Ulvilan kyökkipsykologiaketju (ketju 1)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Arkkienkelinkoira
Nikke Knatterton

Re: Ulvilan kyökkipsykologiaketju

Viesti Kirjoittaja Arkkienkelinkoira »

kuolema kirjoitti: Itse uskon tällä hetkellä tapahtumien menneen todennäköisimmin siten, että vanhemmilla pitkä ja iso riita ja se päättyi "totaaliseen kilahtamiseen" ja pikaistuksissaan tehtyyn "tappoon". Anneli luuli miehen kuolleen ja (ainakin alitajuisesti, ellei ihan tietoisesti) tajusi mitä oli tehnyt. Kävi suihkussa, kehitti siinä hätäisen tarinan huppumiehestä, kätki astalon ja veriset vaatteet ja rikkoi tappelun tiimellyksessä hajonnutta oven lasia vielä lisää, jotta siitä pääsee läpi. Sitten lähti soittamaan 112 -> mies tuli tajuihinsa kun kuolemaa edeltävät viimeiset adrenaliinit antoivat pienen boostin ja AA:lla paniikki -> kutsuu lapsen puhelimeen ja lähtee kalauttamaan miehen hengiltä, jottei lavastus mene pilalle -> tulee takaisin puhelimeen. Ennnen poliisin tuloa ehtii vielä pestä kätensä yms. pientä. Mahdollista on, että on blokannut tapahtuman muististaan kokonaan, mutta suuremmalla todennäköisyydellä mielestäni muistaa tasan tarkkaan kaiken ja nämä antamansa haastattelut sun muut vaan ruokkivat sairasta mieltä ja antavat tyydytystä..? Noh, onhan tässä paljon selittämättömiä juttuja tässäkin teoriassa.

Näin minäkin olen ajatellut :(

Ja sitten esimerkiksi kengät: kenkiä säilytettiin yleensä kaapissa, mutta myöhään kotiin tullut Jukka jätti ehkä ne lojumaan jonnekin ulko-oven ja keittiön välimaastoon. Koska Anneli tiesi että takkahuoneessa on lasinsirpaleita, hän Jukan tilan ”varmistaessaan” pisti jalkaansa lähimmät (Jukan) kengät, kävi niillä takkahuoneessa ja ehkä terassillakin (jos oli tarve hävittää astaloa tms.). Sitten hän tajusi, että ainoat jalkineet joiden (verisiä) jälkiä asunnossa on, olivat ko. kengistä, joten hän todennäköisesti huuhteli (esimerkiksi keittiön lavuaarissa) ja kätki kengät (vaikka lastenhuoneen sängyn alle, kenkiähän kai kaivattiin vasta myöhemmin, jolloin Anneli muisteli hävittäneensä ne muuton yhteydessä).
"When you have eliminated the impossible, what ever remains, however improbable, must be the truth."
- Sherlock Holmes
Kotipoliisi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

YLE Teemalta alkaa tänään klo 21.00 mielenkiintoinen BBC:n tiededokumetti: Mielen syövereissä.

Kuinka aivoja manipuloidaan, mielikuvia väärennetään ja mistä aivopesussa on kysymys?
Michael Mosley perehtyy mm. CIA:n kokeisiin ja pohtii, voiko ihmisen vapaasta tahdosta ylipäätään puhua.
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kiitos tiedosta!

Tuo aivojen manipulointi onkin päivän tunnussana. Suomessa sitä käytettiin tänään niin, että ei kinata tekikö eduskunta oikein laittaessaa suomalaisia taas muiden lainojen takaajiksi, vaan kaikki innoissaan vääntää "kun sössittiin esitutkinnassa" ja "kömmähdyksen" vuoksi summa on suurempi, summa on pienempi, summa on suurempi, summa on pienempi -kina velloo Suomenniemiä, niin että itse pääasia unohtuu mitä eduskunta TODELLISUUDESSA TEKI.

Tämä anneliauersyyllinensyytön propagandamenetelmä on ollut jo pitkään käytössä aivojen manipuloinnissa, ja toimii aina yhtä menestyksekkäästi harmaaseen massaan.
Alethes doksa meta logu
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Sirpa kirjoitti:
Sori taas tulee varmasti väärää tietoa mukana, mutta jos joku osaa korjata tuonne noita väittämiäni, niin mielelläni haluan korjata omia vääriä tietojani:

Minun on vaikea uskoa tuohon huppumieheen useasta syystä. Spekuloin niitä syitä tässä viestissä aiemmin: viewtopic.php?f=24&t=10462&p=438297#p438297
Nämähän ovat väittämiä, mielipiteitä ja "vaikeita uskoja" - miksi ihmeessä niitä pitäisi korjata? Kaikkihan täällä spekuloi jos jonkinlaisilla asioilla, joista kyllä voi olla erilaisia näkemyksiä, mutta ei kait niitä voi "korjata" - jokainen kun ajattelee, kokee tai mieltää asiat omalla tavallaan "uskonsa" mukaan. Faktatiedot ovat sitten eri asia, mutta tällaisia en pohdinnoissasi huomannut.

Eikä tämä väittämäsi ole myöskään faktaa asiantuntijalausuntojenkaan perusteella - puhumattakaan hovioikeuden päätöksestä.
Myös se karu fakta, että perhe ei toimi niinkuin heidän olettaisi
Eli näin siis aloitit viestin:
Sori taas tulee varmasti väärää tietoa mukana, mutta jos joku osaa korjata tuonne noita väittämiäni, niin mielelläni haluan korjata omia vääriä tietojani:
Vaikea myöskään uskoa
Itse uskon tällä hetkellä
Tai tämä - eikö se kuitenkin ole niin, että sinä uskot Annelin luulleen? Emmehän me tiedä mitä kukakin luuli tuossa tilanteessa?!
Anneli luuli
WTF?? Tämä ei mene jakeluun sitten millään.
Niin. Mahdollista, luultavasti, oletettavasti, toinen vaihtoehto olisi, uskoisin, olettaisin, luulisin - eihän näissä edes ole mitään korjattavaa. Se kun on sinun ajattelua, ei tietoa, ja näistä tietysti voi keskustella ja pohtia ja spekuloida mielin määrin, mutta ei niitä voi pyytämäsi mukaan korjata.
Sirpa, siis nimenomaam juuri tämä. Minä olen täällä nyt uusi keskustelija ja vaikka olen tätä saittia selannut rekistertöimättömänä, niin pyyntöni oli vain se, että jos te gurut havaitsette asiavirheitä, niin korjatkaa. :) eli missään tapauksessa EN pidä kiinni harhaolettamista vaan haluan, että tiedän faktat ja niiden pohjalta oletan jotain..Eli kiitos viestistä!! Kaikki me joudumme vain olettamaan osan jutuista, mutta jos itse olen käsittänyt jotain väärin, niin haluan sille vahvistuksen. Olen täällä enemmänkin tarkentamassa mielikuviani, kuin VÄITTÄMÄSSÄ jotain... :) Olenko sitten poikkeus palstalla?? =) Rekisteröidyin ihan aikuisten oikeasti vain siksi, että täällä tuntui olevan asiakeskustelua ja jos olen jotain käsittänyt väärin, niin saisin uutta tietoa :) Ja minun mielipide tosiaan muuttuu sitä mukaa jos joku toteaa joko hypoteesini vääräksi tai ehdottaa uskottavampaa hypoteesiä.. :)

en todellakaan fakkiudu syyttämään annelia!! Sherlockina nyt poltan sikarin ja juon konjakijn tässä rauhassa ja näpytän vastauksia hiiitaaasti toisella kädellä :D Jos anneli syytön, niin ennen kaikkea toivon, että tämä juttu TODISTAA sen kaikille, jolloin ei jää syyllisyysolettamaa. sehän varjostaisi suotta niin annelin, kuin etenkin ladten elämää!!! :(
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Sirpa kirjoitti:Kiitos tiedosta!

Tuo aivojen manipulointi onkin päivän tunnussana. Suomessa sitä käytettiin tänään niin, että ei kinata tekikö eduskunta oikein laittaessaa suomalaisia taas muiden lainojen takaajiksi, vaan kaikki innoissaan vääntää "kun sössittiin esitutkinnassa" ja "kömmähdyksen" vuoksi summa on suurempi, summa on pienempi, summa on suurempi, summa on pienempi -kina velloo Suomenniemiä, niin että itse pääasia unohtuu mitä eduskunta TODELLISUUDESSA TEKI.

Tämä anneliauersyyllinensyytön propagandamenetelmä on ollut jo pitkään käytössä aivojen manipuloinnissa, ja toimii aina yhtä menestyksekkäästi harmaaseen massaan.
Ja sirpa, olen kanssasi samaa mieltä tässä.. siis politiikka menee juuri näin ja on AINA mennyt! tarkoitus pyhittää keinot.. oli se tarkoitus sitten vasemmalta: kommunismi (stalin, lenin), kansallissosialismi (hitler), lautakasaa ei löydy (vanhanen keskusta) tai juutalaiset käärii kaikki rahat (no niin käärii, mut onko väliä oikeisto).

tämä asetelma on vain poloitiikkaa.. siinä voi myös oikean ja väärän rajat hämärtyä... tosin tavallisiin rikoksiin tätä EI sovelleta.. Ikävä sinänsä... moni poliittinen vanki voisi nyt olla vapaa niin USAssa kuin kiinassa..
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Arkkienkelinkoira kirjoitti: Näin minäkin olen ajatellut :(

Ja sitten esimerkiksi kengät: kenkiä säilytettiin yleensä kaapissa, mutta myöhään kotiin tullut Jukka jätti ehkä ne lojumaan jonnekin ulko-oven ja keittiön välimaastoon. Koska Anneli tiesi että takkahuoneessa on lasinsirpaleita, hän Jukan tilan ”varmistaessaan” pisti jalkaansa lähimmät (Jukan) kengät, kävi niillä takkahuoneessa ja ehkä terassillakin (jos oli tarve hävittää astaloa tms.). Sitten hän tajusi, että ainoat jalkineet joiden (verisiä) jälkiä asunnossa on, olivat ko. kengistä, joten hän todennäköisesti huuhteli (esimerkiksi keittiön lavuaarissa) ja kätki kengät (vaikka lastenhuoneen sängyn alle, kenkiähän kai kaivattiin vasta myöhemmin, jolloin Anneli muisteli hävittäneensä ne muuton yhteydessä).
Ja tosiaan tänään olen tässä asiassa samaa mieltä koiran kanssa. jos joku tämä tiedon saattaa eri valoon, niin olen täysin valmis korjaamaan mielipidettäni.. vaikka jokainenhan tässä vain spekuloi.

noh, fakta on se, että vitsit tääl ulkona on kylymä!! ;D voi kun naapurissa asuva poliisimies kävisi avaamassa tämän casen ja tulostaisi kaiken ja antaisi kopion... tosin hän ei ikinä sitä tekisi ja siitä hän jäisi kiinni samantien kun tiedän järjesttelmän ja logit, joita seurataan ;)) (enkä toki ikinä kerro mistä tiedän, kun nda, hehhee) ;)
jokuvaan

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

Poliisin, tullin ja rajavartiolaitokset suorittamat vangitsemiset vuonna 2006: 2 286 kpl
Vangitsemisasioita käsitellään käräjäoikeuksissa vuosittain n. 3000, hylättyjä vaatimuksia on vuositasolla noin kuusi prosenttia.
Kantelut vapaudenriistoasioissa vuonna 2006: 207 kpl – osittainen korvaus n. 125 tapauksessa.
Edellisen perusteella perusteetta talteen otetuiksi tulleiden osuus kaikista vangituista on n. 4 %.
Lähde: OIKEUSPOLIITTISEN TUTKIMUSLAITOKSEN TUTKIMUKSIA 240
Virve-Maria de Godzinsky & Johanna Niemi; VAPAUDEN HINTA
Rikosprosessuaalinen vapaudenriisto ja sen korvaaminen, Helsinki (2008)

Jos KKO palauttaa Ulvilan murhan uusintakäsittelyyn, on mielenkiintoista nähdä, todetaanko A:n kuuluvan syyttömänä talteen otettujen ryhmään vai tuleeko hän tuomituksi - ja paljonko syyttömänä pitävien prosenttiosuus putoaa mahdollisen tuomion jälkeen. A.A:a syyttömänä pitävien osuus minfolaisista on ollut syyskuussa 2011 27 % (Gallup).
Mileva
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Mileva »

Siirretty Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö -ketjusta.
cicero kirjoitti:Nelisen kertaa synnyttäneenä....en kyllä pistäisi mihinkään nettiin kuvia vastasyntyneiden sukupuolielimistä, eikä se kovin normaalia olekaan, jopa synnytystä ja sen jälkeistä aikaa kuvaavissa "opetusvideoissa" pyritään olemaan näyttämättä vaikkaäidistä näytettäisiinkin kaikki. Siis mitä ihmettä, jos joku ottaa vastasyntyneestä kuvan niin tungenko lapsen sukuelimet siihen oikein näytille, no en todellakaan.

Se mitä Anneli itse on kertonut ja mitä muuten sukulaiset ovat kertoneet niin Anneli ei todellakaan ole ollut suhteessaan Jukkaan mitenkään alistettu vaan melkoinen diktaattori vaatimuksineen. Semitä vähän on paljastunut hänne laspuudestaan ja nuoruudestaan sekä suhteestaan isäänsä, niin hänen isänsä on lyönyt hänet ainakin henkisesti lyttyyn joka käänteessä ja Anneli on näihin vastannut hillittömillä raivokohtauksilla.

Annelin entiset luokkatoverit pitivät häntä syrjään vetäytyvänä mutta eivät mitenkään erityisen erikoisena henkilönä käytökseltään. Annelilla on selkeästi aina ollut siis vaikeuksia solmia ystävyyssuhteita ja Ulvilassa asuessakin sosiaaliset suhteet perustuivat pitkälti nettiystäviin. Pariskunta Anneli ja JUkka on ollut siitä erikoinen pariskunta että Anneli ei ole ollut kykeneväinen tai halukas sosiaaliseen kanssakäymiseen perheen ulkopuolisten kanssa kun taasen Jukka on selkeästi ollut sosiaalisesti lahjakas tyyppi. Mielestäni tämä on myös se puoli jota Anneli pyrki heti lyttäämään kertomalla että Jukasta ei pidetty ja muuta ihan tuubaa...totuushan oli ihan toisenlainen.
En minäkään yksityishenkilönä synnytyskuvia julkaisisi: julkiseen käyttöön tarkoitettu opetuksellinen materiaali onkin sitten eri asia. Kuten jo totesin, meitä on tässäkin asiassa moneen junaan, eikä yhden ihmisen käyttäytymisestä voi vetää johtopäätöksiä sillä perusteella, että "en minä ainakaan noin toimisi".

Näitä väitteitä kun esität, pyytäisin ystävällisesti laittamaan myös lähteitä ajatuksillesi. Artikkeleita lukiessa suosittelen myös hyödyntämään medialukutaitoja ja ottamaan huomioon lehdistön motiivit. Valitettavasti meillä ei käytössämme ole riippumatonta mediaa, joten olemme näissä asioissa aika usein harhaanjohtavan tiedon ja medioiden varassa. Kritiikki-suodatinta kannattaa käyttää, molempiin suuntiin todisteltaessa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Niin mihinkä minä pistän linkkiä? Siihen että en julkaisisi omien lasteni sukuelinten kuvia vaiko siihen että niitä ei löydy opetusvideoiltakaan? Niitä voi jokainen IHAN ITSE käydä katselemassa ja hoksata löytyykö sieltä erikseen esitteleviä kuvia vastasyntyneideiden sukupuolielimistä. Toivon hieman itsekritiikkiä myös itseltäsi. En missään nimessä vedä mitään päätöksiä "yhden ihmisen tekemisten" perusteella. Huh huh. Mutta sinä voisit kyllä linkittää niitä opetusvideoita joissa esitellään näitä vastasyntyneiden sukupuolielimiä yleisesti kun niitä ilmeisesti olet sitten nähnyt?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Mileva
Frank Drebin

Ai että sentään, miten osasinkin odottaa jotakin tämänkaltaista perustelua...

Tarkoitin tietysti linkkiä väitteillesi Annelin ja Jukan luonteista sekä heidän parisuhteensa laadusta, kun kerran asiasi noin vakuuttuneen oloisesti esität. Minä olen lukenut myös toisenlaisia haastatteluja, mutta koska
a) en luota kuulopuheisiin/huhuihin ja
b) en luota medioiden puolueettomuuteen
olenkin jättänyt tämäntyyppiset arviot tekemättä. Ainoa, mihin olen jonkinlaista huomiota kiinnittänyt, on Auerin käytös Häke-puhelun aikana ja Auerin esiintyminen medioissa yleensä, koska niistä asioista minulla on monesta eri lähteestä saatua tietoa, ja mediapuolesta lisäksi aivan omakohtaista kokemusta. Itsekritiikkiä yritän harjoittaa jatkuvasti aivan tietoisesti, kiitos vain muistutuksesta. Nyt puhuin kuitenkin medialukutaidoista, mikä on eri asia kuin itsekritiikki. Ote täältä:
Medialukutaito on ihmisen perustaito, joka liittyy medioiden käyttöön. Siihen kuuluu taito käyttää asianmukaisia laitteita sekä taito suodattaa ja arvioida vastaanotettua informaatiota. Puhutaan myös kriittisestä medialukutaidosta, jossa painotetaan nimenomaan taitoja, joiden avulla ihminen pystyy arvioimaan mediasisältöjä kriittisesti ja median esitystapoja tulkiten. Mediakielitaito on medialukutaitoa laajentava käsite, jolla tarkoitetaan lukutaitoa laajempaa osaamiskenttää. Mediakielitaitoinen ihminen osaa paitsi tulkita ja analysoida, myös tuottaa itse mediaa ja ”puhua” median avulla. Mediataju on käsite, joka on yhtäläinen medialukutaidon kanssa. Mediataju on tietoisuutta, joka sisältää ymmärryksen mediakulttuurista ja kyvyn itsenäiseen pohdintaan.
Tummennus minun. Mitä tulee Perhekerhon sivuilla esitettyihin mielestäsi ruokottomiin kuviin, olen itse asiasta eri mieltä: siinä olen kylläkin samaa mieltä, että tarkkuutta ja arviointikykyä tässä asiassa olisi saatu käyttää. Käsittääkseni nuo synnytyskertomukset on laitettu tuonne opetuksellisessa ja valistavassa mielessä kertomaan erilaisista synnytyksistä, ei minään pedofiileille suunnattuna materiaalina. Toki tästä on olemassa erilaisia mielipiteitä -enkä itse yksityishenkilönä menisi tuollaisia julkaisemaan- mutta yleinen, personoimaton, koko kansalle suunnattu valistusmielinen nettisivusto on edelleen eri asia, kuin yksityishenkilön omat kotisivut. En koe, että kuvia on julkaistu tarkoituksena esitellä vastasyntyneen sukupuolielimiä, vaan tarkoituksena esitellä itse synnytystä.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

N vuosi sitten äimistelin perhekerhon miehen kokoista luurankoa kaapissa, sitä joka tuo 'iloa ja kauhua vuosiksi eteenpäin. Voi että mikä äläkkä siitäkin nousi. Samoin siitä kun huomattiin, että pikkulapsien isänpäivätoivomuslistalla on vaihtoina mm ' valitse kiihkeän yön äidin kanssa' - en muista kuka sen huomasi.

Joku muukin jossain ihmetellyt tuota Auerin seksiin ymv liittyvää 'valistusta':

09
perjantai
Syy 2011
Lapsille suunnatussa Perhekerhon aineistossa on myös Isänpäivän toivomuslomake. Se on yksinkertainen rastiruutuun – haastattelu ja sen avulla otetaan selvää isän toiveista tulevan juhlanpäivän viettoa koskien. Lomake on valmiina tulostettavaksi ja täytettäväksi. Vaan kuka perheenäiti tai pikkuväenkerhon vetäjä käyttäisi moista lasten kanssa?
Nimittäin, toivomuslomakkeen kohta kaksi (2) “Isänpäivälahjaksi ottaisin mieluiten” antaa isälle vastausvaihtoehdon ”tilaisuuden saattaa alkuun lisää jälkikasvua”.
Lisäksi, lomakkeen kohdassa kolme (3) “Illalla haluaisin” annetaan vastausvaihtoehto “viettää kiihkeän yön KAHDESTAAN rakkaan vaimoni kanssa“.
(Koko lomakkeen noine teksteineen voi tulostaa täältä: http://www.perhekerho.net/juhlat/isanpaivalomake.htm)

Jos kyseinen lasten ja isän välinen puuhasteluvinkki toimiikin tuollaisenaan Auerin päässä – tai ehkäpä jopa hänen perheessään, niin se ei tarkoita, että se toimisi muissa perheessä.
Tietenkin, Auer on koulutukseltaan ekonomi eikä kasvatusalan ammattilainen. Silti näyttää siltä, että Auerin todellisuudentaju on hetkeksi hämärtynyt, kun on näitä kummallisuuksia lapsille suunnattuun julkiseen materiaaliin työstänyt.

http://peninkulmilla.wordpress.com/tag/anneli-auer/

Jollain muulla tavalla valistaisin lapsiani tuon alueen asioista kuin netin satunnaisten juttujen kautta...
Mä en sitten ole tuon blogin tekijä (joku koiraharrastaja taitaa olla). Mulla on koiria mutta ei noutajaa eikä minkään valtakunnan blogia.

edit: Piti vielä tarkistaa onko Anneli itse kirjoittanut capslockilla tuon 'kahdestaan'. On.
Hm..no joo. En sano enempää..
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Mileva
Frank Drebin

Mihin Tara viittaa "netin satunnaisilla jutuilla"?

Mielenkiintoinen itsekriitikin ja peiliin katsomisen aihe jokaiselle: miten tuo medialukutaito kääntyykin niin usein juuri päinvastaiseksi ilmiöksi, kuin miksi se on alunperin tarkoitettu? Meillä on useista asioista olemassa jo valmiiksi rakennetut ennakkoluulomme ja käsityksemme, jolloin medialukutaito -siis vastaanotetun tiedon arviointi ja suodatus- kääntyykin itseään vastaan: löydämme artikkeleista, haastatteluista, mielipidekirjoituksista ja faktatiedoista vain ne pointit, jotka tukevat jo olemassa olevia käsityksiämme, ja jätämme muut kohdat lähes täysin huomiotta. Näin jokaiselle pääsee rakentumaan pikkuhiljaa vankkumaton, muuttumaton "totuus", jota kaikki yksilön tiedossa olevat "faktat" tukevat. Muita ei vain yksinkertaisesti ole huomioitu.

Auer on jossakin itse ilmoittanut olevansa "viestinnän ammattilainen". Pelkästään Perhekerhon ulkoasua vilkaistessa käy selvästi ilmi, että Auerin ammattimaisuus on jämähtänyt jonnekin 2000-luvun alkupuolelle: samaa olen ajatellut, kun olen seurannut Auerin "pelaamista" valtamedioilla. Siksikään en jaksa mistään Perhekerho-analyyseistä kovin innostua, mutta tietysti jokaisella on oikeus mielipiteensä esittää ja ne perustella. Lähteitä ja kirjoitusasun tarkkuutta edelleen peräänkuulutan (taitaa olla jo tsiljoonas kerta) -pahoittelut jankutuksestani, mutta ymmärrettävän, selkeän viestinnän ja onnistuneen keskustelun kannalta nämä ovat tärkeitä asioita.
jokuvaan

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

Mileva kirjoitti: ...tarkkuutta ja arviointikykyä tässä asiassa olisi saatu käyttää.
En koe, että kuvia on julkaistu tarkoituksena esitellä vastasyntyneen sukupuolielimiä, vaan tarkoituksena esitellä itse synnytystä.
Jos tarkoituksena on esitellä synnytystä julkisella sivustolla, on A.A varmasti huomattavaa tarkkuutta kuvien valinnassa käyttänytkin. Arvostelukyky on vain pettänyt. Taralla oli hyviä huomioita Perhekerhon muusta materiaalista. Luurankoja ja pääkalloja on huomattavan paljon. Entäs ne muffinssien kuorrutteessa näkyvät vääristyneet naamat? Hui! Mikäli Auer myöhemmin tuomitaan lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista, näyttäytyy se yksittäinen, ikävä kuva, johon aikanaan viittasin, entistä epämiellyttävämmässä valossa.

Perhekerho pyöri täysillä tutkittavana olevan surman aikoihin, joten ko. sivuston tarkastelu ja analysointi on mielestäni täysin relevanttia.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

jokuvaan kirjoitti:
Mileva kirjoitti: ...tarkkuutta ja arviointikykyä tässä asiassa olisi saatu käyttää.
En koe, että kuvia on julkaistu tarkoituksena esitellä vastasyntyneen sukupuolielimiä, vaan tarkoituksena esitellä itse synnytystä.
Jos tarkoituksena on esitellä synnytystä julkisella sivustolla, on A.A varmasti huomattavaa tarkkuutta kuvien valinnassa käyttänytkin. Arvostelukyky on vain pettänyt. Taralla oli hyviä huomioita Perhekerhon muusta materiaalista. Luurankoja ja pääkalloja on huomattavan paljon. Entäs ne muffinssien kuorrutteessa näkyvät vääristyneet naamat? Hui! Mikäli Auer myöhemmin tuomitaan lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista, näyttäytyy se yksittäinen, ikävä kuva, johon aikanaan viittasin, entistä epämiellyttävämmässä valossa.

Perhekerho pyöri täysillä tutkittavana olevan surman aikoihin, joten ko. sivuston tarkastelu ja analysointi on mielestäni täysin relevanttia.
Taisin ihmetellä sitä miehenkokoista luurankoa jo ennen kuin sain tietää että Annelin 'kaapissa' oli muutakin kuolleilta peräisin olevaa kuin 'kaappiluuranko', kirjaimellisesti eikä vain Halloweenin nimissä leikin päiten. Anneli oli säilyttänyt kaapissa (vaatehuoneessako se oli) myös Jukan tuhkaa, kahden vuoden ajan, kunnes Jukan omaiset saivat Annelin suostumaan siihen että tuhka ripoteltaisiin mereen (Jukan toivomus) - tosin Anneli heitti mereen koko uurnan.

Sori konkarit jos tuli toistoa tuossa Jukan tuhkauurnan mereen viskaamisessa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Mileva
Frank Drebin

jokuvaan kirjoitti: Perhekerho pyöri täysillä tutkittavana olevan surman aikoihin, joten ko. sivuston tarkastelu ja analysointi on mielestäni täysin relevanttia.
Viittaan nyt vain aiemmassa esittämääni, henkilökohtaisiin tulkintoihin perustuvaan arviooni Auerin "ammattimaisuudesta" viestinnän kentällä. Eri tavoin ja motivaatioin varusteltu ajattelija näkee asian varmasti toisin, mutta itse en näistä jaksa innostua. Näen asian siten, että Auer on kompastunut juuri tuohon ammattimaisuuden puutteeseen, mutta se onkin vain oma mielipiteeni näin media-alaa (valitettavan) hyvin tuntevana ihmisenä.
Vastaa Viestiin