Gustafssonin vammat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
MAGNUM
Susikoski

Re: Gustafssonin vammat

Viesti Kirjoittaja MAGNUM »

aika naurettavaa että tulee tänne uutena ja sanoo mielipiteitään niin on trolli!!!!!!!!!

johan on
ja jos minun puheet/mielipiteet vaikuttaa samanlaisilta kun sariolan,, niin ei voi mitään,,,sariolaa en tunne/tiedä onko mies vai nainen/en yhtään mitään tiedä henkilöstä enkä ikinä nähnyt henkilöä.
luulin että täällä tarkoitus kertoa mielipiteitä,,,? eikä mun mielipiteet nyt kauhean "lennokkailta" vaikuta,,, sano nyt sariola jotain mun puolustukseksi!! miksi juuri sariola? siksi että kun lukenut näitä sivuja,,,niin hän ei kiihdy eikä kiihkoile niinkuin moni muu!!
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

IL tänään Saksan Neurologi lehdessä on lääkäreiden artikkeli aivohalvauksen paranemisennusteesta. Ennuste on hyvä ,jos potilas kykenee kahden viikon kuluttua sairastumisesta ristimään jalkansa.

Gustafssonin nähtiin makaavan teltalla mm. kädet ristissä ja nostavan hallitusti/hitaasti polveaan.

Oikeudenkäynnissä istui kädet ristissä ja peukalot pyöri.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tuohon edelliseen: Aivohalvaus on aivan eri asia...

Kyllä MAGNUM ajattelee ja kirjoittaa hyvin loogisesti. Samaa ei voi sanoa Hessusta.

Paikalla ei ole ollut tarkkailijaa, joten mahdollisen tajuttomuuden pituutta ei tiedetä. Hessu on itse päättänyt että sellaista ei ole ollut. Sairaalan asiakirjoihin on merkitty muistinmenetys, ja lisäksi maininta, että se on edelleen totaali kotiuttamispäivänä. Myös tämän Hessu on päättänyt aivan itse, että muistinmenetystä ei ole ollut. Tosiseikat eivät ole Hessulle mieleen.

Kyllä myös käräjäoikeus on pohtinut näitä asioita useiden hyvien asiantuntijoiden lausuntoihin perustuen. Se on samoilla linjoilla kuin MAGNUM.

Kukaan ei ole ollut siellä paikanpäällä tarkkailemassa, mutta esim. puolustuksen asiantuntija neurokirurgi Öhman on todennut oikeudessa: "On mahdollista, että Gustafssonilla on ollut aivovamma, ja hän on ollut sen saatuaan tajuton, ja että hänellä on ollut myös muistiaukko ... " Näin on arvioinut puolustuksen lääkäriasiantuntija käräjäoikeudessa, joten MAGNUMIN mielipide on paljon järkevämpi kuin Hessun, joka päättää omassa mielikuvituksessaan, mikä on totta ja mikä ei. Kumpaa uslkomme tässä?
A. Hessua VAI / B. Neurokirurgi Öhmania. Mielestäni järkevä ihminen pitää Öhmanin arviota luotettavampana, Hessu puhuu tukeutuen mielikuvituksensa luomiin muille tuntemattomiin faktoihin, jotka eivät ole todellisuutta.
Blackman
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Blackman »

Niin Sariola tuossa lausunnossa "On mahdollista, että Gustafssonilla on ollut aivovamma, ja hän on ollut sen saatuaan tajuton, ja että hänellä on ollut myös muistiaukko ... " on vain yksi juttu joka ei anna täyttä todistusta aivovamman puolesta, ja se on tuo "on mahdollista, että on ollut" .
Tuo ei ole fakta sen puolesta, että on ollut aivovamma kuin ei myöskään ettei ole ollut.
Tuota asiaa voidaan pyöritellä myös toisinpäin, että: On mahdollista, että Gustafssonilla ei ole ollut aivovammaa, ja että hän ei ole ollut tajuton, ja että hänellä ei ole ollut muistiaukkoa", tuo edellinen on yhtä mahdollinen.

Vaikka neurokirurgi Öhman on sanonut tuon oikeudessa niin se ei ole faktatieto aivovamman puolesta. Kerta kaikkiaan kun tuosta aivovammasta ei ole todella selvää todistetta.
Jos tuollainen todiste olisi, se olisi esitetty oikeudessa, mutta näin ei käynyt.
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Heh, olisipa ollut voittoisa vedonlyönnin paikka kommentista...

Vastakkaisten raajojen ristiminen on merkki siitä, että mitään vakavaa vammaa ei ole eikä tajunnan taso ole laskenut. Suomeksi: Tajuton ei risti käsiään.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Kotipoliisi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Se on ihan selvää, että tajuton ei risti käsiään. Eikä nostele jalkojaan senkään vertaa.

Käsien ristiminen kyseessä olevassa kontekstissa viittaa mielestäni ikäänkuin odotteluun ja jollain tasolla jopa luovuttamiseen.

Tällainen ajatus on voinut tulla mieleen tapahtumien jälkeen mutta helpotus on ollut varmaan suuri kun kaikki menikin niin sanotusti putkeen.
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Gustafssonin vammmoista keskustelu on ala-arvoista: oikeus on hänet todennut syyttömäksi surmiin.
Kaikki viittaukset ja epäsuoratkin selvitykset mahdollisesta osallisuudestaan B3M-surmiin ovat siten oikeuden halventamista, kun asiassa on annettu lainvoimainen tuomio vuosia sitten.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Suomi on "Rainer" vapaa maa keskustella, kyllä täällä saa olla oikeudenkin kanssa eri mieltä, eivät nuo Gustafssonnin vammat mitään vakavia ole olleet, nakkikskavammoja kaikki tyyni, ei sen kummempaa, vaikka tuo Sariola mitä väittäisi.

Kun ei ole todisteita muista vammoista, kuin poskihaava ja leukamurtuma, niin paha siihen on aivoruhjetta siihen ottaa!

Jos taasen on ollut vakava aivovamma, eli se aikalaisääkärin epäilemä ruhjetasoinen aivovamma, olisi siitä jäänyt tieto papereihin, ja sairaskertomuksiin, jolloin linja-auton, kuten yleensäki ammattimaisen autokuskin ura olisi ollut mahdoton.

Jos röntgen kuvat olisivat osoittaneet vakavan aivovamman olleen, niin kuka luulee sellaista, ettei siitä olisi sairaalan papereissa merkintää, nyt ei ole ja thats it!

Pulinat pois!
MAGNUM
Susikoski

Kiitos sariola,,!! ihan vilpittömästi!!

on hienoa että täällä joku kirjoittaa totta ja ei väkisin puhu omia näkemyksiä todeksi.jatka samalla linjalla.
täällä kun jotkut puhunut jopa että ei mitään hoitoa ole sairaalassa annettu,,,!! sehän on valetta.ym ym
pysytään me sariola edes totuudessa niin tätä foorumia on kiva lukea,,,,koska muuten tämä on kuin satukirja.

joku puhui jo että olen puhunut ihan palturia,,,,,, siis jo näin pian,,,,missä olen puhunut paskaa??? outoa noin sanoa,,,ei hitto pitäisikö lopettaa kirjoittaminen heti alkuun kun näin "ihana" vastaanotto.
paitsi sariola positiivisena poikkeuksena,,,,jaksaa kaivaa lausuntoja ja lainauksia ja selvittää asioita ja isommin kiihkoilematta.
MAGNUM
Susikoski

niin ja itsellä on vakava aivovamma ja lukenut ainoan eloonjääneen sanomisia/seurannut mediasta juttuja,,,niin mielestäni hyvinkin voinut olla aivovamma,,,joka ei aina todellakaan näy.

eikö se ole hyvä että joku jolla aivovamma on niin kertoo näkemyksiään? käsittääkseni olisi hyvä että tälläisella foorumilla olisi erilaisia ihmisiä miettimässä tapahtunutta.,, kunhan ei valehtele.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Niinpä, kunhan ei valehtele, kuten Sariola tekee, tehdäkseen itsestään uskottavamman, heh heh!

Mistä Sariola on jaksanut kaivaa tietojaan, no ei muualta, kuin J.Palon satukirjoista, Markkulan viihdekirjallisuudesta, ETP:stä, Bodomin mysteeriosta, ym. huuhaasta.

Kyllä se on niin, että kyllä suurin osa meistä "toisinajattelijoista" on nuo kirjat monen kertaan lukenut, sekä paljon, paljon sen lisäksi muuta kirjallisuutta, jota Sariola ei ole, joten siinä se sinun "laukauksesi" MANGNUM Sariolan suuresta vaivannäöstä.

Peräti tuhnu kuti!

Ei hän ole tuonut tänne mitään uutta, ainoastaan sönkkäämisensä ja väärien tietojen jakamisen, ja nyt hän on saanut yhden hengenheimolaisen näemmä lisää, ja tuntuu olevan ihan saman tasoinenkin, ettei vaan olisi peräti veli?
Misri
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Misri »

^ Minkä sortin "vakavan aivovamman mannekiini" , Magnum oikein olet !? Mielenkiintoista olisi tietää tarkempi määritys, aivovamma-tasostasi. Ajattelen vaan kun lievissäkin aivovammoissa, on tieteellisen tutkimuksen mukaan 40-erilaista tasoa. Millekkä tasolle sinut voi "vakavan aivovammasi kanssa määrittää". Jotenkin se määritys täytyisi kyetä tekemään, kun kuitenkin käytät omaa vakavaa aivovammaasi täällä esimerkkinä, siitä kun arvioit NGn aivovammatasoa!?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Kotipoliisi kirjoitti:Se on ihan selvää, että tajuton ei risti käsiään. Eikä nostele jalkojaan senkään vertaa.
Tajuton ei inise ja ääntele silloin kun haluaa ulkopuolisilta huomiota. Tajuton ei myöskään lopeta ininää ja ääntelyä silloin kun joku ulkopuolinen tulee viereen katsomaan. Gustafsson lopetti ininän! Erikoista eikö totta?

Onhan siinä hieman liikaa ulkopuolella tapahtuvan toiminnan kontrollia tajuttomalle.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
MAGNUM
Susikoski

en mä sen enempää sitä aivovammatasoa mieti kuin että osa "oireista" kuulostaa tutulta.
mulla on"vain" neuropsygologien lausuntoja,,vähintään vaikea asteinen aivovamma ja selvät löydökset välittömästi tapaturman jälkeen,,,siis pistemäisiä muutoksia ym,,
Misri
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Misri »

^ Niin nämä jutut ovat niin yksilöllisiä, ei niitä omia vammajuttuja oikein parane sovitella yks-yhteen määriteltäessä NGn aivovammatasoa. Sekin on tärkeää, merkittävää missä kohtaa aivokudosta nämä "pisteet" sinulla sijaitsevat, luultavasti ei kuitenkaan kohdallasi, millään tärkeällä stragerisella alueella. Hyvin ainakin sujuu sinulta kirjoittaminen. :wink:
Lukittu