Ulvila KUVIA
Re: Ulvila KUVIA
^ Ok, valhalla.
Mutta olin ymmärtänyt, että tm ja mä puhuttiin siitä lasihampaasta joka joutui laboratorioon, siitä jonka kuuluisi olla yo kuvassa mukana, alempana kuin nuo mitkä siinä näkyvät mitan kohdalla, 'hartioitten korkeudella'... siinä on tyhjää. Siitä palasesta tm sanoi, että se on 5-6 cm. Sitä ihmettelin. Jos tarkkoja ollaan, niin toivoisi että turrekin yrittäisi.
Aukossa oli kapeimmillaan hädintuskin 45 cm tilaa hupun hartioille tai kääntyilylle, kun ne vastakkaisen pystysivun hampaat otetaan huomioon.
Mutta olin ymmärtänyt, että tm ja mä puhuttiin siitä lasihampaasta joka joutui laboratorioon, siitä jonka kuuluisi olla yo kuvassa mukana, alempana kuin nuo mitkä siinä näkyvät mitan kohdalla, 'hartioitten korkeudella'... siinä on tyhjää. Siitä palasesta tm sanoi, että se on 5-6 cm. Sitä ihmettelin. Jos tarkkoja ollaan, niin toivoisi että turrekin yrittäisi.
Aukossa oli kapeimmillaan hädintuskin 45 cm tilaa hupun hartioille tai kääntyilylle, kun ne vastakkaisen pystysivun hampaat otetaan huomioon.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
-
NiceAsiantuntija
- Neuvoja-Jack
Olisko tuolla ylemmällä isolla kolmiolla ja puuttuvalla alemmalla parin sentin ero? Tästä kuvasta yritin päätellä:Valhalla kirjoitti:
Eli alempi kolmio noin 10-senttinen? Turre varmaan paraikaa piirtelee ... kestää vähän kun pitää fysiikan lakeja rikkoa
Lisäys:
Ja kun täsmälleen samalla tasolla toisella puolella ikkunaa on 5 cm:n kolmio, niin kulkutilaa tuolla korkeudella olisi n. 43 cm. Onko tämä, Tara, suunnilleen sinunkin arviosi?
jaa juu. No tässä kuvassa on sekä perspektiivivääristymää, tynnyrivääristymää että jotai kopiointivenymää mutta kyllähän sen tästäkin näkee n 9 cm:ksi. Tuo ensimmäinenkin 10 cm linjan pitäisi olla hieman kaareva ( kts karmin reuna ) joten mittaa voi hieman mielessään korjata lähemmäksi tätä viivaa. Myös muut mittalinjat ovat kaarevia mutta en jaksanut tähän alkaa niitä muokkaamaan.

-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Kirjoittaja turumurre päivämäärä Ti Marras 08, 2011 2:41 am
ulkosuomalainen kirjoitti:...
Ambulanssihan saapui siis 2:51, etp:n ja Turren mukaan...
No nyt menee us ihan mettään. Perun tässä samalla sen aikaisemmin sanomani että etpk:sta lainailet asioita suht oikein. Kyllä sulla tieto on milloin ensihoitajat ovat tupahan tulleet. On siten myös aikamoista vääristelyä väittää että turre olisi tuota mieltä. Hassua muuten että vähän joka toisessa postissa kerrot että; Turren mukaan... Turre nyt vaan omissa lausumissaan käyttää faktatietoja, eivätkä ne silloin ole turren mukaan...
Etp:n mukaan (JPEG209) "sairaankuljetushenkilosto saapui samaan aikaan poliisin kanssa paikalle kello 02:51 ja yritti elvyttaa Jukka Lahtea, mutta totesi myohemmin Jukka Lahden kuolleeksi."
Turren nimen vedin mukaan ainoastaan koska meilla on eri kasitys poliisin saapumisajasta. Omani poikkeea etp:n ajasta. Yritin olla tarkka ja ilmaista etta Turre pohjaa omansa etp:hen.
Oletan, etta Turre pyytaa anteeksi kun taas kerran vaittaa minun valehtelevan. Kuten sanoin, etp;n mukaan ambulanssi saapui 2:51.
MOT
Viimeksi muokannut ulkosuomalainen, Ti Marras 08, 2011 2:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Confucius
^Hyvä! Otitkin huomioon sen, että perspektiivin takia osa siitä 'kirotusta' isosta hampaasta joka pistää 'hartioitten korkeudella' esiin lasiurasta, on sen ikkunan pokan listan nurkan takana... eli siitä 1-2 cm lisää, silmiltä ollut piilossa, mutta hupulle haittaa lisää oikeastu. Joka sentti tarvitaan sen nitistämiseksi.
Sitä on tullut joskus kokeiltua tunkea jotain liian ahtaaseen paikkaan. Se on joskus se yksikin senttimetri se ratkaiseva, niin että saa järjestää koko huushollin alusta uudelleen..kun ei se pirulainen yöpöytä mene siihen mihin aioin sen asettaa. Puoli senttiä kun olisin saanut veistettyä seinästä pois, tai pöydästä ymv..
Puoli senttiä liikaa lasia jossakin voi olla hengenvaarallinen, jos on siis ihan pakko siitä itsensä tällätä.
Sitä on tullut joskus kokeiltua tunkea jotain liian ahtaaseen paikkaan. Se on joskus se yksikin senttimetri se ratkaiseva, niin että saa järjestää koko huushollin alusta uudelleen..kun ei se pirulainen yöpöytä mene siihen mihin aioin sen asettaa. Puoli senttiä kun olisin saanut veistettyä seinästä pois, tai pöydästä ymv..
Puoli senttiä liikaa lasia jossakin voi olla hengenvaarallinen, jos on siis ihan pakko siitä itsensä tällätä.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
-
jokuvaan
Toukokuu 2011 Jäljet…-ketjussa
Teksti ja ympyröinti minun.
Mielestäni tässä osasuurennoksessa, jonka tein Ulvila kuvia –ketjusta löytyneestä kuvasta (ulkosuomalaisen viestistä; Taran etp-materiaalista) on havaittavissa valokatkaisija pesuhuoneen oven vieressä. Jos nyppylä on valokatkaisija, mahdollisuudet ovat:
a) takkahuoneen oviaukossa on pelkkä ulkovalokatkaisija
b) takkahuoneeseen saa valot kahdesta eri katkaisijasta; oviaukosta ja pesuhuoneen oven vierestä
c) kuvan valokatkaisijasta saa valot ainoastaan pesuhuoneeseen
Korjatkaa välittömästi, jos kyseessä on jokin muu (tuttu) esine eikä valokatkaisija... Virheitä on tullut aiemminkin
.
Teleksi kirjoitti:Olisiko teoriassa mahdollista, että pesuhuoneen oven vieressä on toinen valokatkaisija (kun on kaksi kulkureittiä tilaan, niin usein kummankin oven vierestä saa valot päälle/pois). Jolloin tulisi jopa mahdolliseksi, että Jukka on kammennut itsensä polviasentoon ja sytyttänyt valon. Ja tässä vaiheessa Annelille tuli kiire katsoman tilannetta....

Mielestäni tässä osasuurennoksessa, jonka tein Ulvila kuvia –ketjusta löytyneestä kuvasta (ulkosuomalaisen viestistä; Taran etp-materiaalista) on havaittavissa valokatkaisija pesuhuoneen oven vieressä. Jos nyppylä on valokatkaisija, mahdollisuudet ovat:
b) takkahuoneeseen saa valot kahdesta eri katkaisijasta; oviaukosta ja pesuhuoneen oven vierestä
Korjatkaa välittömästi, jos kyseessä on jokin muu (tuttu) esine eikä valokatkaisija... Virheitä on tullut aiemminkin
Viimeksi muokannut jokuvaan, Ke Marras 09, 2011 8:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kahdesta valokatkaisisjasta en tiedä, enkä ota siihen kantaa, mutta tyttö on kuulusteluissa kertonut (etp juuri nyt saavuttamattomissa), että "meillä oli/on siinä terassinoven vieressä sellainen valonhimmenninkatkaisija" ja että hän kävi katsomassa takkahuoneeseen "siitä kohtaa".jokuvaan kirjoitti: a) takkahuoneen oviaukossa on pelkkä ulkovalokatkaisija
Korjatkaa välittömästi, jos kyseessä on jokin muu (tuttu) esine eikä valokatkaisija... Virheitä on tullut aiemminkin.
Mahdollisesti tuosta katkaisimesta sai valot sekä olkkariin että takkahuoneeseen? On siis mun spekua. Ja mielestäni olisi ihan mahdollista, että pesuhuoneen oven vieressä olisi katkaisin, jolla saisi valot sinne saunatiloihin.
Muista lähdekritiikki!
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
No US hyökkäsi mun kimppuuni, kun tänään kyselin samaa, koska mun PITÄÄ TIETÄÄ, että katkaisija on vain takkahuoneen oviaukolla. Mistä mun se pitää tietää, sitä... en tiedä.jokuvaan kirjoitti:Toukokuu 2011 Jäljet…-ketjussaTeleksi kirjoitti:Olisiko teoriassa mahdollista, että pesuhuoneen oven vieressä on toinen valokatkaisija (kun on kaksi kulkureittiä tilaan, niin usein kummankin oven vierestä saa valot päälle/pois). Jolloin tulisi jopa mahdolliseksi, että Jukka on kammennut itsensä polviasentoon ja sytyttänyt valon. Ja tässä vaiheessa Annelille tuli kiire katsoman tilannetta....
Korjatkaa välittömästi, jos kyseessä on jokin muu (tuttu) esine eikä valokatkaisija... Virheitä on tullut aiemminkin.
Mutta siis: teleksihän se näytti olevan, joka toisen katkaisimen mainitsi, ja ehkä viikko takaperin myös joku muu siitä sanoi. Ei kaikki muistini suinkaan ole hävinnyt.
Kaiken järjen mukaan siitä kuitenkin sytytetään pesuhuoneen valot. Toisaalta, jos takkahuoneessa ei ollut yölamppua, niin olisihan kätevää, jos valot saisi jostain muualtakin päälle kuin takkahuoneen oviaukosta. Yölampun puuttuminen voisi viitata siihen, että ko. pesuhuoneen seinässä olevasta katkaisimesta sai myös huoneen valot päälle. Vaan eipä sitä pysty varmaksi sanomaan. Himmennintä tuskin kuitenkaan käytetään terassin valojen sytyttämiseen, joten mistä ne sitten päälle laitetaan? Vai onko niissä peräti liiketunnistin?
US kävi myös mun kimppuuni sen takia, että väitin, että huoneessa oli valot, vaikka itse oli samaa mieltä. Skoone ja joku muu oli taas varmoja, ettei kukaan sytyttäisi valoja sisälle, jos joku rikkoisi ikkunaa. Mutta heitä US ei korjannut, mutta minua korjasi, vaikka olen hänen kanssaan samaa mieltä, ja yritin asiaa monessa eri postauksessa perustella. Erikoista.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Ei voi olla totta. Naakka ei vielakaan tieda mista hanen pitaisi tietaa mista valot tulevat. Taman on suora lainaus siita mun viestista, jossa sinulle tietamattomyydestasi narisin.No US hyökkäsi mun kimppuuni, kun tänään kyselin samaa, koska mun PITÄÄ TIETÄÄ, että katkaisija on vain takkahuoneen oviaukolla. Mistä mun se pitää tietää, sitä... en tiedä.
Suoraan kopsattuna. Miten mina taman enaa selvemmin sanon? Sinisella?Muutenkin aika kasittamatonta, etta kaikkien naiden taalla viettyjen vuosien jalkeen vedat esiin nihlistin uuden vaitteen valokatkaisimen paikasta pesuhuoneen oven vieresta kun
a) Anneli kertoo valon tulevan siita rikotun ikkunan vieressa olevasta himmentimesta JJ:lle jo sairaalakuulustelussa
b) lapsi toistaa saman 1.12. 2006 ja
c) se on niissa rekokuvissa se mista valot laitetaan ja
d) siita samaisesta valonappulasta ja lapsen mahdollisuuksista edeta sita kohden lattialla olevan lasin vuoksi olet itse ollut taalla etunenassa vankaamassa.
Katso Annelin kuulustelulitteroinnit sairaalasta. Lapsen kuulustelu 1.12. 2006. Poliisin valaistusrekojen videoista otettu kuva roistosta valonappulan vieressa, laittamassa lisaa valoa. Linkit niihin rekoihin olen postannut ainakin kolme kertaa aiemmin, viimeksi kuolemalle juuri ennen kuin taas kerran vangattiin lattian laattariveista.
Loput Lautamiehissa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Confucius
Confucius
-
jokuvaan
No et varmaan mitenkään.ulkosuomalainen kirjoitti:a) Anneli kertoo valon tulevan siita rikotun ikkunan vieressa olevasta himmentimesta JJ:lle jo sairaalakuulustelussa
b) lapsi toistaa saman 1.12. 2006 ja
c) se on niissa rekokuvissa se mista valot laitetaan ja
d) siita samaisesta valonappulasta ja lapsen mahdollisuuksista edeta sita kohden lattialla olevan lasin vuoksi olet itse ollut taalla etunenassa vankaamassa.
- - -
Miten mina taman enaa selvemmin sanon?
Skepsis ry:n innoittamana haluaisin kuitenkin vielä ´faktavarmistuksen´ asiasta. Todettiinko etp-materiaalissa, että tutkijat olisivat varmistuneet katkaisijoiden toiminnasta? Asiahan perustuu nyt a) Annelin kertomukseen, b) lapsen kertomukseen ja c) rekon suoritustapaan - perustuiko rekon suoritustapa varmistettuun tietoon? t. jokuvaan jankkaaja
-
jokuvaan

Lähde: Lilli Hakala/Ilta-Sanomat, Ulvilan ovivideo; osasuurennos kuvakaappauksesta
Näyttääkö teistäkin siltä, että tässä oven ulkopuolelta (siis beigepuitteiselta puolelta, johon esittelytilassa on asetettu muovituoli) otetussa suurennoksessa olisi sisemmän lasin iskujälkiä kohdassa, jossa ulompi lasi on ehjä?
Ei kai karkaistu lasi lähtisi ehjän lasin takana halkeamaan siten, että halkeamiin tulisi pyöreitä laajentumisjälkiä? Vaikuttavat minusta sisältä naputelluilta...
Niin tuo tietenkin talonpoikaisjärjellä vaikuttaa. Mutta niin sorkkarauta kuin kirveskin mahdollistaa sahaavan liikkeen eli iskut astaloa itseensä päin vetämällä tai sivuttain heiluttamalla joten eiköhän puolustus tuostakin kiemurtelisi irti kun sille kerran se sallitaan - jokaisen yksityiskohdan suhteen ja kokonaisuutta tarkastelematta.jokuvaan kirjoitti: Lähde: Lilli Hakala/Ilta-Sanomat, Ulvilan ovivideo; osasuurennos kuvakaappauksesta
Näyttääkö teistäkin siltä, että tässä oven ulkopuolelta (siis beigepuitteiselta puolelta, johon esittelytilassa on asetettu muovituoli) otetussa suurennoksessa olisi sisemmän lasin iskujälkiä kohdassa, jossa ulompi lasi on ehjä?
Ei kai karkaistu lasi lähtisi ehjän lasin takana halkeamaan siten, että halkeamiin tulisi pyöreitä laajentumisjälkiä? Vaikuttavat minusta sisältä naputelluilta...
-
AnnoDomini
- Alibin satunnaislukija
Kysymyksiä?
Onko talossa ullakkoa/vinttiä??
Sellainen voisi toimia väliaikaisena tavaroiden kätköpaikkana.
Kävely ullakolla voisi kuullostaa ukkosenjyrinältä, noin äkkiseltään.
Toinen surma-ase saattaisi olla vaikkapa nitoja.
Sellainen voisi löytyä pöydältä tai vaikkapa lattialta, heti käteen otettavaksi.
Nitojia on myos rautaisia, isokokoisia kahvasta kiinni pidettäviä.
Voisiko nitojalla takoa ikkunan rikki??
Sellainen voisi löytyä pöydältä tai vaikkapa lattialta, heti käteen otettavaksi.
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Juu, mutta kun joskus on huoneissa kaksikin paikkaa, mistä samat valot saa päälle. Muun muassa vanhempieni keittiössä. Niin ei sitä satavarmaksi voi tietää, siksihän asiasta täällä kyseltiin.ulkosuomalainen kirjoitti:Suoraan kopsattuna. Miten mina taman enaa selvemmin sanon? Sinisella?
Katso Annelin kuulustelulitteroinnit sairaalasta. Lapsen kuulustelu 1.12. 2006. Poliisin valaistusrekojen videoista otettu kuva roistosta valonappulan vieressa, laittamassa lisaa valoa. Linkit niihin rekoihin olen postannut ainakin kolme kertaa aiemmin, viimeksi kuolemalle juuri ennen kuin taas kerran vangattiin lattian laattariveista.
Loput Lautamiehissa.
Ja oliko sen himmentimen vieressä toinen nappula terassin valoille, eihän ne samasta voi syttyä? En taas viitsi katsoa kuvaa
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Välikatto varmasti on, yleensä käynti ulkoa. Käsitelty asia täälläkin. Talo kuitenkin kattaa niin monta piilokoloa irtaimistoineen, että turha noita on luetella kun juuri mitään ei tutkittu ainakaan ajoissa. Välikaton kätevyys kovin kyseenalainen kun jo vaikkapa pesukone tai auton tavaratila ajoi saman asian.AnnoDomini kirjoitti:Kysymyksiä?
Nitojan voi lisätä listaan lukuisista metalliastaloista. Niissäkin raja lienee lähinnä mielikuvitus, koska näidenkään osalta taloa ei tutkittu. Ei edes piirongin päällä olevan vasaran osalta. Nitoja ei kuitenkaan käsillä olevista mitenkään kätevimmästä päästä. Tiedä vaikka tiskikoneessa olisi ollut lihanuijakin - verinen.