Sallitaan kenelle sallitaan...Loka kirjoitti:Eipä ehkä kannata. Mutta kannattaa muistaa että tätä palstaa lukee myös Bodomiin kytköksissä olevat ihmiset, mm. omaiset joilla on täysi oikeus puuttua kanteella jos viestin luonne täyttää ehdot. Siksi muistutan jokaiselle täällä spekuloinnin ja syytöksen erosta - se on hiuksen hieno. Grootin tyyli on tuo, kyllä sä siihen totut. Olisit vaan nähnyt sen taisteluareenan aikoinaan jolla minäkin olen grootin ja muiden kanssa talsinut. Hieno mies ja asiantunteva, kuten kaikki täällä.epäilys kirjoitti:Pitäisikö tuo viimeinen lause ottaa uhkauksena
Bodomissa sallitaan hiukan kovempi meno, se lukee myös osion otsikossa.
Irmelin sulhanen
-
Jesse Livermore
- Hetty Wainthropp
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Joopa joo. Sanoo Hyvinkään kirjasto-auton apukuskin kengänkiillottaja. Etkös tuolla toisaalla sanonut mua jollain vastaavalla ammatilla? Taisi olla kuta kuinkin näin: "Sinä pihtiputaalaisena verovirkailijana olet ilmeisesti toista mieltä näiden asiantuntijoiden kanssa, mutta ymmärrät varmaan että "lausuntosi" jää lähinnä piipitykseksi."Jesse Livermore kirjoitti: Sallitaan kenelle sallitaan...
-
Jesse Livermore
- Hetty Wainthropp
Väitätkö, ettet rikkonut keskustelusääntöjä tuolla avautumisellasi?Loka kirjoitti:Joopa joo. Sanoo Hyvinkään kirjasto-auton apukuskin kengänkiillottaja. Etkös tuolla toisaalla sanonut mua jollain vastaavalla ammatilla? Taisi olla kuta kuinkin näin: "Sinä pihtiputaalaisena verovirkailijana olet ilmeisesti toista mieltä näiden asiantuntijoiden kanssa, mutta ymmärrät varmaan että "lausuntosi" jää lähinnä piipitykseksi."Jesse Livermore kirjoitti: Sallitaan kenelle sallitaan...Uuh ja lääh. Talk to me baby! Don't stop!
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Jaa konstalla on taas päässyt unohtumaan se, että Nisse oli epäilty numero yksi, BJ3M:n. Aika hurjaa, jos löydät kenenkään teksteistä suoraa syytöstä; "Nils Wilhelm Gustafsson on syyllinen kaikkiin kolmeen murhaan." Eri asia on sanoa, minun mielestäni asia on niin, että Nisse oli syyllinen. Se on mielipide, ei syytös. :konstio:konsta kirjoitti:Outoa puhetta hemmolta, joka on aika avoimesti syytetllyt NG:tä tällä palstalla.groot kirjoitti: No, ehka kunnianloukkassyyte vaarantaa budjettisi....ja enaa ei ole varaa lotata.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Väitän. Väitätkö ettet kirjoittanut toisaalle tuota? No, ihan sama. En menetä yöuniani etkä varmaan sinäkään. :pus:Jesse Livermore kirjoitti:Väitätkö, ettet rikkonut keskustelusääntöjä tuolla avautumisellasi?Loka kirjoitti:Joopa joo. Sanoo Hyvinkään kirjasto-auton apukuskin kengänkiillottaja. Etkös tuolla toisaalla sanonut mua jollain vastaavalla ammatilla? Taisi olla kuta kuinkin näin: "Sinä pihtiputaalaisena verovirkailijana olet ilmeisesti toista mieltä näiden asiantuntijoiden kanssa, mutta ymmärrät varmaan että "lausuntosi" jää lähinnä piipitykseksi."Jesse Livermore kirjoitti: Sallitaan kenelle sallitaan...Uuh ja lääh. Talk to me baby! Don't stop!
-
Jesse Livermore
- Hetty Wainthropp
Loka kirjoitti:Jaa konstalla on taas päässyt unohtumaan se, että Nisse oli epäilty numero yksi, BJ3M:n. Aika hurjaa, jos löydät kenenkään teksteistä suoraa syytöstä; "Nils Wilhelm Gustafsson on syyllinen kaikkiin kolmeen murhaan." Eri asia on sanoa, minun mielestäni asia on niin, että Nisse oli syyllinen. Se on mielipide, ei syytös. :konstio:konsta kirjoitti:Outoa puhetta hemmolta, joka on aika avoimesti syytetllyt NG:tä tällä palstalla.groot kirjoitti: No, ehka kunnianloukkassyyte vaarantaa budjettisi....ja enaa ei ole varaa lotata.
Olet täysin väärässä.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Jesse; tuo ylläoleva konstan sanoma lause on mielipide.konsta kirjoitti:Mitenköhän tuo nyt olisi pässyt unehtmaan? Minulle ei Ng ole edelleenkään ole ykkönenLoka kirjoitti: Jaa konstalla on taas päässyt unohtumaan se, että Nisse oli epäilty numero yksi, BJ3M:n.
Konsta; hyvä hyvä. Ei kannatakaan muuttaa leiriä kesken sodan. Tetsaa vielä hetki, kyllä mä komennan.
-
Jesse Livermore
- Hetty Wainthropp