Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
Pazzie
- Hercule Poirotin viikset
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Ehkä siksi että, nykyään on niin trendikästä olla maailmanparantaja
Miksi isänmaallisuus mielletään heti rasismiksi, eikö juuristaan saa olla ylpeä olematta rasistinen ?
Miksi isänmaallisuus mielletään heti rasismiksi, eikö juuristaan saa olla ylpeä olematta rasistinen ?
If we could start again, would that have changed the end?
Puupäiset skinheadit ja muu jälkijättöinen poppoo vaihtoi 1990-luvulla "vanhat kunnon" hakaristit ja rautaristit Suomen Leijoniin ja siniristilippuihin ja siksi nykyisin kaikki isänmaallinen (muukin kuin nuo ulkoiset tunnukset) mielletään rasistien ja uusfasismismilaisten hommailuksi. 1930-luvun rotukäsityspohjaisesta maailmankuvasta on liian lyhyt aika lisäksi tähän päivään. Se "me olemme parempia kuin nuo muut"-ylpeys juuristaan heijastelee edelleen käsitystä muualla asuvien rotujen epäpuhtaudesta ja huonoudesta. "Ei ne saa mittään järellistä aikkoon, ko ovat persjalakasia vinosilimiä ja haissoo hevooselle..."
Inhottaako, kun itsenäisyyspäivämme yhdistetään enenevässä määrin vain Toisen Maailmansodan sotilaisiin?
Inhottaako, kun itsenäisyyspäivämme yhdistetään enenevässä määrin vain Toisen Maailmansodan sotilaisiin?
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Ei. Annettakoon heille juhlansa.
Jos saisit kutsun linnanjuhliin, menisitkö ?
Jos saisit kutsun linnanjuhliin, menisitkö ?
Tottakai.
Oletko lukenut Ilkka Remeksen kirjan 6/12?
Oletko lukenut Ilkka Remeksen kirjan 6/12?
-
Pazzie
- Hercule Poirotin viikset
Olen lukenut, ja oli mielestäni erittäin hyvä kirja
Oletko koskaan antanut rahaa mihinkään keräykseen, jos olet niin mihin ?
Oletko koskaan antanut rahaa mihinkään keräykseen, jos olet niin mihin ?
If we could start again, would that have changed the end?
Käsittääkseni en koskaan, josko nyt kirkon kolehtiin, kun ollut "pakko" jotain sinne kilauttaa. Viimeksi menneenä kesänä.
Oletko käynyt kirkossa "ihan muuten vaan", eikä vain pakollisissa häissä, hautajaisissa, konfirmaatiotilaisuuksissa ja mitä näitä nyt on?
Oletko käynyt kirkossa "ihan muuten vaan", eikä vain pakollisissa häissä, hautajaisissa, konfirmaatiotilaisuuksissa ja mitä näitä nyt on?
Olen, tavallaan.. Kävin katsomassa palovaurioita..
Samaa seuraavalle.
Samaa seuraavalle.
"The darkest place is under the candlestick"
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Ei ole tullut käytyä.
Jos olisi pakko valita joku maailman uskonnoista omaksesi, niin minkä ottasit ?
Jos olisi pakko valita joku maailman uskonnoista omaksesi, niin minkä ottasit ?
Onko ihan pakko valita, jos ei halua?
Siirretään kysymys seuraavalle...
Siirretään kysymys seuraavalle...
Älä oleta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lent%C3%A4 ... irvi%C3%B6 no sama se jos jostain hölynpölystä pitää valita, niin otetaan nyt sellainen jolla on edes hauska nimi 
koska olet viimeksi käynyt elokuvissa, ja mitä kävit katsomassa ?
koska olet viimeksi käynyt elokuvissa, ja mitä kävit katsomassa ?
Viimeksi olen käynyt elokuvissa vuonna 2002 ja raina oli Men in Black II. Ellei sitten oteta huomioon lintsin 4D-kinoa.
Kuukauden verran joulupukkiin. Joko joulustressit painaltaa miten päälle?
Kuukauden verran joulupukkiin. Joko joulustressit painaltaa miten päälle?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
En vietä joulua, koska olen kanssa saatanan kova ateisti, niiku kuuluuki näissä nettipalstoissa uhota... no, ei vaan vietän mä; stressittä mennään, on muut "stressit". Perinteinen hämäläinen imelletty perunalaatikko pitäisi valmistaa ja lahjoja ostella läheisille, kumpiinkaan en muista ihan koko ohjeita ulkoa, mutta fiiliksellä mennään.
Kuka heittää tänä vuonna "ilmaveivin" Pressanlinnan matolle itsenäisyyspäivän vastaanoton kättelyn jälkeen?
Kuka heittää tänä vuonna "ilmaveivin" Pressanlinnan matolle itsenäisyyspäivän vastaanoton kättelyn jälkeen?

Heinä Sirkka.
Minkä värisen mekon/hameen/leningin (what eva!?!) Halonen valitsee tänä vuonna linnan juhliin?
Mitä sitte?
Tsemppaan miellytyshaluissani minfon paljon äänessä olevaa punaniskajengiä ja vastaan sateenkaarenvärinen.
Klamydia-yhtyeen kappaleessa "Punajuurenvärinen Ompelukone" kangas anoi armoa, mutta mitä sanoi faija tähän?
Klamydia-yhtyeen kappaleessa "Punajuurenvärinen Ompelukone" kangas anoi armoa, mutta mitä sanoi faija tähän?
Google kertoi: "haista vittu".
En maista, en haista. Silmittä näen, korvitta kuulen, suutta puhun ja ihotta tunnen. Mikä olen?
En maista, en haista. Silmittä näen, korvitta kuulen, suutta puhun ja ihotta tunnen. Mikä olen?