eyes kirjoitti:Mä ymmärsin myös tuon lausahduksen "Katoamiseen liittyy henkirikos, joka on tehty Suomessa." tarkoittaneen sitä, että aavistettiin/tiedettiin Juutilan joutuneen henkirikoksen uhriksi.
Mikä vittu siinä on, että Sirpan pitää AINA vetää joka tapaukseen muita juttuja mukaan?

Ei kiva sanoa, mutta sanon silti. Sinä eyes: tiedätkö? En ole vielä kertaakaan osunut harhaan, ja se ei näissä kuvioissa ole mikään ilon ja vielä vähemmän onnen aihe - olisi paljon parempi, jos olisin väärässä, silloin kaikki olisi juuri niin auvoista, puhtoista ja kaunista miksi te sen kuvittelette.
Poliisi ihan varmasti puhuisi totta, poliisi olisi ihan varmasti maailman rehellisin ihminen, poliitikot haluaisivat suomalaisten parasta, ihmiset eivät olisi itsekkäitä, ja - ennen kaikkea - kaikki olisi selvää ja simppeliä: pahat olisivat pahoja ja hyvät hyviä, ja paha saisi aina palkkansa.
Näin vain ei ole - valitettavasti.
Jotta tulee suhdetta väittämääni: ensimmäisen rikosjuttuni olen hoitanut vuonna 1991, ja yhdistellyt näitä palikoita, ja sillä tiellä olen edelleenkin. Ja joka kerta kun se seuraava palanen napsahtaa kohdalleen, on lopputulos vielä pahempi kuin osasin edes kuvitella. Asia jonka olen tällä tiellä oppinut - se on vielä kuviteltuakin pahempaa ja kummallisempaa.
Ja jos nimerkki eyesillä ei riitä meriitti arvosteluun, niin pitää mölyt jatkossa mahassaan tai esittelee meriittinsä, millä avuilla on täällä arvostelemassa muiden mielipiteitä.