Ärsyttää Murha.infossa->
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
Oletteko muuten koskaan miettineet, minkä takia esim. lehdissä ei julkaista rikoksen tekijöiden osoitteita ja henkilötunnuksia, vaikka ne ovatkin ns. julkista tietoa? Minun mielestäni tässä on sellainen raja jota ei pitäisi ylittää, täälläkään.
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Näiden tietojen julkistamisella on (kuulemma) rikollisuutta ennaltaehkäisevä vaikutus. Olen käsittänyt myös, että nikit DL ja matlockb ovat uhrin asialla. Josko he voisivat sitten valaista, miten sotun ja osoitteen julkistaminen minfossa auttaa uhria, k.o. tapauksessa bussikuskia. Taitaa olla terve mies tällä hetkellä?
Mikäs siinä, Arlene, voin valaista sinulle asiaa. Uhrien tietojen julkistaminen internetissä ei auta kyseistä linja-autonkuljettajaa millään tavalla, se tuskin on tarkoituskaan.
Onneksi mies kuitenkin on toipunut sen verran hyvin että pääsee edes itsenäisesti liikkumaan jollain tavalla (ei ole rullatuolipotilas).
Kuvittelisin, että kun henkilöt itse joskus tulevaisuudessa vapaana ollessaan huomaavat tietojensa olevan ympäri internettiä ja kaikkien luettavissa, he osaisivat hävetä ja katua törkeää tekoaan oikeasti. Lisäksi toivon että muut tekijöiden tiedot lukeneet tajuavat, että heidän henkilötietonsa osoitetta ja sos. turvatunnusta myöten ovat kaikkien halukkaiden saatavilla jolla taas toivoisin olevan edes vähän ennaltaehäisevää vaikutusta kun joku aikoo vastaavaan tekoon sortua.
Lisään vielä, että omat sympatiani tällaisissa tapauksissa ovat aina ja poikkeuksetta uhrin puolella, en voisi kuvitellakaan puolustavani tekijää/tekijöitä missään tapauksessa.
Onneksi mies kuitenkin on toipunut sen verran hyvin että pääsee edes itsenäisesti liikkumaan jollain tavalla (ei ole rullatuolipotilas).
Kuvittelisin, että kun henkilöt itse joskus tulevaisuudessa vapaana ollessaan huomaavat tietojensa olevan ympäri internettiä ja kaikkien luettavissa, he osaisivat hävetä ja katua törkeää tekoaan oikeasti. Lisäksi toivon että muut tekijöiden tiedot lukeneet tajuavat, että heidän henkilötietonsa osoitetta ja sos. turvatunnusta myöten ovat kaikkien halukkaiden saatavilla jolla taas toivoisin olevan edes vähän ennaltaehäisevää vaikutusta kun joku aikoo vastaavaan tekoon sortua.
Lisään vielä, että omat sympatiani tällaisissa tapauksissa ovat aina ja poikkeuksetta uhrin puolella, en voisi kuvitellakaan puolustavani tekijää/tekijöitä missään tapauksessa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
-
rosamarine
- Adrian Monk
matlockb kirjoitti:Kuvittelisin, että kun henkilöt itse joskus tulevaisuudessa vapaana ollessaan huomaavat tietojensa olevan ympäri internettiä ja kaikkien luettavissa, he osaisivat hävetä ja katua törkeää tekoaan oikeasti.
Että ennaltaehkäisevää vaikutusta. Vai olisiko parempi sana oravanpyörä. Oletko sä uudestaan itkemässä sitä, että olet uhrin puolella, kun joku muu taho lahtaa nää Abdullahit kostoksi?matlockb kirjoitti:Lisäksi toivon että muut tekijöiden tiedot lukeneet tajuavat, että heidän henkilötietonsa osoitetta ja sos. turvatunnusta myöten ovat kaikkien halukkaiden saatavilla jolla taas toivoisin olevan edes vähän ennaltaehäisevää vaikutusta kun joku aikoo vastaavaan tekoon sortua.
Korostukset minun.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Tekisi mieli ihan oikea vastaus antaa mutta rosamarinen vinkumiseen en vittuillaksenikaan vastaa asiallisesti, taitaa muijalla olla jotain henkilökohtaista mua vastaan (kertoisit helvetissä sen vaikka yv:nä niin helpottais varmaan), koita pärjätä sen keski-iän kriisis kanssa ja tähän tulis vielä sellaista painokelvotonta tekstiä etten tollasten k-päiden keskustelijoiden vuoksi viitsi bannia ottaa, että jätän rosamarinen ihan itse miettimään, mitä se voisi olla.
Ja lisäksi vastasin Arlenen viestiin, en rosamarinelle, mutta tokihan täällä jokainen saa osallistua keskusteluun ja kommenttinsa sanoa, varsinkin näin lautamiehissä, eipä siinä mitään.
Ja lisäksi vastasin Arlenen viestiin, en rosamarinelle, mutta tokihan täällä jokainen saa osallistua keskusteluun ja kommenttinsa sanoa, varsinkin näin lautamiehissä, eipä siinä mitään.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ai kun rakentavasti vastattu. Kun suollat niin paljon sekundaa, niin mikset kokeilisi vähän asiallisempaa linjaa välillä? Mitä ihmeen yyvee viestejä sä multa olet ruinaamassa, kyllä mä sulle tässä sanon sanottavani, näkösällä.
Ja sitten näihin henkilökohtaisuuksiin...
1. Mulla ei ole keski-iän kriisiä vielä.
2. Mä en ole myöskään k-pää
3. Mulla ei ole mitään henkilökohtaista sua vastaan, enhän edes tunne sua.
Mutta mua ärsyttää lukea pienen ihmisen suurta uhoa ja mustavalkoista ajatusmaailmaa. Sulla on myös erittäin ruskea kieli. Joskus se on niin ruskea, että kackelsbergit valuu omalle kaulukselle.

Ja sitten näihin henkilökohtaisuuksiin...
1. Mulla ei ole keski-iän kriisiä vielä.
2. Mä en ole myöskään k-pää
3. Mulla ei ole mitään henkilökohtaista sua vastaan, enhän edes tunne sua.
Mutta mua ärsyttää lukea pienen ihmisen suurta uhoa ja mustavalkoista ajatusmaailmaa. Sulla on myös erittäin ruskea kieli. Joskus se on niin ruskea, että kackelsbergit valuu omalle kaulukselle.
Tässä sulle kysymys uudestaan, osaatko vastata vai menikö ydinfysiikaksimeitsi kirjoitti:Oletko sä uudestaan itkemässä sitä, että olet uhrin puolella, kun joku muu taho lahtaa nää Abdullahit kostoksi?
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Vai niin. Ikävää, että sinulle kävi saunassa noin. Täällä ei vielä ole osiota moisille kaltoin kohdeilluille, joten aloittanet kunhan kivut hellittävät ja voit taas istua...Damien kirjoitti:Sano saunassa äijä kun tuuppas naapurin miestä.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
On niitä aikoinaan julkaistu mm. rikoslehdissä, mutta käytäntö on muuttunut varsinkin sotujen osalta. Osoitteet mainitaan monasti tavallaan "vahingossa", kun kerrotaan esim. "uhri X oli kyläilemässä Arlenenraitti 69 B 5:ssä kun asunnon haltija Y teilasi tämän. Riidan syynä oli erimielisyydet murha.infon lautamies -osiossa".Unhola kirjoitti:Oletteko muuten koskaan miettineet, minkä takia esim. lehdissä ei julkaista rikoksen tekijöiden osoitteita ja henkilötunnuksia, vaikka ne ovatkin ns. julkista tietoa? Minun mielestäni tässä on sellainen raja jota ei pitäisi ylittää, täälläkään.
Entä kuka on sitten väärässä kun siihen ao. sivustoon on linkitetty Helsingin käräjäoikeuden päätös jossa ovat nähtävillä nuo mainitut osoitteet ynnä sotut?
-Hänkö kuka ne linkitti eikä "mustannut" ao. tietoja vai hän kuka ne sieltä poimi ja tuuppasi sivustolle?
Mutta toki tässä on nyt tärkeintä naulata Lecteri ja itse asia jää taka-alalle.
Jos joku Abdullahin joskus teilaa niin so what? Sitten kuoli kuten elikin.
Jos tämä Abdullah olisikin Matti Meikäläinen ja sekaantunut lapseen, niin täällä huudettaisiin pää punaisena kuolemaa saatanan pedofiilille ja missä vitussa se asuu ja toivottavasti sen linnassa joku tappaa. Mutta kun Abdullah on mamu ja hakkasi invalidiksi suomalaisen, niin kellossa on toinen ääni...
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
En todellakaan ole itkemässä tai edes pahoillani jos joku lahtaa nämä Abdullahit kostoksi. Siinä lyhyt ja suora vastaus.rosamarine kirjoitti:meitsi kirjoitti:Oletko sä uudestaan itkemässä sitä, että olet uhrin puolella, kun joku muu taho lahtaa nää Abdullahit kostoksi?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Niin. Onko ajatusmaailma sama, jos hakkaajat olisivat olleet suomalaisia? Näitä bussikuskien pahoinpitelyjä on sattunut ja tapahtunut kautta aikojen ihan omien suomipoikienkin toimeksiannosta. Onko väkivalta kostettuna väkivallalla kehittävää? Haluammeko elää maailmassa, missä rajat ovat häilyvät ja kaikki lahtaa kaikkia,mutta mitä siitä? Vastaa vaikka sinä, kun Matlockb:n vaippa on turhan märkä ja keskusteleminen aikuisten tasolla tuottaa tuskanpasauksen.Doctor Lecter kirjoitti:Jos joku Abdullahin joskus teilaa niin so what? Sitten kuoli kuten elikin.
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Tärkeintä on, että L saa esittää marttyyriäDoctor Lecter kirjoitti:
Mutta toki tässä on nyt tärkeintä naulata Lecteri ja itse asia jää taka-alalle.
Jos tämä Abdullah olisikin Matti Meikäläinen ja sekaantunut lapseen, niin täällä huudettaisiin pää punaisena kuolemaa saatanan pedofiilille ja missä vitussa se asuu ja toivottavasti sen linnassa joku tappaa. Mutta kun Abdullah on mamu ja hakkasi invalidiksi suomalaisen, niin kellossa on toinen ääni...
Pitäisköhän minfossa alkaa kaikki rikokset vääntää; vaihdetaan kantasuomalaisen tekijän tilalle "mamu" (joista muuten enin osa on täällä töissä tai opiskelemassa) ja uhriksi suomalainen ja päinvastoin.
¨Miten voit sanoa "enin osa opiskelee (ja mitä, tai on töissä ja missä?), kun kellään ei tunnu olevan tarkkaa tietoa mikä näitten kulkureitten etelä, itä ja kaakkois, sekä afrikkalaisten alkuasukkaiden todellinen lukumäärä maasamme on?
-
Kampamaneetti
- Poliisikoira Rex
On muutes (Näin välistä huutajana
) ilo seurata verbaalisesti lahjakkaiden kirjoittajien "taistelua" omien mielipiteiden puolesta...
Jag har talat 
Kampamaneetti kirjoitti:On muutes (Näin välistä huutajana) ilo seurata verbaalisesti lahjakkaiden kirjoittajien "taistelua" omien mielipiteiden puolesta...
Se on tyylikästä, ja huomattavasti paljon julmempaa, kuin se, jos haukkuu toista perinteisin menetelmin ja rituaalein.
Mitä sitte?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Sellaista se per(u)ssuomalainen meininki tänä päivänä on.Doctor Lecter kirjoitti:Jos tämä Abdullah olisikin Matti Meikäläinen ja sekaantunut lapseen, niin täällä huudettaisiin pää punaisena kuolemaa saatanan pedofiilille ja missä vitussa se asuu ja toivottavasti sen linnassa joku tappaa. Mutta kun Abdullah on mamu ja hakkasi invalidiksi suomalaisen, niin kellossa on toinen ääni...
Tuo huuteluhan johtuu tosin ihan vain siitä että nimimerkin takaa on kiva niitä hävyttömyyksiä
huudella. Irl puolet tajuaa kuitenkin sen realiteetin että tappaminen vie linnaan ja toinen puoli
ei uskalla huudella edes nakkikioskin jonossa. Joten: miksi siis julkistaa mitään osoitteita?
Sanoit että sillä olisi ehkä rikoksia ehkäisevä vaikutus..
Ja niinkuin sanoin, yksikään dösäkuski ei niitä sotuja sun osoitteita kysele asiakkailtaan.
Oletat/toivot siis että jossain joku mieleltään häiriintynyt ihminen tuon likaisen perversiosi "teilaamisesta" koska se on sun mielestä ihan ok?
Saisit sen mitä haluat etkä joutuisi itse syytetyksi. Nokkelaa..
Sori nyt vaan mutta tuo siun mamu-itkuparku ja marttyyriys on aika helvetin lapsellista.
Eikös tästä jo tuomiot tullut ja korvaukset määrätty?
Samaan aikaan kuitenkin haluttaisi kivittää syylliset hengiltä ja suojella neitseellistä pohjolaa
pahoilta muslimeilta jotka tuovat barbaariset tapansa tänne.
Kornia, eikö?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."