Jos tässä ei vielä kaikki "tärkeä"..Niin voi lisäillä
IHQ daa...(teinixkieltä oppaana :O)
-
Tiina
- Sherlock Holmes
IHQ daa...(teinixkieltä oppaana :O)
Viimeksi muokannut Tiina, Ma Heinä 30, 2007 6:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Koska se on mun mielestä säälittävää, samoin "X", "Q" ja "C":n käyttäminen.Tiina kirjoitti:Niinkö? xD Mix ihmees?DonHessu kirjoitti:Ite oon 15-vuotias, mutta vihaan tuota puhetyyliä, ja myös vihaan "xD" hymiön käyttöä.
Ja Spider..oikeessa olit..tuon linkin osoite oli aamusesta muuttunut. Nyt pitäs taas näkyä
No joo, oonki vähä outo.
Touch of Red - Break Away!
What you do... Makes you who you are.
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Kalessin
- Adrian Monk
musta tää oli melkoisen hauska juttu ja olihan siellä joitain jota en tiennyt, yleissivistävä kirjoitus siis
mutta tosiaan vanhemmat ovat aina ihan huulipyöreänä, kun vahingossa tekstiviesteihin tunkee jotain lyhennyksiä ja sitten saa selittää useamman viestin verran niitä lyhennyksiä, jotka olisi saatu kierrettyä sillä, et olisi vaan kirjoittanut alun perin sen asian suomenkielellä

"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Maagikko
Re: IHQ daa...(teinixkieltä oppaana :O)
IHQ olen itsekin käyttänyt... tässä sitä riittää opiskelua eläkepäivinäni.
Oli ihan hauskaa lukea noita merkityksiä.
Oli ihan hauskaa lukea noita merkityksiä.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Lisäys, vaikkakin alkuperäinen linkki onkin jo kadonnut bittiavaruuteen.
Kielioppia nykynuorille: Substantiivi on se sana, jonka jälkeen voi lisätä "perkele", kuten äijänperkele, autonperkele. Adjektiivi on sana jonka eteen lisätään "paskan", kuten paskantärkee, paskanhailee. Verbi on sana, jonka jälkeen lisätään sanat "ihan sikana". Nyt voi pennunperkeleet päntätä ihan sikana paskanhaileeta kieliopinperkelettä. Yhdyssana on sellanen jonka väliin EI voi laittaa vittu. Niinku yhdysvittusana. Ei käy. Kuormavittuauto. Ei käy. Aivan vitun ihana. Käy.
Kielioppia nykynuorille: Substantiivi on se sana, jonka jälkeen voi lisätä "perkele", kuten äijänperkele, autonperkele. Adjektiivi on sana jonka eteen lisätään "paskan", kuten paskantärkee, paskanhailee. Verbi on sana, jonka jälkeen lisätään sanat "ihan sikana". Nyt voi pennunperkeleet päntätä ihan sikana paskanhaileeta kieliopinperkelettä. Yhdyssana on sellanen jonka väliin EI voi laittaa vittu. Niinku yhdysvittusana. Ei käy. Kuormavittuauto. Ei käy. Aivan vitun ihana. Käy.
No teille varmaan ihan IHQ, kun pystytte lukeen. Oonx mä ainoo, jolla ei linkki toimi? Vähäx mä oon romuna! 
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Niin kuten jo tuossa ylempänä (öhöm) sanoin, niin alkuperäinen linkki ei enää toimi, mutta tässä alla lyhyt oppimäärä asiasta.
http://hiki.pedia.ws/wiki/Teinix
http://hiki.pedia.ws/wiki/Teinix
Vanha äitinikin on taantunut teinix ja villjelee KVG:ta ja IHQ. Eikä ole eläisään koskenut tietokoneeseen
Älä oleta