Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
ulkosuomalainen
Michael Knight

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Voi Turre-parkaa -- taitaa olla flunssa vanhalla uroksella?

Edit. Hitsi -- vaara diagnoosi. Allergiaa tai ideologiaahan sen taytyy olla. Aiheuttaa pitka-aikaista nenan tukkoisuutta ja hajuaistin menetysta.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Mileva
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Mileva »

turumurre kirjoitti: Tässähän nää epäilijä ulkosuomalaisen kolme nikki-marjaa nyt kärysi.
Yhdenmukaisuus ajoituksineen on silmiin pistävän samanaikaista, parketillakin.

Kuva
Voi ei, paljastin itsemme :lol:
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Täh?! Olenko minä tullut tietämättäni nyt myös sotketuksi johonkin salaliitoteoriaan?? En kai... Enhän? Siis mistä/kenestä kolmesta puhutaan?!
Viimeksi muokannut Sirpa, Ma Loka 10, 2011 5:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

En tajua mtn mitä tuo Mileva selitti..

tähän sellanen tyhmän näköinen
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Mileva
Frank Drebin

Höpsistä nyt, ulkosuomalaisella näyttäisi vain olevan vähän vilkas mielikuvitus. Ei tuolle voi enää kuin nauraa, ei pidä kaikkeen niin vakavasti suhtautua :)

Saatte minun luvallani vasikoida minut ylläpidolle oikein yhteistuumin. Ylläpidolla lienee keinot selvittää ip-osoitteeni ja henkilöllisyyteni todenperäisyys. Saadaan näihinkin spekulaatioihin, vai pitäisikö sanoa ulkosuomalaista lainaten "tietoihin", tästä asiasta ihan oikeasti tietävien vastaus.
Tara
Horatio Caine

^ En kerkee!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Itse en saanut mitään vastausta kyselyyni keväällä 2010, kun pahimmillani taisin liikkua viitenä hajonneena minänä pitkin ketjuja, ja podin pahaa identiteettikriisiä. Tuossa tilanteessa sitten pyysin tuloksetta ylläpidolta terapia-apua. Oli vain selvittävä itseksemme. Sellaista se on.

Ai, kauheeta, nyt tuli mieleeni takautumia vieläkin pidemmältä ajalta - ajalta, jolloin suomenkieleen ei vielä ollut tullut ollenkaan sanoja "pedofiili" ja "rahanpesu" (olin kuullut ne ulkomailla), ja jouduin ruoskittavaksi häpeäpaaluun, kun käytin niitä. Lopulta tilanne ajautui täydelliseen katastrofiin, kun kaikki sairastuivat minänhajoamisprosessiin jo pelkkien nimimimerkkien etukirjainten perusteella! Koko palsta natisi liitoksistaan, koska kirjoittajamäärä oli silloin paljon pienempi kuin nyt.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=1&t=6954

PS Mike, nyt mulla olisi ne todisteet, ne on tuolla politiikkaosiossa ja WinCapita-ketjussa laitettuna.
Alethes doksa meta logu
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

ulkosuomalainen kirjoitti: ...
Tieto on muuten valtaa. Omiani en ilmaiseksi paljastele. Kaikista tietamistani tuplanikeista olen valmis syvakurkkuilemaan sopivaa korvausta vastaan. Tyhma kun en ole, haluan rahat ensin (pienina merkitsemattomina seteleina), joten kauppa on jatettava mun seuraavaan Euroopan matkaan. Siihen saakka kaikki kayttanevat niita hoksottimia, joita omasta takaa loytyy. Muutenkin hyvaa harjoitusta kun kerran ollaan rikoksia muka ratkaisemassa.
Bisnesvainua Sulla. Ylläpito kyllä kyvyistäsi yllättyy. Pidä tarjouskilpa uteliaitten, tuplanikkeilijöitten ja ylläpidon välillä. Kuka eniten tiedoistasi maksaa. Ja suusi sulkee. Nimittäin tiettyjen tahojen mukaan moisen ilmiön selvittely ei inhimilliseltä olennolta niin vain onnistu. Ja niinhän se taitaa olla. IP-osoiteet ei mitään totuutta kerro yhtään mistään eli teknisesti ilmeisesti vaikea todentaa. Ja mitähän siitä seuraa, jos jollakin tekstianalyyttisellä menetelmällä moista vertailua yritetään. Melkomoista mölinää luvassa olisi. Jatkuva bannaaminen, selityksillä tai ilman, ja sen seurauksena poistaminen minfosta "pakonsanelemana" toimenpiteenä voisi olla yksi keino ongelmasta päästä. Tai estää kirjautuminen, tai ...

Tuolla "Ärsyttää murhainfossa -ketjussa" viestiteltiin. Mariackaa joku tuplanikkeily myös harmittaa. Ärsyttävää jos tuollainen bannien aikainen käytös joillekin sallitaan ja muilta kielletään. Periaatteessa.

Kirjoittaja annaanna päivämäärä 28 Syys 2011, 04:04
Mariacka kirjoitti:Tuplanikkeily, varsinkin kun toista nikkiä käytetään toisen ollessa bannissa. Sama höyry silti jatkuu. Ylläpito ei tunnu huomaavan tai reagoivan.
Yli kuukausi sitten pientä päätäni samalla asialla vaivasin ja laitoin aatoksistani viestiä. Olin siis havainnoistani kertonut eteenpäin ennen tätä viestiä. Ilmeisesti liian monisanaisesti :P .
(Lyhensin seuraavan viestini kaksisanaiseksi).
Paljon on tämän jälkeen tapahtunut, monta bannia annettu, itsekin moista saanut. Aiheettomaksi tai todistamattomaksi on epäilyni osoittautunut tai sitten vaan mahdottomaksi inhimillisen olennon teknisesti todentaa. Ehkä Sinuakin Mariacka ärsyttää asia, jota ei todellisuudessa ole olemassakaan.
Tässä vastaus keskinäisestä viestinvaihdostamme, ns. lopputulema:

Re: Kaksoisnikki

Lähetetty: 31 Elo 2011, 11:39
Lähettäjä: Moderaattorit
Vastaanottaja: annaanna
Meille ei myöskään ole mahdollista setviä ketjuista eri nimimerkkien kommentteja. Ei sellaiseen kukaan inhimillinen olenko pysty. Siksi, jotta homma etenisi, emme kaipaa selittelyjä vaan kylmästi vaan nimimerkit.
... ja selvyyden vuoksi todettakoon, että meidän kuppikunnalla on "puhtaat jauhot pussissa" eli yp:n luvalla nikkeillään samalta koneelta okkopojan kanssa. Tai ne muutamat päivät satunnaisesti jossain vaiheessa nikkeiltiin. Vai olinko mä just silloin bannattu :D .
Saattaa innostua syysloman aikana taas, näkee nyt mikä on tilanne silloin.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Tupla-anna -- musta on ihan yks hailee monellako nikilla taalla joku kirjoittelee. Yllapitoon en ollut aikonut ottaa yhteytta. Itse en viitsi saman ihmisen eri inkarnaatioiden kanssa kovin pitkaan keskustella mutta muita se ei tietenkaan esta nain tekemasta. Ja jos jollakulla on aikaa keskustella itsensa kanssa, sekin on ihan ok. Eipa tule ainakaan isompaa riitaa. Ihan ok on myos jos joku haluaa kaikki nama viestit lukea. Muut voivat sitten siivota lautaa omia tarpeitaan vastaavaksi. Jos se on jonkun mielesta lapsellista, minulle sopii.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Mileva
Frank Drebin

Us, ihan oikeasti, kohta loppuu huumori jo minullakin. Taisi tuo ajatuksesi lähteä tästä, kun erehdyin Sirpaa yhdessä viestissäni lainaamaan. Ymmärsin hänen tuossa viestissä esittämänsä pointin, enkä arvannut, että Sirpa on sinulle tuollainen punainen vaate. Jos olisin henkilökohtaiset patoumasi arvannut, olisin saattanut jättää lainaamatta.

Sanoit sinusta tekemästäni leikkimielisestä profiloinnista näin:
ulkosuomalainen kirjoitti:Besserwisser olen aina ollut. Sen sijaan en kylla suostu olemaan niin jumala kuin kuningaskaan. Jumalatar ja kuningatar, please! Kognitiivinen dissonanssi on myos itselleni tuttu kasite. Siis malka omassa silmassa. Ja varsinkin muiden. Toisin kuin eraat muut, myonnan kuitenkin auliisti olevani vaarassa (tassa siis nama pilkulliset a:t) heti kun joku on nain todella osoittanut.

P.S. Pitaisikohan tuohon ylle varmuuden vuoksi lisata yksi sellainen kieliposkessa hymio, etta ironiavammaisetkin ymmartavat? Ja tahan?
Nyt on kuule sellainen tilanne, että väärässä olet ainakin minun suhteen. En tiedä, miten tämän pystyn todistamaan mutta todella toivon, että jätät nuo arvelusi jatkossa tekemättä. Itse olet aina ollut niin tarkka sen suhteen, että ajatuksesi pohjautuvat vain tietoon, mutta nytpä tiedän aivan henkilökohtaisen kokemuksen myötä, että eihän se näin olekaan.

Kaikella kunnioituksella, anteeksipyyntöä jää odottelemaan Mileva.
Tara
Horatio Caine

Selailin hiukan noita vanhoja kuvia ajalta jolloin tm pyysi että merkitsisin hänen kuviinsa mitä olin tehnyt. Jotta muillekin kävisi selväksi millaisin perusteluin tm alkoi minua uhkailla oikeidenkäynnillä, vielä yksi posti tästä aiheesta, onko Tara loukannut turumurren tekijänoikeuksia:

Voi kumpa tämä olisi viimeinen viestini tänne kackelisbergiin pitkään aikaan!

Viiminen juttu tästä 'oikeuksien loukkaamisväännöstä'

Yksi ja toivottavasti viimeinen esimerkkitapaus:

Jotta kävisi ilmi mikä minun mielestä tm:n 3D-kuvissa ei pitänyt paikkaansa, aloin siis 'laskea kaakeleita'. Niitten avulla sai selville missä kohtaa takkahuoneen vuode oli, kuinka paljon se oli vinossa eli kuinka paljon jäi tilaa hupulle ja Jukalle vuoteen kulmasta takkahuoneen seinään ja takan edustalle.

Lopulta tajusin että kaakeleita oli oikeasti 13 riviä, eikä 12 - etp-kuvista on tosi vaikea saada selville tarkkaa määrää vain kuvaa katsomalla tai niihin apulinjoja vetämällä - hämäriä, epätarkkoja ylivalottuneita.. jne).

Samoin oli turren 3D-kuvissa, 13 riviä. Jossain mätti.. Tässä se oli: sängyn mitat, leveys ja asento eivät olleet aivan samalla tavoin hänen 3d-kuvissaan. Tästä syystä hänen kuvissaan oli näennäistä tilaa takan edustalla 20 cm enemmän kuin sitä todellisuudessa oli ollut. Turumurre oli myös pidentänyt Jukan jalkoja, jotta saisi ne yhtä syvälle sängyn reunan alle niin kuin etp:ssä kerrotaan, hieman polvien alapuolelta ne olivat sängyn reunan alla.

Kun epäselvyydet selkenivät, että turumurren kuvat eivät olleetkaan täsmälleen virallisten mittojen mukaan laadittuja niin kuin vakuutti, turumurre muutti kuviaan: Hän häivytti tekemistään 3D-kuvista kaakelit pois näkyvistä niin että hänen kuviensa eri mittasuteita ole entistä työläämpi tarkistaa.

Sitten hän kielsi kuviinsa koskemisen digitaalisin keinoin. Sen jälkeen en muistaakseni ole hänen kuviinsa koskenut tikull.....sikäli kuin voin muistaa. Olin kummissani mutta fakta-keskustelu taisi sitten hiljalleen hiipua.

Nyt sitten. Hän alkoi uhkailla minua oikeudenkäynnillä koska olen hänen mielestään rikkonut lakia, hänen tekijänoikeuksiaan, piirtämällä linjauksia hänen kuviinsa.

Vaikka alkuaan hän oli itse antanut minulle luvan, mm tässä tehdä kuviinsa merkintöjä.

Miksi hän häivytti kaakelien saumat näkyvistä? Enää ei ollut mahdollista tarkistaa 'faktaa' siitä huppu mahtuu takan katveeseen lapsen näkölinjan ulkopuolelle. uudessakin kuvassa (2) oli edelleen 'ylimääräistä' tilaa hupulle. Miksi näin??

KUVA 1: takkahuone 6 päivä toukokuuta

KUVA 2: takkahuone 17 päivä toukokuuta

Olen ottanut nämä kuvat talteen jostain Ulvila-topicista, mutta en enää muista mistä. En tiedä ovatko ne vielä paikoillaan siellä jossakin vai olisiko tm poistanut ne.
1
Kuva

2
Kuva

Onneksi ei ole mahdollista poistaa eikä muokata vanhojen postien tekstejä, esim niitä joissa tm itse antoi minulle luvan tehdä merkintöjä hänen kuviinsa. Kiitti valhalla ja ulkosuomalainen kun löysitte ne linkit. On se niin väärin että tällaista tapahtuu, ihan tässä olin mieleni pahoittaa! Hukkaan heitettyä aikaa hiukka liikaa..Ei se mittää, karavaani kulkee vaan..

yksi juttu vielä, kiitti sullekin turumurre
mitähän niin pahaa voisi tapahtua ettei siitä voisi ottaa opiksi edes jotakin

Kuva
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Olin mukana laskemassa kaakeleita ja aikalailla näin muistan asian olleen. Tämän vuoksi näitä mallinnuskuvia on täällä nimenomaan kritisoitukin. On ollut aika ilmeistä, että mittasuhteita on tarkoituksellisesti vääristelty. Vahinkojahan joskus tulee - mutta ei sattumalta aina niin sanotusti kuvan tekijän haluamaan suuntaan. Oli sitten kuva takan positiosta, kaakeleista, oven koosta tai ihmisfiguurin suhteista. Tuo takkakin on ilmeisesti muurattu osaksi saunan seinää joten ei ole tilassaan huoneessa keskellä vaikka 45-asteessa takan fasadi onkin.

Täysi tuki Taralle. Lisäksi ylläpito luki lakia vain siten, ettei joudu ottamaan itse kantaa mihinkään. Isyysoikeuksia ei ole loukattu. Turre on itse tuonut kuvat arvioitavaksi. Sitattiikuvat on tietenkin sallittu. TM kuvat viittavat etp:n aineistoon eli sellaiseen mihin TM:llä ei ole oikeuksia. Hän on itse rinnastanut kuvansa etp:n dokumentteihin. Ja lisäksi mitä kuvien virheisiin tulee niin niiden virheiden viestille on asianomaisia: Jukka vainajanakin, lapset ja omaiset sekä valtio. Vieläpä keskeneräisessä oikeusprosessissa.
Tara
Horatio Caine

Oliskohan yp ns syyntakeeton tässä tapauksessa? Eihän he (keitä ovatkaan..ja montako kaikkiaan mä entie mitään). Vähän vaikea kuvittella että joillain ei olisi muutakin tekemistä yp:ssa kuin seurata Ulvilaketjun hupparin loikkia, kaakelien saumoja ja lasimurskaa, Jukan kynnenalusissa olleita kuitujämiä, yhtä vaaleeta karvaa ja ym napanöyhtää ja sen sellaista..
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Tara kirjoitti:Oliskohan yp ns syyntakeeton tässä tapauksessa? Eihän he (keitä ovatkaan..ja montako kaikkiaan mä entie mitään). Vähän vaikea kuvittella että joillain ei olisi muutakin tekemistä yp:ssa kuin seurata Ulvilaketjun hupparin loikkia, kaakelien saumoja ja lasimurskaa, Jukan kynnenalusissa olleita kuitujämiä, yhtä vaaleeta karvaa ja ym napanöyhtää ja sen sellaista..
Mites tuo "yp" luetaan? Jos ylläpitoa tarkoitat, niin eihän se turren tekojen sisältöön ota kantaa. Ja on oikeassa tietenkin siinä, ettei kuvien sisältöä tai isyysoikeuksia saa loukata. Ottaakseen sitten syvällisemmin kantaa olisi pitänyt jo tutustua aiheeseen enemmän - no muutakin tekemistä on. Kyllä turre vastaa omista kuvistaan ja me muut vastaamme siitä miten niitä referoimme. Mutta tuota lainausta, referointia ja turren tänne arvioitavaksi tuotujen kuvien kommentointia voi kyllä tulkita väljemminkin kuin mitä yp:n perusteella tm antoi itsensä ymmärtää - koska kuvia ei ole loukattu.
Tara
Horatio Caine

Valhalla kirjoitti:
Tara kirjoitti:Oliskohan yp ns syyntakeeton tässä tapauksessa? Eihän he (keitä ovatkaan..ja montako kaikkiaan mä entie mitään). Vähän vaikea kuvittella että joillain ei olisi muutakin tekemistä yp:ssa kuin seurata Ulvilaketjun hupparin loikkia, kaakelien saumoja ja lasimurskaa, Jukan kynnenalusissa olleita kuitujämiä, yhtä vaaleeta karvaa ja ym napanöyhtää ja sen sellaista..
Mites tuo "yp" luetaan? Jos ylläpitoa tarkoitat, niin eihän se turren tekojen sisältöön ota kantaa. Ja on oikeassa tietenkin siinä, ettei kuvien sisältöä tai isyysoikeuksia saa loukata. Ottaakseen sitten syvällisemmin kantaa olisi pitänyt jo tutustua aiheeseen enemmän - no muutakin tekemistä on. Kyllä turre vastaa omista kuvistaan ja me muut vastaamme siitä miten niitä referoimme. Mutta tuota lainausta, referointia ja turren tänne arvioitavaksi tuotujen kuvien kommentointia voi kyllä tulkita väljemminkin kuin mitä yp:n perusteella tm antoi itsensä ymmärtää - koska kuvia ei ole loukattu.
Niin, sain sen käsityksen että tm:n mielestä olen väärinkäyttänyt hänen kuviaan, 'varastanut', pahoinpidellyt, sotannut (?) tms, käsitellyt tuhoavalla tavalla niitä, ottanut väärään käyttöön.. tms. Ja on laittanut esimerkiksi sinne jonkin ei välttämättä kaikkein parasta vastaväitettäni kuvan muodossa.

- Esim leikannut Annelin pois puhelimen luota, jättänyt tilalle tyhjän valkoisen 'haamun', siirtänyt Annelin pöydän päähän ja kääntänyt toisinpäin, jotta hän näkisi puhelimessa ollessaan terassin oven jos haluaisi (ite tykkäsin että em kuva oli ihan okoo!.. vaikka ei se sellaisena enää postikortista kävisi - vaan olihan se alkuperäinen tallessa yhäkin, 'Anneli soittaa eikä näe takkahuoneen ovelle' )

- Jos esim jonkun tällaisen on lähettänyt ylläpidolle esimerkiksi siita röyhkeästä Tarasta joka rikkoo Suomen lakia. Jos on vaikka informoinut jotain juristia, ehkä poliisiakin, niin kai se aika pahalta näyttää jonkun ihan ummikon silmissä. Joku voisi luulla, ellei tiedä asiayhteyttä, hänen alkuperäistä kuvaansa vaikka postikortiksi.

Tai vaikka jonkun niistä missä laskin kaakelirivejä ja maalasin punaiseksi yhden rivin, jonka olin päätellyt olevan liikaa, eli 20 cm + saumat. Sehän selvisi sitten lopulta, että kaakelirivejä oli oikea määrä, vain sänkyä, takkaa ja Jukkaa oli aseteltu ja editoitu 3D:llä siten, että päältä katsoen näytti siltä, että joo, oikein on, kaikki kohdallaan, ja huppu takan katveessa piilossa. 'Huonekalut on ihan oikein' - niin paitsi sänky ei ollut.

En ole avannut eräitä posteja, joten ihan tarkkaan tiedä mitä hän puuhasi pääni menoksi. Ei se tosiaan se hymiö minua haitannut, vaikka on niitä vähemmänkin uhoavia. Määkö alkasin johki tikun heilutukseen..

Kuva
Vastaa Viestiin