Sinä keksit omiasi, etkä ilmeisesti jaksa lukea tai ainakaan sisäistää asioita, joita muut kertovat. Juu, en elä nenä etp:ssä, kun se on toisella koneella vallan.Tara kirjoitti:Voihan ihan hyvin olla että hän asiasta maininnutkin. Jos on niin en ihmettelisi jos Joutsenlahti ei pitänyt sitä minään. Anneli ei talossa asunut, mutta kävi kyllä muutamankin kerran. Turvakodistaan oli taloon matkaa noin kolme kilometriä.Kuolemannaakka kirjoitti:Kuivunut veri olisi ollut kahvassa ilmeisesti seuraavan omistajan muuttamiseen asti, koska ei kai sitä kukaan sieltä pois pessyt. Anneli kai ei talossa enää tapauksen jälkeen asunut.
On kyllä huonoa poliisityötä olla ilmoittamatta moisesta tahrasta tutkimuksen ensimmäisen kolmen vuoden aikana. Eikä kukaan tutkija sitä huomannut, vaikka jonkun verran kuitenkin muitakin huoneita koluttiin.
Oletkos ihan hyljännyt etp:n kun niin huolimattomasti muistelit, ettei lapsi ole missään väittänyt nähneensä hupparin juoksevan?? ym ym. Keksit omiasi. SE on kuule vaivalloista muille kun et yhtään ajattele mitä kirjoitat, kirjoitat kuin omaa dokkariasi. Et arvosta lukijoita paljoakaan, vaivautuisit nyt nyt ihan pikkasen
..sorgsen..
Kukaan ei ole väittänyt huppiksen juosseen olohuoneessa tai tuulikaapissa. Tämä on fakta.
Että jos nyt itsekin vähän vähän vaivautuisit olemaan saivartelematta ja haittaamatta asioiden selvittämistä.
Ja tiedän kyllä, että aiot seuraavaksi vetää esiin lapsen 2009 kuulustelujen lauseen "sit mä näin ku se juoksi sieltä pesuhuoneesta", joten säästän vaivojasi ja kirjoitan sen tähän jo. Voi olla sanatarkasti hieman eri laillakin, kun mulla ei nyt ole sitä etp:tä tässä.
Ja tämä vääntöhän lähti siitä, että Edwin ihmetteli, missä ovat huppiksen jäljet olohuoneessa ja tuulikaapissa, kun hän siellä kuulemma juoksenteli. KUKAAN ei tietenkään "teistä" viitsi tällaisia asiavirheitä korjata, koska disinformaatio sekoittaa kuviota ja mahdollistaa oman kannan leviämisen. Siitä minulla ei ole tietoa, mistä Edwin oli tietonsa huppiksen juoksuista saanut, mutta kaikki etp:n lukeneet ja tapaukseen muuten perehtyneet tietävät hänen erehtyvän väitteessään.