Näin torjut raiskaajan

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Sadie_Manson kirjoitti:^ Mun on todella epätodennäköistä joutua raiskatuksi, koska oon yleensä himassa ja mun kauhtuneet verkkarit ei varmaan kauheasti kiihota :lol:
Älä oo varma. Netti on saleen täynnä jotain runkkaussivuja joissa tytöt poseeraa nimenomaan kauhtuneissa verkkareissa, hahah. Kaikille jotain, kato.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Itseasias mulla on nyt kyllä puman miesten xl-kokoset college-housut :wink:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

katupoika kirjoitti:
Sadie_Manson kirjoitti:^ Mun on todella epätodennäköistä joutua raiskatuksi, koska oon yleensä himassa ja mun kauhtuneet verkkarit ei varmaan kauheasti kiihota :lol:
Älä oo varma. Netti on saleen täynnä jotain runkkaussivuja joissa tytöt poseeraa nimenomaan kauhtuneissa verkkareissa, hahah. Kaikille jotain, kato.
Ei pokeforum oo säälittävä =<
What you do... Makes you who you are.
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Nyt puhuttiin raiskauksien estämisestä.
Sun täytyy nyt ryhdistäytyä, Hessu, jumalauta.
Takaisin aiheeseen ja heti. Pykälä 16.
Ja nukkumaan.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Kyllä minua ainakin skitsottaa välillä aamuisin, kun pimeässä, viiden jälkeen, kävelen duuniin. Vaikka matka on lyhyt, niin pusikoita ja pieni metsän tapainenkin matkan varrelle osuu.
Sen olen kuitenkin sisäistänyt ja valmiiksi miettinyt, että lamaantua ei saa, jos joku käy yllättäin päälle. Kenkää munille niin lujaa kun lähtee, ääntä peliin vaikka kuinka pelottaisi ja ihan mitä tahansa väkivaltaa hyökkääjää kohtaan!
:twisted:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Raiskaajat ajattelevat suurin piirtein samalla tavalla, luulen, mutta hoitavat väkivaltapuolen tehokkaammin.
Suosittelen edelleen aseistusta.
Asenne harvoin yksistään riittää.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17152
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Alkuperäinen viesti tuhoutui vahingossa, mutta jotenkin näin se meni...

Kannattaako siihen raiskaajaan aina yrittää väkivaltaa. Ehkä se saa hänet hakkaamaan vielä enemmän? Ehkä pakenemaan. Jos taas on varma, että se ns. potku munille onnistuu, (siellä pusikossa tasapainon saaminen korkokengät jalassa potkuun tarvittavaa voimaa varten on yleensä tuhoon tuomittu yritys), niin siitä vaan ja lujaa. Tällöin saa jo niin hyvän etumatkan, että saattaa onnistua. Samalla kannattaa jo huutaa niin paljon kun ääntä lähtee.

Mutta mikä on se tilanne, jossa on parempi alistua ja antaa raiskaajan tehdä hommansa ennen kuin ottaa se riski, että kasvot on hakattu siniseksi, silmät mustiksi, hampaat rikki ja rinnat viillelty verille. Raiskaaja saattaa myös kohdistaa genitaalialueeseen raakaa väkivaltaa.
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Ti Loka 09, 2007 9:23 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Eräs tuttavani yritettiin raiskata aikoinaan Helsingin seudulla. Nainen oli avaamassa omaa rappukäytävän ovea,kun mies hyökkäsi ja tunki sisälle,yritti raiskata,nainen puolustautui suikuttamallaa hiuslakkapullon melkein tyhjäksi naamalle,silti mies vain kuristi ja kuristi. Onneksi alakerran naapuri oli kuullut ja tullut apuun.
Tässä säästyttiin onneksi pahimmalta,olis voinut mennä henkikin. Tämä tyyppi EI jäänyt kiinni,vaikka hänen epäiltiin tehtailleen useita vastaavia alueella. Oli myös epäillys,että hän olisi seuranut uhria jo laivaterminaalilta asti.
Olisi muute mielenkiintoista kuulla,tietääkö kukaan henkilöä jolla on silmät olleet varmaan aika tuskilla :twisted:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Hyvä huomio, herra Lecter.
Minkä vaihtoehdon itse valitsisit, jos hiippailisin pusikosta kiimaisena, käsissäni 70-luvun puukahvainen Mora, tiukaksi rullaksi kääritty Alibi ja purkki teollisuusvaseliinia?

Aseissa on todellakin se puoli, että ne sinällään eivät ole mikään turvallisuuden tae, niitä pitää myös osata ja haluta käyttää.
Luulen, että naisena liikkuisin pimeillä puistoalueilla viikonloppuöisin hankkimassa vaikeuksia raskaasti aseistettuna.

Pelkkä uhkailu on typerää ja johtaa vain pahempaan lopputulokseen.
Sama pätee verbaliikkaan, pahimmassa tapauksessa äänihuulet voivat päätyä pussiin, jossa lukee "todisteita".
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti:Toisaalta, jos ei edes yritä, voi tulla silvotuksi pahemman kerran kuten näillä sankareilla on toisinaan tapana tehdä uhrilleen. .
Miten he ovat silponeet?

Onko tämä joltain keskustelufoorumilta saatua tietoa?

Muistan erään tapauksen, jossa raiskauksen yhteydessä käytettiin saksia. Juttu julistettiin kuitenkin salaiseksi, eikä meillä ole tarkkaa tietoa, mihin saksia käytettiin. Eräällä nettifoorumilla esitettiin Kaleva-lehdestä "poistettu" uutisen pätkä, jossa kerrottiin, mitä saksilla oli tehty. Jotkut onnettomat uskoivat tuon tekstin olleen oikeasti Kalevan nettiversiossa. Kieliasu oli siinä määrin kökköä, että Kaleva ei olisi moista sivuilleen päästänyt.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
minttusuklaa
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 4:43 pm

Viesti Kirjoittaja minttusuklaa »

Oulun sudanilaisten tekemässä joukkoraiskausuutisessa oli tosiaan se saksi-kohta joka myöhemmin poistettiin Kalevan nettisivujen uutisesta. Itse ehdin nähdä sen uutisen kokonaisuudessan Kalevan nettisivuilla joten kyllä se siellä oli hetken aikaa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

minttusuklaa kirjoitti:Oulun sudanilaisten tekemässä joukkoraiskausuutisessa oli tosiaan se saksi-kohta joka myöhemmin poistettiin Kalevan nettisivujen uutisesta. Itse ehdin nähdä sen uutisen kokonaisuudessan Kalevan nettisivuilla joten kyllä se siellä oli hetken aikaa.
Oliko se poistettu kohta tällainen:
"He leikkasivat saksilla naisen vaginan ja peräaukon välisen lihan, jotta tämä menettäisi kyvyn pidättää ulosteitaan. Tämä on tapana Afrikassa. Näin he pystyvät häpäisemään naisen, ja merkitsemään hänet haisevaksi hylkiöksi, joka ei enää kelpaa kenellekään (eikä tule vahingossa raiskatuksi uudelleen)."
Kieli töksähtelevää ja pilkkuvirhe. Ei suoraan sanottuna kuulosta minkään varteenotettavan suomalaisen sanomalehden uutiselta... Lisäksi Kalevan toimittajalla ei voisi olla tällaista tietoa. Oikeudenkäynti oli salainen.

Tässä varsinainen uutinen:
"Julman raiskauksen tuomiot ennallaan

Rovaniemen hovioikeus on pitänyt ennallaan oululaisnaisen julmasta raiskauksesta langetetut tuomiot. Oulun käräjäoikeus tuomitsi viime vuoden marraskuussa kolme oululaista miestä vankeuteen törkeästä raiskauksesta. Michael Andrew Lofo ja Gak Willyang Mogdam saivat törkeästä raiskauksesta ja varkaudesta neljän vuoden ja kolmen kuukauden vankeusrangaistuksen. Muawia Abuzaid Tutu Atiya tuomittiin kahden vuoden ja kahdeksan kuukauden vankeusrangaistukseen törkeästä raiskauksesta ja kätkemisrikoksesta.

Lisäksi Oulun käräjäoikeus velvoitti kolmikon maksamaan yhteisvastuullisesti oululaisnaiselle vahingonkorvauksia muun muassa kivusta ja särystä yhteensä 18 750 euroa.

Muutosta Oulun käräjäoikeuden ratkaisuun olivat hakeneet tuomitut.

Mieskolmikko raiskasi noin 30-vuotiaan oululaisnaisen viime vuoden kesäkuussa Oulussa. Nainen huomasi ravintolaillan päätteeksi olevansa vieraassa asunnossa, jossa hänet raiskattiin useaan kertaan. Oulun käräjäoikeuden mielestä teko oli erityisen julma ja nöyryyttävä. Teon yhteydessä käytettiin saksia.

Hovioikeus antoi päätöksestään julkisen selosteen. Jutun oikeudenkäyntiaineisto määrättiin pidettäväksi salassa 25 vuotta."
Ei oikein sovi tuo "poistettu" osio tähän uutiseen...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Doctor Lecter kirjoitti:Jos taas on varma, että se ns. potku munille onnistuu, (siellä pusikossa tasapainon saaminen korkokengät jalassa potkuun tarvittavaa voimaa varten on yleensä tuhoon tuomittu yritys), niin siitä vaan ja lujaa. Tällöin saa jo niin hyvän etumatkan, että saattaa onnistua.
.
ootko kokeillut korkkareissa potkimista? mä näet olen ja kauhu pitää naisen korkojen päällä, olettaen ettei ne ole 15cm korot...mutta matalammilla kyllä pysyy ja juokseminen onnistuu myös.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Ed kirjoitti:Raiskaajat ajattelevat suurin piirtein samalla tavalla, luulen, mutta hoitavat väkivaltapuolen tehokkaammin.
Suosittelen edelleen aseistusta.
Asenne harvoin yksistään riittää.
Pakko todeta tähän, että olen samaa mieltä.
Every ship must sail a world.
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Miksi ihmeessä Lecter poistit hyvän viestin?
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Vastaa Viestiin