Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
PERKELE-FTW
Nikke Knatterton

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Niin ja tuo "probationary" lienee lusittu ja siirrytty Mongols MC Finlandiksi.
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
mokoma
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja mokoma »

^ Muuhun kantaa ottamatta, eipä tota probationary-vaihetta hirveästi "lusittu" verrattuna mihin tahansa muuhun salmiakkikerhoon sulautumiseen, vaan täysvärit tuli niskaan käytännössä heti aika kepoisilla meriiteillä. Joka varmaan onkin suurin syy siihen, minkä takia väki täälläkin tuntuu jotenkin odottelevan jotain tapahtuvaksi. Hienoa tietysti jos asia tällaisenaan on kaikille ok, ei se ysärin keskivaihe varmaan kenenkään prätkällä ajelevan mielestä mitään kulta-aikaa ollut ihan jo negatiivisen julkisuudenkin takia.

Ja mitä tuohon naamojen esittelyyn Facebookissa tulee, en oikein tajua vieläkään pointtia. Ei jannujen henkilöllisyys mikään salaisuus ole, eivätkä mun käsittääkseni ole sitä missään vaiheessa yrittäneetkään. Ja Facebookissa se yleisö koostuu tavallisesta kaduntallaajasta, jolla ei ole suomimongoolin näkövinkkelistä mitään syytä tiedostaa, että tällaiset kaverit tällaisia värejä nyt kantaa. Puhki kulunutta fraasia lainatakseni, kyllä ne tietää jotka tietää.
Jarno-T
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

DollariExpress kirjoitti:naamat esille esim. facebookissa :shock: ,voihan lolleron lollero.

HA ei anna missään kuvata itseään edestäpäin. menkää samalla sinnekin ruikuttamaan,että naamat facebookiin ja joka paikkaan :roll:
En nyt ehkä tajua mitä tarkotat tällä, mut on noita kuvia aika pirun paljon suomalaisista enkeleistä erilaisissa bikeri-julkaisuissa, lehdissä,dokkareissa, bilejutuissa jne... Ja ihan suomen jätkistä. Saksassa noi tuntus ihan hakeutuvan mediaan, esim. Der spiegelin tekemät haastattelut & dokumentit.
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Jarno-T kirjoitti:En nyt ehkä tajua mitä tarkotat tällä, mut on noita kuvia aika pirun paljon suomalaisista enkeleistä erilaisissa bikeri-julkaisuissa, lehdissä,dokkareissa, bilejutuissa jne... Ja ihan suomen jätkistä. Saksassa noi tuntus ihan hakeutuvan mediaan, esim. Der spiegelin tekemät haastattelut & dokumentit.
on joo,mutta tajusitko että tarkoitin lähinnä sitä että pitäsi julkistaa turpansa jossain facebookissa,siksi kun on mogols liivit. mene kuvaamaan enkeliä tuonne kadulle,oikein tarkoituksella naamasta,niin huomaat miten ne suhtautuu asiaan.

helvetin tyhmää huudella itse anonyyminä foorumilla ja vaatia jengin naamoja facebookiin... :roll:

tämä siis sille joka vaati jo tässä ketjussa mongolien naamoja :mrgreen: facebookiin tms julkiseen paskaan,itse vinkuu täällä nimettömänä ja todellakin kasvottomana,sit uhotaan hurjana,että "naamat tänne,tulee suomesta saatana lähtö" jne. :lol:
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Jarno-T
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

DollariExpress kirjoitti:
Jarno-T kirjoitti:En nyt ehkä tajua mitä tarkotat tällä, mut on noita kuvia aika pirun paljon suomalaisista enkeleistä erilaisissa bikeri-julkaisuissa, lehdissä,dokkareissa, bilejutuissa jne... Ja ihan suomen jätkistä. Saksassa noi tuntus ihan hakeutuvan mediaan, esim. Der spiegelin tekemät haastattelut & dokumentit.
on joo,mutta tajusitko että tarkoitin lähinnä sitä että pitäsi julkistaa turpansa jossain facebookissa,siksi kun on mogols liivit. mene kuvaamaan enkeliä tuonne kadulle,oikein tarkoituksella naamasta,niin huomaat miten ne suhtautuu :
En tajunnu. tuskin kukaa hirveesti diggailee jos joku tonttu tulee lähikuvia napsii, oli liivit tai ei.
mihkali
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja mihkali »

:| Ei voi ymmärtää mitähän hyötyä siitä nyt olisi vaikka naamat näkyisivätkin esim. FB:ssä.
98% täällä kirjoittelevista ihmisistä ei näiden kerhojen tekemiset vaikuta teidän elämään millään tavalla.
Silence is Golden, Duct Tape is Silver!
Mrs H.
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Mrs H. »

Tämä nyt ei mitenkään kuulu tähän osastoon, mutta (nimimerkki)Omertan asetukset eivät salli vastaanottaa yksityisviestejä, niin laitetaan tällain julkisesti.
Omerta : Vaihda tuo profiilikuvasi, Olli ei erityisemmin tykkää että hänen naamansa esiintyy kenenkään profiilikuvassa. Että jotta tuota. Jospa täältä internetin ihmeellisestä muailmasta löydät jonkun muun foton siihen.
<Nunquam minus solus quam cum solus>
Pimpelipompeli
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Pimpelipompeli »

MTee kirjoitti:
PERKELE-FTW kirjoitti: Ihmettelen miksi suomen Mongot ei reilusti astu esiin omilla kasvoillaan (esim fb) koska nehän ei tunnetusti pelkää ketään.
Juuri näin, sitä tässä on odoteltu. Jos kerran Suomeen on tultu, niin näkyville vaan.
Veikkaan vahvasti että sekin aika vielä koittaa! Mutta ei varmasti FB:ssa:) Huhujen mukaan olisi jo pari kymmentä ukkoa rivissä,mut niin kuin sanoin vaan huhupuheita... ;)
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Onks Mongoja näkynyt?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
MTee
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja MTee »

Tähän samaan perustuu mun edellinen kommentti. Huhuja on kyllä kuultu. mutta mitään en ole vielä nähnyt. Ja sille. kuka kyseli mun kuvia nettiin, niin eipä mulla ole mitään muitakaan sivustoja netissä.( vrt. Scandinavian ) :roll:
Atari
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Atari »

otus kirjoitti:
MTee kirjoitti:Tähän samaan perustuu mun edellinen kommentti. Huhuja on kyllä kuultu. mutta mitään en ole vielä nähnyt. Ja sille. kuka kyseli mun kuvia nettiin, niin eipä mulla ole mitään muitakaan sivustoja netissä.( vrt. Scandinavian ) :roll:
Ihan samaa mieltä Dollarin kanssa, laita naamas nettiin ja linkki tänne, et voidaan katella.
sulla taitaa olla oma lehmä ojassa :roll:
Omerta
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Omerta »

Ruotsista sen verran, että netin ihmeellisen maailman mukaan 12 jäsenestä 3:lla on moottoripyöräkortti. Yhdellä on pyörä. Siis sen selässä olevan kuvan lisäksi. Hieno MC.
Oderint, tum metuant.
Atari
Hercule Poirotin viikset

Ei sitä kortilla ajeta, taitaa nuo Bad machinen pojatkin ajella ilman kortteja :roll:
PERKELE-FTW
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Bad machine ei lienee väitäkkään olevansa Mc-kerho? Voiko joku nyt vielä väittää että jos kannat prossakerhon liivejä niin ajokortti ei olisi välttämätön? Virkavalta pysäyttää varmasti aina kun näkee. Mutta jos kuten mainittu Norjan chapteri ei viihdykkään tien päällä muuta kun autoilla liivejään ikkunasta vilautellen ( Ruotsin keskustelupalstalta löydetty ) niin ongelma ratkaistu.
Mongols Mc Scandinavia leviämässä myös uusiin skandinavian maihin kuten Englanti ja Singapore. :oops:
Touhussa mättää muukin kuin peruskoulun maantieto. :lol:

All full members are running Harley Davidson, if you have no bike, you have nothing in MONGOLS MC to do.
We are hated by many and loved by few but it is the few we live for, day and night!
We do not care about your opinion or what you think ... We in MONGOLS MC knows and that's enough for us, so we don´t give a fuck!
The Brotherhood in the club is very strong and it can nobody take from us!

President MONGOLS MC SCANDINAVIA
http://www.facebook.com/pages/MONGOLS-M ... 5778220908
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
Atari
Hercule Poirotin viikset

PERKELE-FTW kirjoitti:Bad machine ei lienee väitäkkään olevansa Mc-kerho? Voiko joku nyt vielä väittää että jos kannat prossakerhon liivejä niin ajokortti ei olisi välttämätön? Virkavalta pysäyttää varmasti aina kun näkee. Mutta jos kuten mainittu Norjan chapteri ei viihdykkään tien päällä muuta kun autoilla liivejään ikkunasta vilautellen ( Ruotsin keskustelupalstalta löydetty ) niin ongelma ratkaistu.
Mongols Mc Scandinavia leviämässä myös uusiin skandinavian maihin kuten Englanti ja Singapore. :oops:
Touhussa mättää muukin kuin peruskoulun maantieto. :lol:

All full members are running Harley Davidson, if you have no bike, you have nothing in MONGOLS MC to do.
We are hated by many and loved by few but it is the few we live for, day and night!
We do not care about your opinion or what you think ... We in MONGOLS MC knows and that's enough for us, so we don´t give a fuck!
The Brotherhood in the club is very strong and it can nobody take from us!

President MONGOLS MC SCANDINAVIA
http://www.facebook.com/pages/MONGOLS-M ... 5778220908
Kyllä mun mielestä B-M on MC kerho, ainakin jos liiveihin on uskominen :roll:
Ja olihan tuolla Konalan tallilla prätkiä rivissä joten mielestäni jos se kävelee kuin ankka, vaakkuu kuin ankka niin se on ankka :wink:

Virkavalta kyllä pysäyttelee usein, mutta taitaa se korttittomuus kiinnostaa niitäkin vähemmän mikäli asiat muuten kunnossa :roll:
Itse olen nähnyt kun eräs MC kerho ajoi letkassa ja tiesin että kymmenestä neljällä ei kortti, ajattelin että matka loppuu kun ratsiaan ajoivat. Tarkistivat vaan haut, ei muuta :roll:
Vastaa Viestiin