"NMP
vaikka en siniä tuntenut, kerran olen nähnyt, otan osaa.. tunnen pavelin muutaman vuoden takaa, ja olen yhtä järkyttynyt kuin 22.4.2008.. Voimia silti Sinin omaisille PALJON♥
tiistaina · Ilmianna.
JH
saako kysyä mitä on tapahtunu 22.4.2008?

tiistaina · Ilmianna.
.NMP
J, 22.4.2008 meidän "erittäin ihana ystävämme", painijapoika Pave, pahoinpiteli mut niin pahasti, että mun selkä hajos, en pystyny liikkumaan, alaraajahalvaus ei ollu kaukana, vakava aivotärähdys jne.. Rappukäytävässä halus pahoinpidellä mut, lennettiin lasiovien läpi... Jätkä makselee korvauksia mulle vieläki
7 tuntia sitten · Ilmianna.
JH
No huhhuh! Kyllä mieki ton paven tiiän mutta en kyllä tommosia puolia siitä tienny, paljastu kerralla paljon! On se niin väärin joutua tommosten väkivallan kohteeksi...
5 tuntia sitten · Ilmianna.
NMP
siitä on kaikki aina tiennyt että kuinka väkivaltainen ihminen se on...
.JH
No ite en sitä niin hyvin tunne että olisin sen todellisen luonteen oppinu tuntemaan, ihan vaan parin päivän ajan oltiin samassa paikassa ja jotain juteltiin.. Ja ihan hyvä etten paremmin tutustunukkaan
NMP
oon ollu pavelin kans vuoden samas laitokses... seurusteltiin ja sillee....
JH
aijjaa.. ei tainnu olla kovin hyvä poikaystävä..
NMP
oli se aluks ihan jees,seurusteltii puol vuotta nii se päätti pahoinpidellä mut
JH
Joo-o.. Onneksi kaikki ei oo samanlaisia ihmisiä ja nythän se pave lopussaki saa maksaa teoistaan
NMP
niinpä....
NMP
kyllähän se niinkin on, että se lähtee istumaan,mut siin on vaa se et ku ensikertalaisena menee nii se on 1/3 minkä se istuu...
Juttu on tuolla, sinin avoimella muistosivulla: "
Tämän oli joku linkannut tänne joskus (olikohan sivulla 66)
Tästä oli puhetta että onko totta vai eikö, tänään oli ollut ilmeisesti oikeudenkäynnissä tästäkin puhetta. Pavel tosiaan pahoinpidellyt vähän yli 5 vuotta sitten ko. tyttösen, jopa jostain panssarilaseista oli tyttö mennyt läpi peiksennän seurauksena. Oli lähellä ettei tyttö halvaantunut ja nyt Pavel edelleen maksaa korvauksia tytölle ilmeisesti lapsettomuuden aiheutuksesta. En tiedä miten voi saada toisen piestyä niin ettei se voi saada lapsia, mutta ilmeisesti näin oli kuitenkin käynyt.
Pavelilla ei tosiaan ole rikosrekisterissä ilmeisesti mitään aikaisempia juttuja, tämä oli poistunut sieltä vanhentuneena.
Tuosta taustasta. Ko. sankari on adoptoitu lastenkodista, ei ole pärjännyt ottoäitinsä kanssa, joutunut kiertämään perhekodista ja sijaisperheistä toiseen kun on ollut niin hankala.
OT, mutta kuuleman mukaan on pannut siskonsa kanssa (eivät siis ole verisukulaisia, vaan molemmat adoptoituja)
EDIT// "Pavel tiesi tasan tarkkaan mitä Sinille teki! Etenkin siinä vaiheessa kun alkoi ruumista vielä törkeästi "piilottamaan"." Niin ja ilmeisesti mitään ei paina missään puntarissa sekään, että Pave oli ehdottanut tälle uudelle tyttöystävälleen (joka loppujen lopuksi paljasti Sinin olinpaikan), että lähtisikö hän paloittelemaan Sinin ruumiin hänen kanssaan että se saataisiin parempaan piiloon -.-
EDIT 2// Häiritsee hemmetisti tuo aikaisemmin pahoinpidelty tyttö. Kuka siitä on tiennyt, tiesikö Sini? Miksi minulle ei ole kerrottu? Helvetti jos olisin kaiken tämän tiennyt niin olisin huolehtinut ettei Sini ole missään tekemisissä ko. kusipään kanssa.
EDIT 3// Miten se on saanut jatkaa sitä painiharrastustaan tuommosten tapahtumien jälkeen?? Vai onko painissakin että 5 vuotta pahoinpitelystä niin saat taas harjotella oikein oppitunneilla että miten toisen ihmisen saa hengiltä?