Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Tara
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Tara »

En ymmärrä yhtään mitä turumurre tarkoittaa.

Ja mitä hittoa koko asia annanannale kuuluu muuten kuin yleisellä tasolla? 'Minä puhun mistä haluan' . Voihan, oletko sinäkin uskollinen itsellesi? Taivas varjelkoon minua näistä itselleen uskollisista. Näistä: 'Olen vittumainen ihminen ja sen vuoksi on luonnollista että käyttäydyn vittumaisesti ja pistän nokkani joka koloon mihin vain saan sen tungettua'.

Eikö taa saa loppumaan?
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

annaanna kirjoitti: Vai ajattelit tänään käyttää...
Niin katsoppas millä tuo viestini alkoi =
Valhalla kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10138484

Jatkoa... Anneli Auer oli herkässä tilassa
Muisti pätkii...

K: Miten edellä mainittu henkilö tuli sisään makuuhuoneen oven rikotusta lasiaukosta?
V: Miehen sisääntulosta
Täydensin viestiin tämän kommentin kohta:
Valhalla kirjoitti:Edellinen lipsahti väärään ketjuun, mutta tuossahan nyt on. Sorry. Annelin univelassa annettua tunnustusta.
ja kaksi viestiä myöhemmin selvensin asiaa:
Valhalla kirjoitti:No minun lähteeni tuossa on tuo 24chatti. Linkki alussa. Itseasiassa ajattelin tuon olevan aidon kuulustelupöytäkirjan mukaan naputeltu. Niistä joita ei videoitu. Mutta nythän tuo on kysymyksiä ja vastauksia toikissa joten vastauksia vielä vailla.

Sitä minä olen toitottanut alusta asti, että oikeuden istunnossa täydennettiin etp:n materiaalia eikä sieltä kaikkea löydy - varsinkin kun käsiteltävät asiat kerrattiin suullisesti eikä täällä niitä liitteitäkään ole etp:n haltijoilla näkynyt.
Valhalla kirjoitti:No juurikin noin kuin Tara sanoi - ironian sävyttämänä - mutta aidoista lähteistä kuvittelisin.

Mutta onhan se kaikenkaikkiaan käsittämätöntä, että oikeus vain kohauttaa olkapäitään näille Annelin niiiin räikeille epäloogisuuksille, ristiriidoille ja täysin poikkeavaan käytökseen itse tilanteisiin nähden.

Kyllä minä haluaisin, että jos asianajajat eivät hiillosta niin ainakin tuomari kysyisi: mitä oikein ajattelit kun lähetit tyttösi katsomaan sinun sanoillasi "tappajaa"?
ja tästä
Kirjoittaja Valhalla päivämäärä 19 Syys 2011, 00:24
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu// ... ost8042453
en kyllä saanut selvää, mitä olin nuivanniemestä kirjoittanut.
Viimeksi muokannut Valhalla, Ke Loka 12, 2011 10:59 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tara
Horatio Caine

Valhalla kirjoitti:
Ei ole asiani neuvoa Taraa kuvien käsittelyasioissa (mikäli ne eivät liity omiin tekeleisiini), mutta kannattaa kuitenkin miettiä, sisäistääkö Valhallan kaikkia kirjoituksia. Valhalla olisi voinut tuossa neuvoa Taraa ihan selväsanaisestikin, kuten esim: 'Älä levitä työkopioitasi julkisesti'.
No tässä olet kyllä TM ihan oikeassa. Mutta kyseessä lienee silloin Taralta vain ajattelemattomuus, ei ole tiennyt asiasta kun muutit kuvien käytön lupia. Tai herännyt huolehtimaan kun näitä lupia olet välillä jakanut ja poistanut. Tämähän olisi hoitunut ilman tekijänoikeussotaa ihan viestillä kohteliaasti privana.

Toisin sanoen Tara. Mene photobuckettiin omalle albumillesi. Siellä on albumipöydän oikeassa yläreunassa "Album options" -pudotusvalikko. Valitse Privacy ja klikkaa albumi yksityiseksi. Silloin albumiin pääsee vain salasanallasi. Voit toki parustaa uusia albumeita ja määritellä erikseen niiden julkisuuden. Tämä siis jos kohdassa sattui lukemaan public.
Näin tämän postin vasta kun olin klikannut edellisen.

Mutta kun minfoon liittyvät kuvat ovat olleet erillisissä private-kansioissa siitä asti kun tulin minfoon. Joskus on vahingossa mennyt joku etp-kuva tai lehtikuva tms minfoon tarkoitettu publickiin. Kyllä jokin lintuharrastaja ihmettelee mikä tuo naisen kasvo tuossa on, luulee vielä minuksi Aueria ei se mitään.

Niissä yleisissä kansioissa (joita on satoja! Olen saanut täyteen jos en väärin muista kolme web-albumia) web-videocamerakuvia (mustahaikaroista, kotkista, sääksistä, niitten pesinnöistä, tietyn nimisten tunnistettavien rengastettujen siivekkäitten pesintätietoja kuviksi tallennettuna, satelliittilähittimillä varustettujen lintijen seurantaa jne jen.. Miksi ihmeessä tallentaisin jotain murhakuvia julkisesti seurattujen luontokuvien joukkoon? Omia albumejani en halua laittaa privateen, koska niille kuville on käyttöä sellaisille ihmisille jotka tekevät uhanalaisten lintujen suojelutyötä ammatikseen.

Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Valhalla
Watson itse

Mutta jos kuvat on yksityisessä kansiossa, niin asia lienee kunnossa. Eivät ole kenenkään käytettävissä. piste.

ps Ja yksityisestäkin kansiosta linkit silti toimivat.
Tara
Horatio Caine

Niin, mutta vain kuva kerrallaan, jos tietää linkin. Näin olen ymmärtänyt. vsta 2008 on noita luontoon liittyviä albuja täyttynyt kolme tai neljä. Hirveä määrä harrastelijalle. (Yksityisiä omia kuvia niissä ei juuri ole paitsi omalla pihallani liikkuneista oravista sekä jokus mun koiria, muutama kukkasen kuva tms, Snow fall in Finland ym vuodeaikojen vaihtumista. tämmösiä. privatekansiot ei edes näy satunnaiselle vierailijalle. Edes mun mies ei tiedä koko minfosta yhtään mitään, ei edes mun paras ystävä livessä.
Valhalla
Watson itse

No niin annaana. Lopuksi vielä ( osaltani ).
Valhalla kirjoitti:http://xxxxx.iltalehti.fi/keskustelu//s ... ost8042453 :D

Tietenkin tuo on vain jonkun vitsi. Ei siis toki totta. Mutta kyllä nauratti.
Jokohan tänne soturien helvettiin on ip jäljitetty.
Tässä oli siis kyseessä linkki, jossa vitsailtiin täällä muutamien nimimerkkien kustannuksella. Tähdensin tuossa, ettei joku sivulla muutenkin täältä käyvä luule asiassa olevan mitään perää, että kyse on nimenomaan vitsailusta. Vieläpä Toisella foorumilla. Asianomaistenkin kannalta hyvä ettei toisin luulla. Olihan sivustolla arvailuja että joku täällä aikanaan on ollut Anneli itse ja joku taas edelleen Annelin sukulainen jne. Samoja asioita on ollut toisellakin chatilla.

No Säteriltä lipsahti lainata se tänne - ja sehän ei sopinut koska siinä mentiin nimimerkin henkilöllisyysspekulaatioihin vaikka uskottavia eivät olleetkaan - edelleen siis vitsejä. Jokuhan voi ottaa asian tosissaan.

Hieman tuota ennen olit itse tehnyt henkilöspekulaatioita Täällä. Minun ja erään toisen nimimerkin suhteen.
Valhalla
Watson itse

Tara kirjoitti:Niin, mutta vain kuva kerrallaan, jos tietää linkin. Näin olen ymmärtänyt. vsta 2008 on noita luontoon liittyviä albuja täyttynyt kolme tai neljä. Hirveä määrä harrastelijalle. (Yksityisiä omia kuvia niissä ei juuri ole paitsi omalla pihallani liikkuneista oravista sekä jokus mun koiria, muutama kukkasen kuva tms, Snow fall in Finland ym vuodeaikojen vaihtumista. tämmösiä. privatekansiot ei edes näy satunnaiselle vierailijalle. Edes mun mies ei tiedä koko minfosta yhtään mitään, ei edes mun paras ystävä livessä.
Edelleen. Asia on siis kunnossa. Unohda koko juttu - älä ota kuormaa. Mennään eteenpäin. :wink:
Tara
Horatio Caine

^ Mä olin ainakin ihan et hei..
Annelin kuulustelukertomukset, valittuja paloja pötkössä: Kuva

Keskustelua MInfossa: Kuva
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti:Mutta jos kuvat on yksityisessä kansiossa, niin asia lienee kunnossa. Eivät ole kenenkään käytettävissä. piste.

ps Ja yksityisestäkin kansiosta linkit silti toimivat.
Valhalla kirjoitti: Edelleen. Asia on siis kunnossa. Unohda koko juttu - älä ota kuormaa. Mennään eteenpäin. :wink:

Mikä asia on kunnossa?
Tämä minfo on yleinen julkinen sivusto, jossa on Taran työkopioita.

Tässä tapauksessa kaikki kuvani joita Tara väittää alkuperäiseksi (tallennusnimi Photobucket... jotain) ovat työkopioita, työkopioita joista Tara ei pysty esittämään mistä alkuperäiset edes ovat; Lähde

Ihemeellinen heppu tuo V. Päiväkausia itse linkittää tänne sääntöjä, eikä kuitenkaan perussäännötkään ole kunnossa.

Iltaan Tara...

Tara kirjoitti:...
Tarkoittaako työkopiotallenne niitä kuvia, joita ensin työstin? 1) tallensin, 2) laitoin paintiin ja 3) aloin tehdä töitä. Ok, poistan ne kaikki. Sopii minulle. Tämä on minun sanani. Ei se mikään suuri vaiva ole.
...
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 42#p436542
Viimeksi muokannut turumurre, Ke Loka 12, 2011 11:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valhalla
Watson itse

No minun mielestäni kunnossa ( mielipidepalsta ). Mutta ei keskustelukaan enää kiinnosta, että se oli tässä.

Turre voi jatkaa - jos ei muiden niin vaikka ylläpidon kanssa asian pohdintaa.
Tara
Horatio Caine

Onhan niissä kuvissa ollut useimmiten ollut lähde, jos ei muuta niin sinun postisi jossa sinun tekemä kommennoin alla ollut kuva on, vähän ennen minun postia, linkki tm:n postiin: täällä posti tai sitten on ollut alkup kuva, tai thumbnail tai merkinnät kuvassa mitä tein mitä lisäsin, 'turren sininen viiva' , 'taran punainen viiva'..'lisäsin mittanauhan', teksti kuvan alla tai edellä...jne

En tajua miksi olet poistanut kuvasi. Olisit antanut olla vain.

Ei minulla ole mahdollisuutta alkaa käydä läpi kymmeniä tuhansia posteja.

Onko sinulla?

Vahinkoa ei olisi päässyt käymään, jos olisit harkinnut etukäteen 3D-kuvien käyttöä useammalta kantilta. Hyvillä tarkoituksilla on useinkin ei-toivottuja seurauksia. Et ole yksin.

Jos etsit postit joissa on sinun kuvia, laita tänne. Harkitsen sitten mitä voisi tehdä etten omalta osaltani osallistuisi historian poispyyhkimiseen. Hissun kissun.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti:...
Jos etsit postit joissa on sinun kuvia, laita tänne. Harkitsen sitten mitä voisi tehdä etten omalta osaltani osallistuisi historian poispyyhkimiseen. Hissun kissun.
Kun etsit postit joihin olet liittänyt oman työkopiosi(photobucket. ..jotain) (ja esität että ne ovat minun alkuperäisiä), niin poista ne. Voit aloittaa niistä kahdesta viimeisimmästä jne.
Harkitsen sitten tuleeko vielä tarvetta muihin vastaaviin poistoihin, eli singahtaako niitä jostain esiin.

iltaan...
-
Tara
Horatio Caine

No nii..
tässä, poistin ne kaksi kaakelikuvaa. Luultavasti ne näkyvät vielä jonkin aikaa, mutta ennen pitkää siinä mun kaakelipuheenvuorossa neljä sivua taaksepäin tästä on jotkut harmaat läpyskät tilalla.

Kuva
joo, ne näkyy vielä, luulis että iltaan mennessä häviävät tai huomiseen viimeistään.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti:No minun mielestäni kunnossa ( mielipidepalsta ). Mutta ei keskustelukaan enää kiinnosta, että se oli tässä.

Turre voi jatkaa - jos ei muiden niin vaikka ylläpidon kanssa asian pohdintaa.

Tara kirjoitti:No nii..
tässä, poistin ne kaksi kaakelikuvaa. Luultavasti ne näkyvät vielä jonkin aikaa, mutta ennen pitkää siinä mun kaakelipuheenvuorossa neljä sivua taaksepäin tästä on jotkut harmaat läpyskät tilalla.

Kuva
joo, ne näkyy vielä, luulis että iltaan mennessä häviävät tai huomiseen viimeistään.

Näin on oikein ja hyvä Tara.
Tämä on sitä ulkosuomalaisenkin aikaisemmin peräänkuuluttamaa yhteistyötä (tosin ei tällä kertaa niin täydellistä, mutta kuitenkin), sotkematta selviin asioihin yypeetä.
Vielä paremman yhteistyön nimissä ehdotan että, mikäli noita työkopioitasi vielä singahtaa framille, niin voimme niin halutessasi sopia, että laitan yyveenä tiedot työkopioistasi mikä pitäisi poistaa.
Olen sitä mieltä että olisi kannaltasikin parempi olla käsittelemättä tätä täällä. Ja tälläinen on myös ihan turhaa sivukaupalla vääntöä, johon eräs asioista tietämätön kuitenkin haluaa kilokaupalla puuttua (omin erikoisin sääntötulkinnoin).
Valhalla
Watson itse

Onneksi turre on noin sovitteleva ja ymmärtäväinen, ei jauha pitkään ja pääsee suoraan asiaansa. Oikein hellyyttää tuo harmonia.

Ja onneksi tara poistaa kuvat vaikka luvalla on kuvat täältä saanut.
Viimeksi muokannut Valhalla, Ke Loka 12, 2011 1:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin