Turkistarhaisku - 2500 minkkiä irti

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Lauryn
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Lauryn »

Zodiac kirjoitti:Nämä aktivistithän ovat yleensä kaikki vasemmistolaisia joten tuskinpa ymmärtävät tekojensa haittoja.
Ja tässä lisää kestäviä perusteluja:
Isälläni on auto joten hänen täytyy olla Kokoomuksen äänestäjä.
Äidilläni ei ole turkkia joten hänen täytyy olla hippi.
Veljelläni on tietokone joten hänen täytyy olla nörtti.
Minulla on tatuointi joten minun täytyy olla rikollinen.
Kotoani löytyy suitsukkeita joten minun täytyy olla pasifisti.
Riittikö?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Zodiac kirjoitti:Nämä aktivistithän ovat yleensä kaikki vasemmistolaisia joten tuskinpa ymmärtävät tekojensa haittoja.
Pusi pusi vaan. :)
Juuri osuva kommentti sinulta jälleen. 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Tampereen Tyttö kirjoitti:
Pusi pusi vaan. :)
Juuri osuva kommentti sinulta jälleen. 8)
Ois aika mielenkiintoista kuulla perustelut tälle Zodiacin väitteelle :lol: .
ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

On harhaluulo, ettei näihin asioihin pyrittäisi vaikuttamaan muutenkin kuin tarhaiskuja tekemällä. Jatkuvasti eri järjestöt pyrkivät kaikin mahdollisin laillisin keinoin lopettamaan tarhausta Suomessa. Nämä, jotka tekevät tarhaiskuja ovat varmasti niitä joiden kärsivällisyys on aivan lopussa. Ei uskota enää, että laillisia reittejä pitkin mitään muutosta tulee koskaan tapahtumaan. Siksi häviävän pieni osa tarhauksen vastustajista on ottanut radikaalimmat keinot käyttöönsä.
On harhaluulo että tuolla naurettavalla pelleilyllä saavutettaisiin jotakin. Sillä aiheutetaan vain taloudellista tappiota yhdelle kasvattajalle ja hänen perheelleen. Toki myös luonto kärsii kun minkit sinne vapautetaan. Minun kärsivällisyys on lopussa näiden piipertäjien kanssa, voinko siis rauhassa varustautua haulikolla ja suolapanoksilla.
ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

jason666 kirjoitti:
ShipWreck kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti:Mutta minun mielestäni turkistarhaus ei ole kunnon ihmisen touhua sekään. Paheksun tuota elinkeinoa ankarasti. 8)
Mutta se on laillista touhua, kun taas näiden idioottien temput eivät. Taistelussa kettutyttöjä vastaan pitäisivät kunnon voimakeinot olla sallittuja. Lähden mielelläni kettutyttöjahtiin, jos satun paikalle.
se että se on laillista ei oo perustelu millekkään.
turkistarhausta on yritetty saada loppumaan jo vuosia monin tavoin, muttakun mikään ei auta tässä ignorantissa yhteiskunnassa, niin sitte se tehdään näin. tarpeeksi monta kertaa kun tuhoot farmit, ei sitä enää jatketa.
nimim: en osallistunut, mutta ARVOSTAN!
Just joo. Se että se on laillista on hyvinkin iso juttu. Pelleilijöiden iskuilla ei ole mitään vaikutusta, enintään yrittäjät joutuvat satsaamaan turvallisuuteen hiukan enemmän ja iskujen tekijät saavat mojovia laskuja maksettavakseen.

Mitä jos minä vastustaisin autoilua mutta en olisi saanut sitä loppumaan. Olisi siis hyväksyttävää käydä polttamassa muiden kuluneuvoja?
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Kun joutusivatkin nämä iskujen tekijät maksumiehiksi! Yleensä se vaan lasku tahtoo rapsahtaa meidän ihan tavallisten veronmaksajien ja vakuutuksenottajien maksettavaksi... Tulipa muuten taas tietoon yksi yrittäjä, joka lopettaa tarhauksen ja jää viettämään eläkepäiviä. Ja tiedoksi tarhaiskujen kannattajille; syy ei ole tässäkään tapauksessa tarhaiskut, vaan EU:n asettamat ympäristövaatimukset.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Jotain hyvää EU:stakin siis tulee.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

olen minäkin vasemmistolainen eikä mulle tulisi mieleenkää mennä aukomaan minkkien häkkejä saadakseni pointin läpi!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin