Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Outo Enkeli
Sabrina Duncan

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Kuka tai ketkä on/ovat palstan kiinnostavin/seksikkäin/komein mies/miehet juuri sinun mielikuvissasi, mikä on muodustunut sinulle palstalle olleiden erilaisten seikkojen mukaan?

Perustele max.5-palstalaista ja muista, että huumori on sallittua...
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Outo Enkeli kirjoitti:Kuka tai ketkä on/ovat palstan kiinnostavin/seksikkäin/komein mies/miehet juuri sinun mielikuvissasi, mikä on muodustunut sinulle palstalle olleiden erilaisten seikkojen mukaan?

DL Koska on vanhempi mies joka tietää elämästä paljon. On fiksu joka tekee miehestä seksikkään :wink:
Kakkosurpo koska on niin räävitön, uskoisin että sen kanssa olisi hauskaa :D
Outoenkeli ihan siksi ko on komea ja aikas mukavakin :mrgreen:
Tattooed fucker koska jo nicci sanoo että on paha poika ja pahojen poikien kanssa voi rietastella :twisted:

Jos olisin tyttöihin päin ni sitten ehdottomasti Vodka. Koska on kanssa älyttömän fiksu ja erittäin hyvät verbaaliset lahjat. Tässä sama että kun en osaa kuvitella ulkonäköä mut jos olis ns. ei niin seksikäs ni äly korvaa ja tekee Vodkasta seksikkään ja mielenkiintoisen.

Rosamarine. Pidän hänen ehdottomuudestaan ja siitä tavasta puolustaa ihmisiä. On mielenkiintoinen ja uskon että tulisimme ihan livenäkin toimeen. Pitää kiinni omista mielipiteistään :)

Olkoot tässä mun perustelut :oops:
Life. It´s just fucking thing after nother...
Hannaaaa
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Outo Enkeli kirjoitti:Kuka tai ketkä on/ovat palstan kiinnostavin/seksikkäin/komein mies/miehet juuri sinun mielikuvissasi, mikä on muodustunut sinulle palstalle olleiden erilaisten seikkojen mukaan?

Perustele max.5-palstalaista ja muista, että huumori on sallittua...
Daminen
* Tykkään Damien suorasta puheesta, ja humoristisesta asenteesta.
* Ihanat viikset ja lakki. Kompensoi toisiaan hienosti.
* Puhuu niin kuin tosi miähen pitääkin puhua.
* ...toivon tässä nyt ja lujaa, että Damien on oikeasti mies
* ...tosin ei se haittaa, vaikka olisikin Viiksekäs tonttu Nainen. Oot silti IHQ.

Outo Enkeli
* Tyylikkäästi tuhma...eiku paha.
* Kertoo asian suorasti ja selkeesti, ei tule väärinkäsityksiä.
* Kekseliäs kaikin puolin.
*
-Anneli on yksinkertaisesti sairas hullu psykopaatti. Ei hullu kuitenkaan perinteisessä mielessä
. Tämä on hieno. Voisi olla jonkun Biisin nimi tai Levyn nimi, mikse vaikka kokonaisen Bändin nimi.
* Sellanen, jolle voisin soittaa ja sanoa "Moi, voit siä olla munkaa??, tuut siä meille..?"
Mitä sitte?
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

jenni82 kirjoitti:Jos olisin tyttöihin päin ni sitten ehdottomasti Vodka. Koska on kanssa älyttömän fiksu ja erittäin hyvät verbaaliset lahjat. Tässä sama että kun en osaa kuvitella ulkonäköä mut jos olis ns. ei niin seksikäs ni äly korvaa ja tekee Vodkasta seksikkään ja mielenkiintoisen.
8) Ei tarvitse olla tyttöihin päin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Hairahtelija
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

Sanovat VoDKan olevan mies mut en usko sitä :D
jenni82
Agentti Scully

VoDKa kirjoitti:
jenni82 kirjoitti:Jos olisin tyttöihin päin ni sitten ehdottomasti Vodka. Koska on kanssa älyttömän fiksu ja erittäin hyvät verbaaliset lahjat. Tässä sama että kun en osaa kuvitella ulkonäköä mut jos olis ns. ei niin seksikäs ni äly korvaa ja tekee Vodkasta seksikkään ja mielenkiintoisen.
8) Ei tarvitse olla tyttöihin päin.
No jos V onkin mies jota en voi uskoa MILLÄÄN ni sitten otan ihan ekaksi Vodkan.. Siis meinaan ykkös valinta (tähän sellanen pusua lähettävä hymiö)
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kiitos Jenni kehuista. Mä luulen ihan samaa, kuin sä, eli varmasti synkkaisi livenäkin =)

Liittyen edellisellä sivulla mainitsemaani blogiin, muistui mieleeni jotain. Mä tosiaan kysyin palstan gurulta dr. Lecterilta taustoja, kun kiinnosti se blogi ja ne ihmiset siinä, että oliko kyse todellisesta/samasta casesta. No käväsin katselemassa neljän vuoden takaisia kirjoituksiani ja dr. Lecter olikin vastannut kyselyyni. Se saattoi olla vahvistus sille, että täällä murha.infossa on tosiaan ketju liittyen blogiin, jota seurasin vuosia sitten.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 367#p42367
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Joskus eksyin Ted Bundyn fanisivuille. Joku oli linkittänyt sinne kuvan Bundyn tappamasta naisesta, jälki ei todellakaan ollut siistiä. Tuo linkittäjä kyseli, että miten ihmeessä voitte fanittaa tuollaista tyyppiä. Kuvansa (jos nikkiin linkitetty kuva nyt oli oma) perusteella nuori, kaunis nainen vastasi jotenkin siihen tyyliin, että hän kyllä luopuisi sielustaan niin ihanan miehen kuin Bundyn käsissä. Pieni annos itsetuhoisuutta varmaan lisää kiinnostusta pahoihin poikiin.

Tietysti tuo naisten rakastuminen renttuihin on klassisempi juttu, mutta miehet eivät (tai se tietty marginaali miehistä) ole sen kummempia. Nätti ja oikeudessakin kivasti hymyillyt saksalaisneito Christine Schürrer tappoi Ruotsissa kaksi entisen rakkaansa uuden puolison lasta (http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=3&t=3374). Schürrer alkoi saada heti vangitsemisensa jälkeen miehiltä rakkauskirjeitä. Olis se varmaan jännä vaikkapa perustaa perhe naisen kanssa, joka on jo tappanut pari lasta. Saattas tulla jopa itelleki välillä pataan. No, se siitä, mulle täysin käsittämätöntä.
Hannaaaa
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Yksi mitä en käsitä, on Vankien ystävät :shock:.
Mun mielestä vangit pitäisi jättää ihan sinne omiin oloihinsa. Varsinkin murhaajat ja raiskaajat.

Jos haluaa olla ystävä ja tehdä hyvää, niin Lastenkotiin tai vanhainkotiin siitä, mars mars.
Mitä sitte?
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

jenni82 kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:8) Ei tarvitse olla tyttöihin päin.
No jos V onkin mies jota en voi uskoa MILLÄÄN ni sitten otan ihan ekaksi Vodkan..
Hairahtelija kirjoitti:Sanovat VoDKan olevan mies mut en usko sitä :D
Hitto, mikä tällä foorumilla uhkaa miehisyyttäni näin pahasti? Kommentteja pyydetään! :shock:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Pazzie
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Pazzie »

Työnnän rohkeasti lusikkani tähän keitokseen :) Mulla on ollut se käsitys, että VoDKa on mies ja uskaltaisin lyödä viimeiset nallekarkkini likoon asian puolesta

Ja mitä tulee alkuperäiseen aiheeseen, itse en ole koskaan tuntenut vetoa ns. pahoihin poikiin vaikka sellaisia tunnenkin, enemmänkin muhun on aina vedonnut outous
If we could start again, would that have changed the end?
Hairahtelija
Remington Steele

VoDKa kirjoitti:
Hitto, mikä tällä foorumilla uhkaa miehisyyttäni näin pahasti? Kommentteja pyydetään! :shock:
Siun menneisyys palstalla!

Ja se että kouluampujista kiinnostuneet ei voi olla ku naisia jotka on in loov niihin tyyppeihin :mrgreen:

No, uskotaan, jos nyt ihan oikeesti oot mies..
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Hairahtelija kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:
Siun menneisyys palstalla!

Ja se että kouluampujista kiinnostuneet ei voi olla ku naisia jotka on in loov niihin tyyppeihin :mrgreen:

No, uskotaan, jos nyt ihan oikeesti oot mies..
Hah, tuntemistani kouluammuskelijoista kiinnostuneista vain kaksi on naispuolisia, loput kyllä kantaa ihan nakkeja ja kulkusia. ;) Huono vetoaminen siihen! (Meidät KRP:n nappaamistakin henkilöistä suurin osa muuten on kaksilahkeisia, kyselin tämänkin silloin kuulustelujen aikaan. \o/ )

Ja mitä tulee menneisyyteen... Kumpi oli ensin, muna(t) vai kana? :lol:

jenni82
Agentti Scully

VoDKa kirjoitti: Hitto, mikä tällä foorumilla uhkaa miehisyyttäni näin pahasti? Kommentteja pyydetään! :shock:
Mä oon ihan aikuisten oikeesti saanut käsityksen jostain et olisit nainen. Mulla on sellanen muistikuva et jostain olisin jopa niin lukenut. No tokkopa sillä enää on väliä, mutta en edelleenkään oo ihan vakuuttunut :mrgreen:

Mä olen ihan sut jo kuvitellut millanen ulkonäkö ja kaikki, nyt mun mielikuvat on murskattu julmasti enkä osaa enää sua miehenä nähdä :D
Hairahtelija
Remington Steele

VoDKa kirjoitti:
Hah, tuntemistani kouluammuskelijoista kiinnostuneista vain kaksi on naispuolisia, loput kyllä kantaa ihan nakkeja ja kulkusia. ;) Huono vetoaminen siihen! (Meidät KRP:n nappaamistakin henkilöistä suurin osa muuten on kaksilahkeisia, kyselin tämänkin silloin kuulustelujen aikaan. \o/ )

Ja mitä tulee menneisyyteen... Kumpi oli ensin, muna(t) vai kana? :lol:

No, se nyt oli vaan sellanen fakta-tieto, joka perustu mutuun :D

Ja kyllä se muna on aina tullut ensin :wink:
Vastaa Viestiin