"Yleisössä ollut nainen huusi epäillylle rakkaudentunnuksen.
- (Epäillyn nimi) mä rakastan sua.
Surmatun Jennan isä vastasi naiselle.
- Ja mä rakastin mun tytärtä!"
Tähän kaikki tietämäni kirosanat x miljoona! Kertoo kyllä tuo huudahdus ja sen yhden vangitun nuoren miehen keskarin näyttäminen jo erittäin paljon siitä minkälaista porukkaa on kyseessä.
Toivon mukaan kaikki saavat kunnon rangaistuksen ja - täytyy sanoa että harvemmin näin kirjoitan tai edes ajattelen! - että joku antisi noille pojuille samalla mitalla (no ei nyt ihan kuolemaan asti) takaisin. Minä en kannata väkivaltaa, mutta jonkun pitäisi tuollaisille idiooteille antaa opetus!
Vähän pelottaa minkälaisia huligaaneja he ovat sitten joskus kun vapautuvat, tunnetusti kun nää Suomen rangaistukset on mitä on ja rikoksen uusijoita on mielin määrin.
Video oikeuden käynnistÄ: http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32116039
Vois kyllä munkin mielestä noi naamat näyttää koko kansalle! Mitä sitä mielistelemään ja asioita peittelemään?
Eikö äsken tullut joku uutinen, että pamikätköjä löydetty ja asiasta tiedotetaan kohta lisää, ei siis lukenut että tähän Jennan tapaukseen liittyisi, mutta mistä sen tietää. Musta tosin tuntuu että paljon vahvemmista aineista/lääkkeistä/kamasta ollut kyse kuin pameista.
Kurjaa minkälaisia tekoja ihmiset tekevät huumepäissään.
Jennan isälle pisteet tosta mitä huusi takaisin!