http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=1634karra kirjoitti:Suppertuppernova!!....nyt olen niin ulalla edellisestä kommentistas,että voisitko kenties selventää
Kopla - 9
En usko enkä itke eikä kalva lainkaan.Pharaoh kirjoitti:Supernovaa näyttää kalvavan edelleen se, josko Urho olisi sittenkin soittanut toiselle, vaikka vakuutti uskollisuuttaan?
Mutta maailma on kova paikka. Vaikka jotkut tosiasiat tekevät kipeää, niin ne on vain uskottava, tai itkettävä ja uskottava.
Hurjan hienoja runoja on tuo maza rustaillut lautamiehiin. Olethan sinä toki jo käynyt lukemassa?
Rohkeuttahan se on hullunrohkeuskin. Wagner on syyttämisessään kyllä totaalisen väärässä ja joutuu aikanaan siitä tilille.karra kirjoitti:Jaa-a onse vaan tuo Wagneri huisan rohkee hyypiö kun tohtii syyttää täällä Arskaa kolmossurmaajaksi.
Emmä vaan tohtisi
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Jos et tarvitse vastauksia, niin sinähän tiedät, mitä minä meinaan.Loka kirjoitti:En tarvitse vastauksia tästä aiheesta tällä hetkellä.
Mitäs maza meinaa itse?
Ps. Maza kirjoitetaan isolla.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Sori vaan lipsahdus Maza. Yritän kirjoittaa nimimerkit kuten ne on joskus rekkautuessa itse kirjoitettu, (konsta, groot, skoone, teemu jne.) unohdin että olit itse käyttänyt erinomaista äidinkielen taitoasi rekisteröityessäsi Isolla alkukirjaimella.Maza kirjoitti:Jos et tarvitse vastauksia, niin sinähän tiedät, mitä minä meinaan.Loka kirjoitti:En tarvitse vastauksia tästä aiheesta tällä hetkellä.
Mitäs maza meinaa itse?
Ps. Maza kirjoitetaan isolla.
...meinaamisesta puheen ollen, mitäs ystillesi Arskalle kuuluu tänä päivänä? Maistuuko eläke?