Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Valhalla
Watson itse

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Miten te tuon turren kanssa jaksatte. Onhan se nyt monesti nähty, ettei pyrkimys ole etsiä totuutta tai vastauksia vaan lähinnä huvitella täällä muiden kustannuksella. Pakostahan turre itsekin törmää näihin mahdottomuuksiinsa mutta ilmeisen välinpitämättömänä niistä jatkaa vain. Jos mietimme miksi - niin turha vaiva. Vaikea kuvitella miksi kukaan noin tekee mutta mahtuuhan meitä maailmaan monenmoisia.
Kartsa68
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kartsa68 »

Mileva kirjoitti:
Kartsa68 kirjoitti:Hiukkasen kokenut myötähäpeän tunnetta, kun harvakseltaan saittia tavaillut. Turumurre/Mileva-persoona taitaa vähän ampua yli jo itselläänkin? Tokihan nämä on vaan ajanvietettä, eikä siinä mitään pahaa ole silleensä.
Joo, huomaa kyllä että harvakseltaan on tullut seurattua. Nyt multipersoonalistaani voi siis ilmeisesti lisätä jo Turrenkin (aiemmin siellä ovat olleet Sirpa ja eräs-toinen-nikiltä-mainitsematon)? Koittakaa nyt hemmetti jo päättää, keneksi minut luokittelette :D Omasta puolestani voisin kyllä olla ihan Mileva vaan, mutta jos tuollainen helpottaa elämäänne, jatkakaa toki spekulointianne ihan vapaasti.
Ei mua teititellä tarvitse ja kommenttini oli toteamus eikä spekulaatio. Keinopersoonaisten nickien erottamiseen ei tarvitse mikään Tamara olla. Huono juttu monipersoonissa on, että ne karkoittavat keskustelijat.

Pari Auerfania tupsahti vanhoilla fraaseilla syyskuussa, kun kantasolu istui jäähyllä. Tämä Mileva on kyllä ihan hauska, vaivaakin nähty mutta kokonaisuus viimeistään paljastaa. Toisaalta itse Ulvilakeskustelussa ei paljon muuta uutta olekaan eikä seurattavaa joten ei edelleenkään mitään pahaa sanottavaa. Lystiä.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Mihis muuten reorreva on hävinnyt. Hänellä kun tämä Annelicase meni ikään kuin ihon alle ja suhde asiaan oli varsin, hmmm - läheinen. Seksuaalisyytteiden myötä hävisi muitakin kuin tuhka tuuleen.
Mileva
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Mileva »

Vai että tällä kertaa "kokonaisuus" paljastaa, us:n mielestä paljastavia olivat "faktat". Mielenkiintoista on se, että olette kaikki kovin varmoja "tiedostanne", vaikka jokainen väittää kuitenkin eri asiaa. Kolme vai neljäkö niitä nikkejä minulla nyt teidän mukaan jo on? Olenpa ehtiväinen ja monipuolinen kirjoittelija, hienoa tietää.

Tähän mennessä on jo tullut huomattua, että joidenkin nimimerkkien kanssa keskusteleminen on kuin yrittäisi saada sokeaa näkemään. Hyvin vaikea, muttei välttämättä mahdoton tehtävä. Siksipä saatte minun puolestani jatkaa rauhassa tarinointianne, mutta minua ette palstalta saa karkotettua. Tuskin muitakaan vastaavan kohteeksi joutuneita, te kun ette todennäköisesti tule tiettyjä asioita ikinä ymmärtämään. Huolta siis puolestanne kannan, mutta itsehän, aikuiset ihmiset, olette itsestänne vastuussa.

Ja Teitittely kirjoitetaan isolla, en siis teitä Teititellyt. Jos ymmärrät, mitä tarkoitan.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Ihan itse vedit Mileva sen johtopaatoksen etta a) silloin aikanaan puhuin sinusta ja b) etta olisin vaittanyt sinua Sirpaksi. Mina en koskaan paljastanut keita tarkoitin, joten voisit lopettaa nikkini vetamisen tahan keskusteluun. Muuten minun taytyy ruveta taas itsekin viljelemaan vertauksia ja lainauksia. Mites olisi se koira ja kalikka? Taikka otetaanko ylevammin ja lainataan Shakespearea: The lady doth protest too much, methinks...
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Kartsa68
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kartsa68 »

Mileva kirjoitti:minua ette palstalta saa karkotettua
No ei ollut mulla se kyllä tarkoituksena, päinvastoin. Hauskaa luettavaa, eli jatka ihmeessä.
Mileva
Frank Drebin

Us:n harhaanjohtamisen taito ei ole näköjään hävinnyt mihinkään. Todennäköisesti kenelläkään ei kauheasti kiinnosta, mutta lukijoille silti tiedoksi seuraavat asiat, jotta voivat vetää päätelmät ajatteluni tasosta ihan itse:
Tara kirjoitti:En lue S:n posteja ollenkaan. Joitain lainauksia en voi olla näkemättä. Hän on postannut n 50 postia samasta aiheesta kahden päivän aikana.
Löytyy täältä, toim.huom. S=Sirpa.
ulkosuomalainen kirjoitti:Tara -- juu, itse sopankeittajan voi haivyttaa nakyvistaan mutta sitten muut viittaavat. Kuoliaaksivaikeneminen ei naapuripalstallakaan nakojaan toiminut.
Löytyy täältä.
ulkosuomalainen kirjoitti:Mileva...

...Ehdotan etta kaytat vihamies-funktiota. Kenenkaan ei todellakaan ole pakko lukea kenenkaan muun tekstia. Ja nyt otan omasta neuvostani vaarin myos sinun suhteesi.
Löytyy täältä.
ulkosuomalainen kirjoitti:Ah-hah. Vahan niinkuin arvelinkin. Minulla on kolme nikkia mutta kaksi ihmista vihollisissa. Saattaapa viime peleissa selvita, etta ihmisia on vain yksi.
Löytyy täältä.

Kokeilehan us jatkossa samaa, saatat yllättyä :wink:

Kannattaa kurkata linkkien taakse saadakseen selville, mihin milläkin viitataan. Saattaapihan olla, että olen väärässä, mutta tässä on jotakin konkreettista materiaalia ajatukseni valottamiseksi. Kukin vetäköön johtopäätöksensä ihan itse, omilla aivoillaan ajatellen.

Muuten, se on tuo ulkoinen sivistys mielenkiintoinen asia. Kissanikin osaa peittää jätöksensä sivistyneen eläimen tapaan hyvin huolellisesti, mutta niin se vain tuppaa kackelin lemu herkkänenäisten aisteja toisinaan ärsyttämään.

Loppuun vielä ekstrana esimerkki us:n ajattelun tasosta, Taraan millään tavalla syyttävää sormea osoittamatta:
ulkosuomalainen kirjoitti:Taralle itseltani myos julkista kiitosta (KIITOS!) siita, etta tama aina jaksaa kaiva etp:sta vahvistusta myos omille mielikuvilleni. Itsellanikin etp toki on mutta mun trikkiniska ei aina (kirjaimellisesti) kesta niin pitkaa monitoriin tuijottamista kuin etp:n plaraaminen vaatii

Löytyy täältä, tummennus minun
.

EDIT: Näkymättömien keisarinviittojen heiluttelua, silmänkääntötemppuja ja muita taikoja lienee tähänkin odotettavissa (toivottavasti kuitenkaan ei). Varautukaamme :)
ulkosuomalainen
Michael Knight

Ummm... olen nyt taysin ulalla varsinkin mita Mileva tarkoitat ajatteluni tasosta. Tara monta kertaa kaivaa vahvistusta etp:sta kun itse en pysty.

Mun ihan todellisille niskavaivoille siis ilkut? Oletpas ilkea.

Jos olet niista aiemmista lainauksistasi laskenut 1+1 = 3, se sinulle suotakoon. Mukavahan se on etta jaksat noin tarkkaan lukea. Jonniinmoista omaan napaan tuijottamista kuitenkin vaatii, etta nuo kaikki yhdistat itseesi. Mina en edelleenkaan missaan kertonut keta keneksi epailin, mutta jos itse jostain syysta haluat jatkuvasti julkisesti yhdistaa itsesi Sirpaan, mikapa siina. Kukapa se kissan hannan nostaa...

Kuten sanoin, toivon kuitenkin, ettet vaita minun nain sanoneen.

Confucius
Mileva
Frank Drebin

Yllättävän nopeaa toimintaa, olen vaikuttunut! Trikkiniskallesi en toki nauraisi, itselläni on trikkiselkä, vaan ajatteluketjuni oli seuraavanlainen:

Us:llä on mielikuva/muisto (kenties oikea, kenties väärä)
-> Us etsii vahvistusta mielikuvalleen/muistolleen
-> Tara tarjoaa vahvistusta
-> joten us:n mielikuvan/muiston on oltava oikea.

Kai tälle saa nauraa? :D Kissan hännän nostaminen oli myös oiva vertauskuva, etenkin, kun sitä edeltää taas hienoinen disinformaation suoltaminen. Peukkua täytyy nostaa, ei sinua hoksottimien puutteesta ainakaan voi syyttää.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Ah -- muistikuvistahan yleensa ei ollut kyse. Vain niille lahteen kaivamiselle etp:sta.
Jos haluat kayttaa tata jonkinlaisena keisarinvaatteen todistuksena, mikapa siina. Mielestani kasitit kuitenkin vaarin.

P.S. Onko disinformaatioita jos huomautan, etta kissa elaa kiitoksella? Flattery won't get you anywhere.

Confucius
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Mileva, en tajua yhtään mitä helvettiä ajat takaa täällä kakkelissa?? On se kumma kun tänne tulee, niin on pahansuopia tikusta asian vääntäjiä - tyyliin: Kunpa nyt saisin edes jotain ilkeää ja inhottavaa vihjailtua jostakusta ja mollattua jotain toista nikkiä, sellaista jonka perustelulle en mahda mitään.

Mileva otti esiin tämän us:n postin minulle - hän näkee siinä jotakin arvosteltavaa:
..koko posti yllä ..
Mileva kirjoitti:
ulkosuomalainen kirjoitti:Taralle itseltani myos julkista kiitosta (KIITOS!) siita, etta tama aina jaksaa kaiva etp:sta vahvistusta myos omille mielikuvilleni. Itsellanikin etp toki on mutta mun trikkiniska ei aina (kirjaimellisesti) kesta niin pitkaa monitoriin tuijottamista kuin etp:n plaraaminen vaatii
Löytyy täältä, tummennus minun[/size].
saamari, Mileva, enkö sitten muka ole nähnyt vaivaa kaivaessani etp:tä?? Häh. Itse käsitin, että us:n posti oli tavallaan jatkokommentti, jossa hän puolusti minua skoonen täysin tökerön ja epäoikeudenmukaisen postin jälkeen - kun olin sitä skoonen yritystä mollata minua ja henkilöäni kommentoinut siinä us:n 'kiitoksen' edellä! Sinusta se oli jotenkin paljastavaa, negatiivista??

Pitääkö kaikessa nähdä jotain likaista??

Erityisen tympeän vaikutuksen se skoonen posti minulle Ulvilaketjussa teki, etenkin kun hän perusteli minuun kohdistuvaa arvosteluaan muka kanssani vaihtamillaan yksityisposteilla! Jeesus arvaisipa joku mitä kaikkea hän itse laverteli itsestään ja elämästään. Otin kaiken vastaan ja ihan ystävällisesti! Ja vastauilin jotain vastaavia juttuja. Pidin häntä tavallaan 'ystävänä'. Ei, yhtäkkiä tuli kuin puulla päähän. Erehdyin. Raskaasti. Eli ei, skoone vain taisi odottaa tilaisuutta milloin saisi vittuiltua minulle kuvien laittamisesta, avataristani, etp-'ahkeroinnista' ym, kaikesta mistä kirjoitan ja tavastani kirjoittaa.. Lisäksi olen tyhmäkin kun 'en ymmärtänyt skoonen kritiikkiä'. Antoi vielä ymmärtää, että minä olisin ollut jotenkin aktiivinen yv-asiassa - hän se minua yv:llä pommitti, ja minä hölmö vastailin hänen uteluihinsa. Joka ikistä asiaa mitä vastailin ja selitin, piti hänelle selittää ja selittää vielä uudelleen. Vähänkö jo ihmettelin ja aloin kiusaantua. Ja sitten hän käyttää sellaista mitä vastavuoroisesti olin kirjoittanut, aivan yksityisistä asioista, hyväkseen loukatakseen minua!

Ja sekin juttu, minkä perusteella skoone sanoi, että 'lainaan etp:a' väärin, oli yksi ainoa kerta mistä kukaan on minulle sanonut. Kyse oli siitä, että Anneli oli kertonut sukulaisille sairaalassa, että esikoinen olisi sanonut oleensa harmissaan siksi, että nuorin oli viimeinen joka näki Jukan elossa. - Minä ressukka huonomuistinen hössöttäjä muistin 'väärin', että Anneli olisi sanonut, että se oli häntä harmittanut (siis Annelia itseään, että nuorin olisi nähnyt Jukan viimeisenä elossa - typerä juttu, silkaa valhetta, en usko että esikoinen tuollaisia menisi edes valehtelemaan, eli Annelin valheita kaikki tuollaset sepustukset). MIten naurettava syy yrittää teilata minut kaikkien silmissä 'huolimattomaksi' etp:n lainaajaksi, 'kritiikkiä ymmärtämättömäksi' jne.

Mileva, siihen tulet sitten sinä tökkimään ulkoisuomalaista tuon yhden kiitoksen takia. Mitä hittoa sotket minut tuohon kyttäilyysi?.. hieman kyllä riepoo tuo myrkyn kylvösi. Ei huolta. Eikö voisi millään pysyä ihan vain ULvilan surmaan liittyvissä asioissa?

Se oli lohdullista, että us tai edes joku kommentoi omalla tavallaan sitä minun hämmästystä skoonen hyökkäyksen takia, täysin odottamatonta iskua vyön alle. Se tuntui todella pahalta. Ystävällisyys ja asiallisuus ei ole mitään mielistelyä!

Mutta tarkoitushakuinen kielteisyyksien kaivelu ja sellaisen näkeminen sielläkin missä sitä ei ole, on vastenmielistä.

Vielä. Mileva. Minusta on hienoa, että niin monet muutkin ovat kopsaneet osia etp:stä Ulvila-ketjuun. Minusta siellä on monta todella kiinnostavalla tavalla ajattelevaa kirjoittajaa, joilla etp:tä ei ole, siinä yksi syy miksi itse olen vaivautunut.

(Sori nyt vaan skoone, mutta kylläpäs sinä tempun teit. Sainpahan sanottua vielä tuossa sivussa. Teollesi ei ole mitään puolustusta, minun mielestä. No sitä sattuu..)
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Mileva
Frank Drebin

Lyhyt on muisti joillakin :wink: Ole Tara ystävällinen, ja lue ketjun aiemmat viestit niin saat ehkä selville, mistä tämäkin keskustelu sai alkunsa. Kirjoitin aiempaan vielä tarkennuksen "Taraan millään tavalla syyttävää sormea osoittamatta". Jos tuosta jotakin jää ymmärtämättä, olkoon sitten niin.

Itse asiassa en edes alunperin us:lle täällä kirjoittanut. Hän kuitenkin halusi keskusteluun osallistua, joten yritin haastaa hänet kaivelemaan muistinsa lokeroita tietyissä asioissa. Haastetta us ei ottanut vastaan, vaan omaan tyypilliseen tapaansa jatkoi selittelyjään mainion vihjailevilla jutuillaan. Us ei ole kuitenkaan kertaakaan oikeasti kieltänyt sitä, mitä aiemmassa esitin, joten siitä hatunnosto.

Tällä ei ole mitään tekemistä ilkeyden kanssa, vai meinaatko, ettei palstalla enää saakaan esittää vastalauseita toisten spekulointien valheellisuuden osoittamiseksi? Kartsa68 jatkoi Mopoterroristin ja us:n linjaa multinikkeilyspekuloinnissa, joten todisteita tässä vaiheessa jo vaadin. Niitä ei ole esitetty, eikä varmuudella tulla esittämäänkään, mutta minullehan tämä keskustelu on ollut erittäin antoisa. Olen päässyt taas hitusen enemmän jyvälle ajatusmaailmastanne, mikä on aina hienoa.

Ja us, lue viestini ja yritä myös ymmärtää sisältö, muuta neuvoa minulla ei tässä vaiheessa enää ole. Tosin kohdallasi uskon, että kyse ei ole millään tavalla ymmärryksen puutteesta, vaan jostakin aivan muusta. Itse asiassa toivoisin joskus, että tarttuisit todellisiin ajatuskatkoksiini ja lopettaisit mukafiksun vihjailusi, kun todella varmasti parempaankin pystyisit. Siten saisin itsekin välillä ihan kunnollista kritiikkiä ja voisin ehkä keskustelijana kehittyä. Turhaa tosin lienee teiltä tätä odottaa, mutta yritettyä tuli kuitenkin :)
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Tara kirjoitti:Mileva, en tajua yhtään mitä helvettiä ajat takaa täällä kakkelissa?? On se kumma kun tänne tulee, niin on pahansuopia tikusta asian vääntäjiä - tyyliin: Kunpa nyt saisin edes jotain ilkeää ja inhottavaa vihjailtua jostakusta ja mollattua jotain toista nikkiä, sellaista jonka perustelulle en mahda mitään.

Mileva otti esiin tämän us:n postin minulle - hän näkee siinä jotakin arvosteltavaa:
..koko posti yllä ..
Mileva kirjoitti:
Löytyy täältä, tummennus minun[/size].
saamari, Mileva, enkö sitten muka ole nähnyt vaivaa kaivaessani etp:tä?? Häh. Itse käsitin, että us:n posti oli tavallaan jatkokommentti, jossa hän puolusti minua skoonen täysin tökerön ja epäoikeudenmukaisen postin jälkeen - kun olin sitä skoonen yritystä mollata minua ja henkilöäni kommentoinut siinä us:n 'kiitoksen' edellä! Sinusta se oli jotenkin paljastavaa, negatiivista??

Pitääkö kaikessa nähdä jotain likaista??

Erityisen tympeän vaikutuksen se skoonen posti minulle Ulvilaketjussa teki, etenkin kun hän perusteli minuun kohdistuvaa arvosteluaan muka kanssani vaihtamillaan yksityisposteilla! Jeesus arvaisipa joku mitä kaikkea hän itse laverteli itsestään ja elämästään. Otin kaiken vastaan ja ihan ystävällisesti! Ja vastauilin jotain vastaavia juttuja. Pidin häntä tavallaan 'ystävänä'. Ei, yhtäkkiä tuli kuin puulla päähän. Erehdyin. Raskaasti. Eli ei, skoone vain taisi odottaa tilaisuutta milloin saisi vittuiltua minulle kuvien laittamisesta, avataristani, etp-'ahkeroinnista' ym, kaikesta mistä kirjoitan ja tavastani kirjoittaa.. Lisäksi olen tyhmäkin kun 'en ymmärtänyt skoonen kritiikkiä'. Antoi vielä ymmärtää, että minä olisin ollut jotenkin aktiivinen yv-asiassa - hän se minua yv:llä pommitti, ja minä hölmö vastailin hänen uteluihinsa. Joka ikistä asiaa mitä vastailin ja selitin, piti hänelle selittää ja selittää vielä uudelleen. Vähänkö jo ihmettelin ja aloin kiusaantua. Ja sitten hän käyttää sellaista mitä vastavuoroisesti olin kirjoittanut, aivan yksityisistä asioista, hyväkseen loukatakseen minua!

Ja sekin juttu, minkä perusteella skoone sanoi, että 'lainaan etp:a' väärin, oli yksi ainoa kerta mistä kukaan on minulle sanonut. Kyse oli siitä, että Anneli oli kertonut sukulaisille sairaalassa, että esikoinen olisi sanonut oleensa harmissaan siksi, että nuorin oli viimeinen joka näki Jukan elossa. - Minä ressukka huonomuistinen hössöttäjä muistin 'väärin', että Anneli olisi sanonut, että se oli häntä harmittanut (siis Annelia itseään, että nuorin olisi nähnyt Jukan viimeisenä elossa - typerä juttu, silkaa valhetta, en usko että esikoinen tuollaisia menisi edes valehtelemaan, eli Annelin valheita kaikki tuollaset sepustukset). MIten naurettava syy yrittää teilata minut kaikkien silmissä 'huolimattomaksi' etp:n lainaajaksi, 'kritiikkiä ymmärtämättömäksi' jne.

Mileva, siihen tulet sitten sinä tökkimään ulkoisuomalaista tuon yhden kiitoksen takia. Mitä hittoa sotket minut tuohon kyttäilyysi?.. hieman kyllä riepoo tuo myrkyn kylvösi. Ei huolta. Eikö voisi millään pysyä ihan vain ULvilan surmaan liittyvissä asioissa?

Se oli lohdullista, että us tai edes joku kommentoi omalla tavallaan sitä minun hämmästystä skoonen hyökkäyksen takia, täysin odottamatonta iskua vyön alle. Se tuntui todella pahalta. Ystävällisyys ja asiallisuus ei ole mitään mielistelyä!

Mutta tarkoitushakuinen kielteisyyksien kaivelu ja sellaisen näkeminen sielläkin missä sitä ei ole, on vastenmielistä.

Vielä. Mileva. Minusta on hienoa, että niin monet muutkin ovat kopsaneet osia etp:stä Ulvila-ketjuun. Minusta siellä on monta todella kiinnostavalla tavalla ajattelevaa kirjoittajaa, joilla etp:tä ei ole, siinä yksi syy miksi itse olen vaivautunut.

(Sori nyt vaan skoone, mutta kylläpäs sinä tempun teit. Sainpahan sanottua vielä tuossa sivussa. Teollesi ei ole mitään puolustusta, minun mielestä. No sitä sattuu..)
Tässä tämä MissHolmesille lähettämäni viesti. Olin viitannut Ulvilan ketjun eräässä kuvassa piirongin päällä esillä oleva(i)sta taskulampusta ja hanskoista ja sitten MissHolmes pyysi apua Taralta etp:n tiedoista...

"Moi

Olen pikkusen loukkaantunut!
Mä tuon tiedon sivuille ja minulla on etp ja hyvä muisti. Ja sitten pyydät tietoja Taralta joka hössöttää ja sekottaa asioita ja kopioi kuvia ja hyppää asiasta toiseen ja usein ei ymmärrä lukemaansa tekstiä (tai hyppää yli...). - Mä olen ollut Taran kanssa yv-vaihdossa, mutta lopetin, kun se on liian rönsyilevä niissäkin. Alunperin lähetin sille yksärin huomauttaakseni, että hän oli siteerannut jotain juttua väärin (muistaakseni etp:sta), mutta se ei tajunnut sitä kritiikiksi :)

Mä olen joskus jo aikaa ennenkin minfossa huomauttanut tuosta taskulampusta ja hanskoista, mutta mun viestit joutuu näkymättömiin siksi, että jotkut keskustelijat suoltaa pitkiä kuvallisia viestejä monine lainauksineen ja suurine avattarineen ja alaviitteineen...

terv skoone"
Muista lähdekritiikki!
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Minä en käsitä luokitusta antianneleihin tai myötäanneleihin.
Eiköhän tässä nyt asiat puhu eikä käsitykset ihmisistä loppupeleissä.

Itse olen vain saamieni tietojen mukaan vakuuttunut siitä, että tekijän täytyy olla Auer tai Auer+apuri.
Jos asiaa käsittelee järjellä eikä anna tunteiden tulla sotkemaan tajuaa, että homma vaan ei ole voinut mennä mitenkään muuten.
Kestän Turunmurren jutut hyvin. Luen niistä yleensä vain ensimmäisen lauseen. Jos se ei ole täyttä potaskaan saatan lukea toisen. Lähinnä huvitun hänen käsityksestään. Intenstiteetti millä hän tapaukseen suhtautuu hämmentää ja herättää kysymyksiä. Mutta ei siitä sen enempää.

(Itsestäni tuli "antianneli" näiden seksuaalirikossyytteiden myötä. Ne on kertakaikkiaan niin oksettavia, että ei voinut niiden suhteen enää pysyä objektiivisena)
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:Minä en käsitä luokitusta antianneleihin tai myötäanneleihin.
Eiköhän tässä nyt asiat puhu eikä käsitykset ihmisistä loppupeleissä.

Itse olen vain saamieni tietojen mukaan vakuuttunut siitä, että tekijän täytyy olla Auer tai Auer+apuri.
Jos asiaa käsittelee järjellä eikä anna tunteiden tulla sotkemaan tajuaa, että homma vaan ei ole voinut mennä mitenkään muuten.
Kestän Turunmurren jutut hyvin. Luen niistä yleensä vain ensimmäisen lauseen. Jos se ei ole täyttä potaskaan saatan lukea toisen. Lähinnä huvitun hänen käsityksestään. Intenstiteetti millä hän tapaukseen suhtautuu hämmentää ja herättää kysymyksiä. Mutta ei siitä sen enempää.

(Itsestäni tuli "antianneli" näiden seksuaalirikossyytteiden myötä. Ne on kertakaikkiaan niin oksettavia, että ei voinut niiden suhteen enää pysyä objektiivisena)
"Jos asiaa käsittelee järjellä eikä anna tunteiden tulla sotkemaan tajuaa, että homma vaan ei ole voinut mennä mitenkään muuten.""Itsestäni tuli "antianneli" näiden seksuaalirikossyytteiden myötä. Ne on kertakaikkiaan niin oksettavia, että ei voinut niiden suhteen enää pysyä objektiivisena."

Samassa jutussa=)

Eikai tämmöisen jutun pitäisi mikään tunne- tai uskonasia tai mielipidekysymys olla? Jos asiaa tutkitaan, niin tutkittakoon sitten kunnolla, ja joka kohta. Eihän maailman asiat muokkaudu sen mukaan, mitä kukakin uskoo. Jos näin monimutkaisen arvoituksen yrittää ratkaista, niin kyllä asiaan pitää paneutua, eikä saisi oikaista missään kohdassa.

Mutta juu, eipä tämä ole elämää suurempi asia kenellekään, kuin asianomaisille itselleen, eikä meidän mielipiteet tai "tutkimukset" vaikuta millään lailla siihen, mitä Ulvilassa tapahtui.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Vastaa Viestiin