mitä teillä on)
Kyllä Siru on hyökkäävä, ärsyttävä ja vastailee tosiaan itse omiin kommentteihinsa ym ym... Osaa kirjoittaa hyvin ja on myö välillä asiaakin, mutta kuten jo ajat sitten kirjoitin, niin se hyvä hukkuu sinne paskan sekaan. Tämä on minun mielipide.maija turjukka kirjoitti:
Joops, palataan vaan mielihyvin ketjun alkuperäiseen aiheeseen, Siru83:n sanoin siis näin:
Siru83 kirjoitti:
Edelleenkin tämän ketjun aiheena ei ole avautua nimimerkistäni, vaan yleisesti antaa plussia ja miinuksia käyttäjille.
Tällä hetkellä en ehdi (enkä haluakaan) plussailla enkä miinustella kuin yhden nikin...
Siru83
+ Järkähtämättä aina oikeassa, jatkaa omilla linjoillaan, vaikka kuka mitä sanoisi.
- Järkähtämättä aina oikeassa, jatkaa omilla linjoillaan, vaikka kuka mitä sanoisi.
Mitenkäs nyt näppis laitetaan?
Chopperin ja Sirun keskusteluista pätkä:
Chopper kirjoitti:
Täällä palstalla on ollut kautta aikojen sellainen kirjoittamaton sääntö,että olisi suotavaa ilmoittaa alustuksille sekä muille kommenteilleen jotka esittää faktana myös lähde,mielellään linkki ko. lähteeseen jos se suinkin on vain mahdollista.
Tämä tekstinpätkä kertoo mielestäni Sirusta paljon:Siru83 kirjoitti:
No laitappa linkki aloitukseeni, missä ei ole lähteitä mainittu. Voi vittu näitä kateellisia luusereita. Minä en menetä yhtään mitään, jos te ette viestejäni lue. Itse asiassa on parempi, että ette lue ja änkeä turhia kommenttejanne joka väliin.
Tässä otteita niille, jotka ei jaksa alkaa hänen postauksiaan lukemaan, vaikka kannattaisiChikatilo kirjoitti:
Hyvä nimimerkki Siru83!
Kerro meille, minkä vuoksi
a) "lainaat" tekstejä, joita ei ole kirjoitettu, tai muutat niitä huomattavasti
b) irrottelet lainauksia asiayhteyksistään
c) vääristelet kommenteissasi asiaa - jos joku sanoo ei, väännät sen muotoon kyllä
d) herjaat nimimerkkejä pedofiiliksi tms., jos he eivät jaa katolisen papin (sic! ) maailmankuvaasi
e) viesteissäsi keskityt aiheen sijasta toisten keskustelijoiden henkilöön, jolloin ketjun punainen lanka katoaa
f) siirrät osittaisia, tarkoitushakuisia lainauksia ketjusta toiseen, jolloin muilla ei ole mahdollisuutta tarkastaa lainauksen oikeellisuutta tai alkuperäistä asiayhteyttä.
Olet kuin syöpä, joka leviää viestiketjuissa, salakavalasti, koko ajan ketjuihin etäispesäkkeitä tehden. Sinulla on harvoin mitään asiallista sanottavaa tai mielipidettä. Keskityt panettelemaan ja vääristelemään, vaikka voisit vain olla perustellusti eri mieltä ja saada toiset ymmärtämään argumenttisi.
Olemme täällä periaatteessa anonyymejä, ja siksi voimme esittää mielipiteitä ja pohdintoja kärjekkäämmin ja rohkeammin kuin tosielämässä. Ehkä jopa olla persoonana "enemmän" (tai toiset myös vähemmän) kuin oikeasti olemme. Kylvää puheillamme hengen viljaa. Mutta Sinä riehut kuin kolhoosin hullu traktorikuski ja levität myrkkyjäsi retoriikan pelloille. Olet jänisräikkä enkelikuorossa ja rakko kantapäässä.
Mikä Sinua ahdistaa niin kovin? Etkö vain kerta kaikkiaan pysty sulkemaan Pandoran lipastasi?
Pyydän vastaustasi, jotta pääsen todistamaan jokaisen väitteeni.
väleissä olevat kursiivilla kirjoitetut tekstit on allekirjoittaneen.
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Cassandra kirjoitti:
Asioiden sijaan henkilöihin menevä riitely tuo tälle keskustelupalstalle vain pahaa verta.
Olen samaa mieltä.
Mielenkiintoiset ketjut menettävät merkityksen nanosekunissa, kun ketjun väliin tungetaan turhaa jauhantaa, vittuilua ja naljailua...ja näillehän oli omat ketjunsa tuolla jossain, kunhan vain etsii.
Ärsyttää :
- Saada Luuserin merkki otsaan ihmiseltä, joka HALUAA olla suurempi ja viisaampi kuin me kaikki yhteensä.
- Säälittävää huomion hakua kiroilemalla. "Voi vitun apina, ootko ihan vitun daiju, ei toi juttu menny tolleeeee...kato vaikka Wikipediasta,nii....vittu oot tyhmä."
- Alentavilla nimityksillä solvaaminen = lapsellista. Tätä harrastetaan aika paljon 13 vuotiasta ylös päin, ja jopa jotkut nuoremmatkin, eli Varhaisteini-ikäiset. "Voi vitun apina, ootko ihan vitun daiju, ei toi juttu menny tolleeeee...kato vaikka Wikipediasta,nii....vittu oot tyhmä."
- Turhanpäiväinen paskanjauhaminen, jota voi harrastaa naapurin Martan kanssa. Ja se rentouttaa kun saa antaa kakkan kiertää omassa taloyhtiössä. Saa hienon maineen. Voi saada vaikka ylennyksen, meinaan talokunnan jäseneksi. Pääsee juomaan kaljaa parikertaa vuodessa, ja haravoimaan pihaa.
Mitä sitte?