Jenna Lepomäki, 18 v, katosi - surmattiin Espanjassa 2011

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Random Nick
Remington Steele

Re: Jenna Lepomäki, 18 vuotta, kadonnut lomalla Espanjassa

Viesti Kirjoittaja Random Nick »

jerrycotton kirjoitti:Minua ihmetyttää miten ruumis löytyi talon takapihalta minkä he olivat vuokranneet.
Ei ole ahkeruus tai pitkänäköisyys yleensä teini-ikäisten kokkelikauppiaitten hyveitä. Tuskin siinä muuta on takana. Ai niin, älyn puute tietysti on.
1. Näytä harmittomalta
2. Näytä siltä, niinkuin sinun kuuluisikin olla siellä, missä olet
3. Poistu kävellen, älä juokse
morbidelli
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

joey kirjoitti:
Tässä tapauksessa oikeus päätyi poliisin kanssa samaan tulkintaan, että nainen on suojellut poikansa 20-vuotiasta kaveria esimerkiksi vaikenemalla tiedoistaan tytön katoamisessa.
Miksi tuo epäilty suojeluaika on 28.6.-10.8.? Eikö nainen ole syyllistynyt rikoksentekijän suojelemiseen niin kauan kun hän on jättänyt tietonsa kertomatta? Onko nainen siis kertonut tietonsa jo elokuun alussa?
Olisiko saanut 10.8. tietää poikansa osuudesta asiaan ? Ja sitä ennen on ollut siinä käsityksessä että syyllinen on joku vieraampi. Vaikka sit se toinen poika yksinään.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

McMann kirjoitti:Voisiko joku laittaa mulle yyveenä noi epäiltyjen nimet..? Nykyiset ja entiset..
Sama toive minulla.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
morbidelli
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

Marsalkka kirjoitti:
McMann kirjoitti:Voisiko joku laittaa mulle yyveenä noi epäiltyjen nimet..? Nykyiset ja entiset..
Sama toive minulla.
jos ei toive toteudu niin noi nimet löytyy muilta keskustelupalstoilta. suomi27-3 vai mikä se nyt olikaan
fangs
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja fangs »

Pistin viestiä molemmille... Mutta kyllä nuo tosiaan helposti löytyy jo ihan Jennan fb-kavereita ja RIP-ryhmää vähän tutkimalla.
Cro
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Cro »

fangs kirjoitti:Pistin viestiä molemmille...
Tännekin kelpaisi. Ei mene kun hermot etsiessä nimiä kaikkien tekstien seasta.

Kiitos
Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut. -PMMP
zatulee
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja zatulee »

Onko Jennalla ollut fb:ssä avoin profiili?

Kun yrittää hakua sanoilla Jenna Lepomäki,niin ei tule kuin yksi ryhmä hakutulokseksi, jonka seinällä ei ole mitään kirjoituksia?

http://www.facebook.com/pages/RIP-Jenna ... 9846736023

Ja täällö on ollut juttua jostain ryhmästä, yhteisöstä. Linkki?
-Tuuli käy heidän ylitseen...
kallesanteri
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kallesanteri »

Yv:n pyytäjien jonoon mäkin liityn. Onko tietoa vanhempien nimistä kun ovat ilmeisesti erit kuin epäillyillä? Onko tietoa harjoittivatko yritystoimintaa Suomessa/Tampereella? Mitähän se yritystoiminta on ollut?
Joo, oikeen tuntuu joo, kyllä, hjyvää on.
perus3000
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Tuosta linkistä löytyy koko porukan nimet, oli just niin kuin ajattelinkin, sellasta mammanpoikaa joka kattonut vähän liikaa telkkaria,ollaan niin isoo sopraanosii ku olla ja voi.
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
tammikuu
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja tammikuu »

Suomi24 Tampere -osiosta löytyy epäiltyjen nimet, olettaisin että ovat oikein. Ja jos ne nyt nämä henkilöt ovat, niin ainakin J-S B vaikuttaa todella hurmaavalta hepulta. Kirjoittanut tosiaan Jennan seinälle onnitelut syyskuun lopussa, ja profiilikuvissaan "kauniisti hymyilevä" jannu poseeraa mm. kirveen kanssa (hetihän siitä tulee mieleen paloittelu, minkäs teet).
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Kuten kirjoitin yllä, kahvilatoimintaa ainakin.
There are no crimes behind enemy lines
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

zatulee kirjoitti:Onko Jennalla ollut fb:ssä avoin profiili?

Kun yrittää hakua sanoilla Jenna Lepomäki,niin ei tule kuin yksi ryhmä hakutulokseksi, jonka seinällä ei ole mitään kirjoituksia?

http://www.facebook.com/pages/RIP-Jenna ... 9846736023

Ja täällö on ollut juttua jostain ryhmästä, yhteisöstä. Linkki?
ei ole jenna nimellä fb vaan toisella sukunimelläkin N.M.P.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
perus3000
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
zatulee
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja zatulee »

Löytyi! :)

Todella oksettavaa mitä se kaveri on kirjoittanut Jennan seinälle syntymäpäivänä!!! *puistattaa*
Hyvin tiesi missä toinen makaa, kuolleena makuupussissa, kaukana kotoa. Surullista...

Mut jos ja kun tää tuomitaan tappona niin eipä nuo kaverit kauaa istu. Mahdetaankohan Jennan kuolinsyytä kertoa julkisuuteen kun se sitten joskus selviää?
-Tuuli käy heidän ylitseen...
murjaani
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja murjaani »

fangs kirjoitti:
enpakerro kirjoitti:Toinen on J.H
Ja mitä tekemistä sillä on minkään kanssa, että J-S B on tumma. Eihän hänen vanhempansa liity tähän juttuun ainakaan näillä tiedoilla mitenkään?!
Ei mitään tekemistä minkään kanssa. Tarkoittiko se aiempi kysymys sitten J-S B:n tummuutta? Siinä kysyttiin nimensä vaihtaneen henkilön mahdollisesta ulkomaalaistaustasta, joten itse ainakin viittasin vastauksessani J.H:hon ja hänen vanhempiinsa. J-S B:stä en tiedä edes oikeaa sukunimeä, saati sitten vanhempia.
Culpa mea! En tarkoittanut J-S B:tä mutta hän tosiaan on tumma. Toista nuorikaista tarkoitin mutta ihan väärän miehen kuva oli mielessä. Vissiin aikalisän paikka meikäläisellä ennen lisäsotkuja!

Pahoittelut.
Vastaa Viestiin