Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Ehkä minäkin oon kännissä, jos promillemittaria lykättäisiin suuhun.
Oon aatellu poistua tältä palstalta. Jotenkin tullu tunne, etten kuulu tänne. Ehkä sit oon liian vanha. Mut usein tulee tunne, että jos kirjotan jotain, niin se ketju päättyy minuun. Eli kukaan ei vastaa.
Mut on täällä kivoja kirjottajia ja tosi asiantuntevaa porukkaa!
Oon aatellu poistua tältä palstalta. Jotenkin tullu tunne, etten kuulu tänne. Ehkä sit oon liian vanha. Mut usein tulee tunne, että jos kirjotan jotain, niin se ketju päättyy minuun. Eli kukaan ei vastaa.
Mut heiAilar kirjoitti:Ehkä minäkin oon kännissä, jos promillemittaria lykättäisiin suuhun.
kunto jopa hyvä
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Joo, baarista kotona. Tuli tanssittua, ryssittyä, juotua, naurettua, itkettyä, saunottua.
...kännipuhelua yritettiin soittaa, taas vei uni Loksusta kai voiton.
Pitänee pyydystää muitakin numeroita
jotta saa välillä jakaa tätä heleää ääntä muillekin. 
Tosiasiassa mua ei näy täällä todennäköisesti huomenna ennen iltaa. Nukun nukun ja nukun. Voin jo tässä vaiheessa, kun olen korjannut kirjotusvirheitä 70 kertaa sanoa että tila jota elän nyt, on loistava. Harmi vaan ettei kukaan jaa sitä just nyt mun kanssa.
Kurkku on helvetin kipeä, tiedossa ihana työviikko.
...kännipuhelua yritettiin soittaa, taas vei uni Loksusta kai voiton.
Tosiasiassa mua ei näy täällä todennäköisesti huomenna ennen iltaa. Nukun nukun ja nukun. Voin jo tässä vaiheessa, kun olen korjannut kirjotusvirheitä 70 kertaa sanoa että tila jota elän nyt, on loistava. Harmi vaan ettei kukaan jaa sitä just nyt mun kanssa.
Kurkku on helvetin kipeä, tiedossa ihana työviikko.
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex
-
BlackFriday
- Poliisikoira Rex