Näin torjut raiskaajan

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Kai se on nyt sitten jotain aseistusta hankittava, kun saitte skitsautettua mut näin hyvin! :shock:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Haarukka on jonkinmoinen apuväline sekin. Tuttava piti sellaista takin taskussa kotimatkoillaan, koska kerran häntä löi vastaankävelevä nuori mies niin, että nenäluu murtui. Aivan yhtäkkiä ja pyytämättä kävi tämä. :shock: Ei tuttu ennestään. Sentään hemmo saatiin kiinni ja oikeuden eteen. Ei mitään muuta syytä, kuin oli naisiin kyllästynyt.
Tästä on jo kaksikymmentä vuotta.
Joku sitten suositteli haarukkaa, veitsellä voi tulla hätävarjelun liioittelua...
Ei se haarukka varmaan olisi kyllä k.o. tapauksessa ollut avuksi, mutta...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Kyllä sillä haarukallakin saa aika pahaa jälkeä aikaan, jos esim. silmään tökkäisee, näin ainakin kuvittelisin.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

ShipWreck kirjoitti:Kyllä sillä haarukallakin saa aika pahaa jälkeä aikaan, jos esim. silmään tökkäisee, näin ainakin kuvittelisin.
Jos osuu, niin kyllä. Ei ole välttämättä helppo siinä raiskauksen tuoksinassa osua.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Haarukan voi unohtaa, vaikkapa ruuvimeisseli on käytännöllisempi.
Täältä löytyy ehkä parempia ideoita ja pohdintaa:
http://www.donrearic.com/main.html
Vähän vanhahtavat sivut, mutta täyttä asiaa. Osastosta "Impact tools" kannattaa aloittaa.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
FilmNoir
Susikoski

Viesti Kirjoittaja FilmNoir »

Syssymmällähän sitä voisi naisimmeiset aloittaa vaikka jonkun uuden harrastuksenkin :wink:
http://www.kamppailulajit.net/
Ainakaan ei noiden otteesta irroittautumisten harjoittelusta haittaa olisi.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

FilmNoir kirjoitti:Syssymmällähän sitä voisi naisimmeiset aloittaa vaikka jonkun uuden harrastuksenkin :wink:
http://www.kamppailulajit.net/
Ainakaan ei noiden otteesta irroittautumisten harjoittelusta haittaa olisi.
Muuten hyvä, mutta kaikki ei fyysisten asioiden takia (esim. syntymävika, kuten minulla) voi ihan rajuimpia kamppailulajeja alkaa harjoitella. Myös irroittautumisharjoittelut on kyseenalaisia, riippuen tietysti tekniikasta.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

onhan tuosta kamppailulaji taustasta sillai hyötyä, että vaikkei tekniikat ihan uppoaisikaan niin ensimmäinen fiilis ei ole päällekarkauksen kohdalla kauhu vaan raivo, mulla ainakin....mutta kai pitäisi mennä vihanhallintakurssille, tuntuu niin herkästi nykyään napsahtavan.... :oops:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Tähän riittää kaksi sormea, etu- ja keskisormi. Eli tässä solisluiden välissä on sellainen kuoppamainen kohta, siihen kun painaa kahdella sormella kovasti niin helposti lähtee jopa henki. Tosin voi olla siinä tositilanteessa vaikea toteuttaa jos raiskaajalla on vaikkapa paksu takki eikä saa niitä sormia tungettua kohti raiskaajan kurkkua.
Marsalkka
Horatio Caine

kahvitar kirjoitti:Tähän riittää kaksi sormea, etu- ja keskisormi. Eli tässä solisluiden välissä on sellainen kuoppamainen kohta, siihen kun painaa kahdella sormella kovasti niin helposti lähtee jopa henki. Tosin voi olla siinä tositilanteessa vaikea toteuttaa jos raiskaajalla on vaikkapa paksu takki eikä saa niitä sormia tungettua kohti raiskaajan kurkkua.
Voi olla vaikea toteuttaa, vaikka ei olisi paksua takkia tai mitään vaatetusta...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kalessin
Adrian Monk

ei ole, jos toinen ei osaa sitä odottaa ja olen huomannut, ettei useammin odotakaan vaan olettaa paniikin ottavan vallan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Marsalkka
Horatio Caine

Kalessin kirjoitti:ei ole, jos toinen ei osaa sitä odottaa ja olen huomannut, ettei useammin odotakaan vaan olettaa paniikin ottavan vallan.
Oletko useinkin joutunut tökkimään? :)
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Taitaisin kokeilla pakenemista. Jos ei onnistu, niin ehkä yrittäisin perinteistä potkua haaroihin.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Tökkikääpä kokeeksi itseänne, siitä mikään henki lähde.
Kurkunpään sen sijaan voi murtaa parilla sormella ja vääntävällä liikkeellä.
Kova isku kaulan sivulle, korvan alle laskee hetkellisesti aivojen verenpaineen ja tiputtaa hyökkääjän nopeasti.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Kalessin
Adrian Monk

Marsalkka kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:ei ole, jos toinen ei osaa sitä odottaa ja olen huomannut, ettei useammin odotakaan vaan olettaa paniikin ottavan vallan.
Oletko useinkin joutunut tökkimään? :)
muutaman kerran..valitettavasti, joskus sitä vaan saan pointtinsa parhaiten perille, kun lähtee yömyöhään kotiin tallustelemaan. ja toisekseen, kohta jota itse tarkoitin sijaitsee suoraan rintalastan yläosan yläpuolella, oikea osuma taatusti tuhoaa henkitorven,jolloin on hitusen hankala hengittää. Jo sormilla tökkääminen saa aikaan voimakkaan yökkäysreaktion ja kakomisen, jolloin kädet hakeutuu kaulalle ja niin...pääsee itse sprinttaamaan.
Vastaa Viestiin