Hessu52 solvaa toisia kirjoittajia esityksissään
Re: Hessu52 solvaa toisia kirjoittajia esityksissään
Sinun Arskaan kohdistuneet valheet ja syytökset sitten ovat asiallisia, no onhan sen jo kerran oikeus katsonut rangaistuksen arvoiseksi, joten pidä vaan pääsi kiinni, delirium on vakava oire jostain, Wagner!
Minun teesini ovat kaikki järkenään olleet asiallisia, eikä niissä ole mitään valheellista, näin se vaan on!
Sitten jos aletaan turpaa soittamaan, ja kirjoittelemaan asiattomuuksia, jota tämä Wagner Sariolan kanssa ovat harrastaneet, niin kyllä sitä saa takaisin, mitä tilaa ja saattaa sitä saada muutakin!
Minun teesini ovat kaikki järkenään olleet asiallisia, eikä niissä ole mitään valheellista, näin se vaan on!
Sitten jos aletaan turpaa soittamaan, ja kirjoittelemaan asiattomuuksia, jota tämä Wagner Sariolan kanssa ovat harrastaneet, niin kyllä sitä saa takaisin, mitä tilaa ja saattaa sitä saada muutakin!
En ole valehdellut enkä syytellyt ketään, tuonut vain esiin tietoni asioista.
Ala-arvoinen esiintymisesti olisi jollain muulla palstalla tuonut jo ikibannin.
Ala-arvoinen esiintymisesti olisi jollain muulla palstalla tuonut jo ikibannin.
Kas kun se ei ole sinulle jo tuonut sitä, kun delirium kohtauksiesi seurauksina kirjoitat ja herjaat julkisesti Arskaa ja hänen kuolleesta isästään mielettömyyksiä.
Vai olisi poliisiylijohtoa lahjottu muutamalla keskaripullollisella ja saunailloilla, voihan vidöö, että juovuksissa sinulla ajatukset hajoavat, vaikka eivät nuo harvoina kertoina, jolloin olet selvinpäin jotain yrittänyt kirjoittaa, ole mitään älyn tuotoksia olleet, ennemminkin sieltä peräpäästä ulostettuja!
Ja tämä kaikki kolmoismurhajutussa oikein, ja siihen politiikot päälle, varmaaan sitten tikkukaramelleilla "ja mistä ne rahat me siihen olisi olettu, lainaten erästä tunnettua epäiltyä?"
E i Arskan faijalla ollut -60 luvulla sellaisia rahoja, jolla olisi edes passipoliisi lahjottu, tämähän on taivahan tosi, vai olisiko ihan järkevästi ajatellun ollut, Wagner, mietihän sitä aivojesi rippeillä!
Vai olisi poliisiylijohtoa lahjottu muutamalla keskaripullollisella ja saunailloilla, voihan vidöö, että juovuksissa sinulla ajatukset hajoavat, vaikka eivät nuo harvoina kertoina, jolloin olet selvinpäin jotain yrittänyt kirjoittaa, ole mitään älyn tuotoksia olleet, ennemminkin sieltä peräpäästä ulostettuja!
Ja tämä kaikki kolmoismurhajutussa oikein, ja siihen politiikot päälle, varmaaan sitten tikkukaramelleilla "ja mistä ne rahat me siihen olisi olettu, lainaten erästä tunnettua epäiltyä?"
E i Arskan faijalla ollut -60 luvulla sellaisia rahoja, jolla olisi edes passipoliisi lahjottu, tämähän on taivahan tosi, vai olisiko ihan järkevästi ajatellun ollut, Wagner, mietihän sitä aivojesi rippeillä!
Kukas näistä kestityksistä onkaan kertonut ?
Yksityisviestiesi uhkailu on jo mennyt aikaa sitten liian pitkälle.
Jos vertaat Bodom-osioon kirjoittamaani omiin sepustuksiisi niistä, huomaat vastanneesi
omiin väittämiisi, joiden yksityiskohdat vain itse lisäkseni tunnet...

Yksityisviestiesi uhkailu on jo mennyt aikaa sitten liian pitkälle.
Jos vertaat Bodom-osioon kirjoittamaani omiin sepustuksiisi niistä, huomaat vastanneesi
omiin väittämiisi, joiden yksityiskohdat vain itse lisäkseni tunnet...
Olen kertonut juhlista, joissa on ollut paljon muitakin silmäätekeviä ihmisiä mukana, kuin jotkut poliisijohtajat!
Mutta kun et itse ole koskaan julkkisjuhlissa ollut mukana, niin tehän sinä rassukka voi mitään tietää, höh!
Täytyy sanoa, että olet raukka surkea lukija, kun et kirjoitettua sanaa ymmärrä oikein, no ei sinulta voi muuta odottaakaan, tuollainen holikki!
Olet ollut saamassa turpaasi oikeudessa jo kerran noista Arskalausunnoistasi ja näemmä haluat sitä herkkua lisää, no se kyllä onnistuu, kun et keralla opi, niin kyllä oikeus silnulle lisää maksettavaa tuomitsee.
Tyhmyydestä sakotetaan!
Mutta kun et itse ole koskaan julkkisjuhlissa ollut mukana, niin tehän sinä rassukka voi mitään tietää, höh!
Täytyy sanoa, että olet raukka surkea lukija, kun et kirjoitettua sanaa ymmärrä oikein, no ei sinulta voi muuta odottaakaan, tuollainen holikki!
Olet ollut saamassa turpaasi oikeudessa jo kerran noista Arskalausunnoistasi ja näemmä haluat sitä herkkua lisää, no se kyllä onnistuu, kun et keralla opi, niin kyllä oikeus silnulle lisää maksettavaa tuomitsee.
Tyhmyydestä sakotetaan!
Olet kertonut kertoneesi juhlista, jotka liitit kertomaani lahjontaepäilyyn.
Kuka siis on tuonut ja mitä asioita esiin koskien Arskan faijan menettelyä ?

Kuka siis on tuonut ja mitä asioita esiin koskien Arskan faijan menettelyä ?
Tuo nyt ei pidä paikkaansa alkuunkaan...Hessu52 kirjoitti: .....
Minun teesini ovat kaikki järkenään olleet asiallisia, eikä niissä ole mitään valheellista, näin se vaan on! ......
... Pitkä-Betsy kiväärit, stanssattu vuosiluku 1870 .... Kiväärin perä viisti maata sulkeisissa ....
Totuutta ei pidä kuitenkaan unohtaa. On käynyt yleensä niin, että henkilö joka suoraan ilmaisten on eri mieltä kuin Hessu52 joutuu ennenpitkää Hessun hampaisiin. Hän ivailee ja halventaa tuota toista kirjoittajaa. Mm. käyttää hänestä halventavia nimityksiä. Aiankin joissakin tapauksissa ryhtyy levittämään täysin perättömiä tietoja toisesta kirjoittajasta. Esim. minusta:
NÄMÄ TÄYSIN PERÄTTÖMIÄ TIETOJA:
*Asuu vanhainkodissa
*Liikkuu rollaattorilla
*Käyttää vaippoja
*On kansakoulupohjalla
*Ottaa kuvia cokis-kameralla
*Lähettää toisten ottamia kuvia ominaan
*On sivari
Noistä jokainen tieto on täysin perätöntä tietoa. Mikään ei pidä paikkaansa. Kuinka jonkun henkilön itsekunnioitus sallii tuollaisen sonnan levittämisen. Kuinka kehtaa tuon jälkeen katsoa itseään peilistä.
Ainakaan minä en enää koskaan, enkä missään asiassa voi luottaa Hessun puheisiin. Mies on luottamuksensa menettänyt. Tällaiseen henkilöön ei pidä luottaa. Hänen ajattelutapansa on lisäksi lapsellinen ja epäjohdonmukainen. Helposti muodostaa kantansa tunnepitoisten seikkojen perusteella, eikä välitä selvistä faktoista, vaan ohittaa ne kuin niitä ei olisikaan. Tästä on hyvä esimerkki NG:n vammat. Selvät faktat pitäisi hyväksyä, eikä ohittaa niitä kuin niitä ei olisi olemassakaan.
Vai että...
..... Minun teesini ovat kaikki järkenään olleet asiallisia, eikä niissä ole mitään valheellista, .....
Pitempään Hessun kirjoituksia lukenut ei voi lukea tuota hymyilemättä!
Sariola, sinulla ei ole mitää aihetta aukoa olematonta leipäläpeäsi, sillä itse olet suuri trolli ja provosoija!
Sait häädön jo tuolta toiselta saitilta juurikin noiden ominaisuuksiesi takia.
Nyt vedät esiin tuon Pitkän-Betsyn, armeija-ajaltani, no se on totta että meillä oli noita vanhoja aseita, joita kutsuttiinsillä nimellä, kutta jos ei itse ole latvansa puolesta, tai poikkeavan seksuaalisuutensa takia päässyt ikinä inttiin, niin ei noita asioita voi ymmärtää!
Skoonekin mäkättää joistain asiattomista viesteistä, joita olen kirjoittanut, no mitä ne ovat, sekö, kun pyysin sinua kertomaan, milloin olen muka vääristellyt totuutta kerrohan tuo nyt ensimmiseksi, sillä on helppo haukkua toisen tehneen jotain, mutta sitten kun pitäisi jotain tuoda esiin, niin ei löydykään mitään, noinhan kävi konstalle ja Urholle, kiun minusta valehtelijaa tekivät aiheettaa, anteeksipyyntöä heiltäkään ei ole kuulunut saati korjausta väärien tietojensa antamiseen!
Jos on muiden kanssa eri mieltä ei se ole asiatonta, mutta kun alatte suorastaan aukomaan turpianne, Sariola Wagner ja sinä, niin kyllä te takaisin saatte, no kerro nyt skoone ne asittomat ja vääristellyt viestini, sinulle en ole muuten vielä yhtään yv:tä lähettänytkään, no olet niin olematon, että et tule saamaan tämän enempää huomiota osaksesi!
Nyt vedät esiin tuon Pitkän-Betsyn, armeija-ajaltani, no se on totta että meillä oli noita vanhoja aseita, joita kutsuttiinsillä nimellä, kutta jos ei itse ole latvansa puolesta, tai poikkeavan seksuaalisuutensa takia päässyt ikinä inttiin, niin ei noita asioita voi ymmärtää!
Skoonekin mäkättää joistain asiattomista viesteistä, joita olen kirjoittanut, no mitä ne ovat, sekö, kun pyysin sinua kertomaan, milloin olen muka vääristellyt totuutta kerrohan tuo nyt ensimmiseksi, sillä on helppo haukkua toisen tehneen jotain, mutta sitten kun pitäisi jotain tuoda esiin, niin ei löydykään mitään, noinhan kävi konstalle ja Urholle, kiun minusta valehtelijaa tekivät aiheettaa, anteeksipyyntöä heiltäkään ei ole kuulunut saati korjausta väärien tietojensa antamiseen!
Jos on muiden kanssa eri mieltä ei se ole asiatonta, mutta kun alatte suorastaan aukomaan turpianne, Sariola Wagner ja sinä, niin kyllä te takaisin saatte, no kerro nyt skoone ne asittomat ja vääristellyt viestini, sinulle en ole muuten vielä yhtään yv:tä lähettänytkään, no olet niin olematon, että et tule saamaan tämän enempää huomiota osaksesi!
Vaikka tuolla aiemmin kirjoitin, että en keskustele tästä asiasta, kerron nyt vielä kerran hessulle tämän:Hessu52 kirjoitti:Sariola, sinulla ei ole mitää aihetta aukoa olematonta leipäläpeäsi, sillä itse olet suuri trolli ja provosoija!
Sinun kaikki viestisi ovat erittäin alatyylisiä ja enimmäkseen asiattomia myös, että lopetin Bodomin seuraamisen tuon takia. Ja varsinkin sen jälkeen, kun Sariolan/sinun vuoropuhelusi alkoi täyttää palstaa...
Ei ole kyse siis mistään erityisestä viestistä tai minulle suunnatusta viestistä. Ja edelleen minua todella ihmetyttää tuo wagnerin käsittely täällä...
Muista lähdekritiikki!
Jahas, jos tuollaisen syyn takia lopetit kirjoittelun, on se oma asiasi, mutta se, että väität minun vääristeleen totuuksia, niin ei oikein ole asiallista, vai onko se sinun mielestäsi?
Ja varsinkaan kun en sellaista ole tehnyt, siis juuri kuten kirjoitin, jos minulle tarpeeksi kauan auotaan turpaa, niin kyllä turvan aukoja saa ihan sitä, mitä tilaakin, joten Sariola ja Wagner, jotka muuten ovat huomattavia valehtelijoita kumpikin, saavat kyllä sitä mitä kaipaavat!
Wagnerin jatkuva asiattomuuksien kirjoittelu ei ole tainnut jäädä ylläpidolta huoaamatta, ihme etteivät ole Sariolan valheisiin ja trolleihin puuttuneet!
Ja varsinkaan kun en sellaista ole tehnyt, siis juuri kuten kirjoitin, jos minulle tarpeeksi kauan auotaan turpaa, niin kyllä turvan aukoja saa ihan sitä, mitä tilaakin, joten Sariola ja Wagner, jotka muuten ovat huomattavia valehtelijoita kumpikin, saavat kyllä sitä mitä kaipaavat!
Wagnerin jatkuva asiattomuuksien kirjoittelu ei ole tainnut jäädä ylläpidolta huoaamatta, ihme etteivät ole Sariolan valheisiin ja trolleihin puuttuneet!
Hessu52 kirjoitti:Jahas, jos tuollaisen syyn takia lopetit kirjoittelun, on se oma asiasi, mutta se, että väität minun vääristeleen totuuksia, niin ei oikein ole asiallista, vai onko se sinun mielestäsi?
Missä ihmeessä olen väittänyt sinun "vääristelleen totuuksia"?
Ja nyt, en jatka vuoropuhelua kanssasi.
Muista lähdekritiikki!
Onpa sinulla huono muisti, sillä ei siitä niin kovin pitkä aika ole, kun noin kirjoitit ja silloinkin lupasit lopettaaa vuoropuhelun kanssani, joka tuolloin vielä olikin kovin yksipuolista puoleltasi.
Noin tekee sivistynyt ihminen, ensin haukkuu valehtelijaksi ja sitten kun vastuuseen vaaditaan, pakenee häntä koipien välissä anteeksi pyytämättä, mutta voisiko sinulta muuta odottaakaa?
Melkoista akkamaisuutta!
Noin tekee sivistynyt ihminen, ensin haukkuu valehtelijaksi ja sitten kun vastuuseen vaaditaan, pakenee häntä koipien välissä anteeksi pyytämättä, mutta voisiko sinulta muuta odottaakaa?
Melkoista akkamaisuutta!
Sen lisäksi on esiintynyt suoranaista fyysistä uhkailua yksityisviesteissä. Niitä ei pasi ole nähnyt. Mitä "pasi" arvelee jos lähettäisin yksityisviestin:
Kuulehan pasi, tiedän kuka olet ja missä asut. Minulla on ase ja saatan tulla ovesi taakse hieman "keskustelemaan" tai esittää vastalauseeni kiikarikiväärin laukauksella. Pidähän pienempää suuta.
Tuollainen on jo niin törkeää, että "pasin" ei pitäisi tuollaista puolustella. Luulen kyllä, että tuossa tapahtuu jo rikoslain mukainen rikos.
Tässä pasille osoitetussa vuodatuksessa SARIOLA MUKA SITEERAA MINUN YKSITYISVIESTIÄNI HÄNELLE.
Voi härän perse, mitä valhetta, tuo seniili suoltaa.
Ei kukaan järkevä ala toista edes tällaisella keskustelupalstalla uhkailemaan ketään aseella, sehän olisi jo rikos, enkä minä niin tyhmä ole, että sellaiseen sortuisin Sariolan mieliksi, sillä jos tuollaista olisin kirjoittanut, olisi tuo paska haastanut minut alta aikayksikön oikeuteen.
Tämä taas kertoo kaiken tuosta nollasta, joka ei todella pysty keskustelemaan, vaan pitää turvautua valheeseen, joten älkää vaan hyvät ihmiset uskokio tuota paukapäätä!
Kuulehan pasi, tiedän kuka olet ja missä asut. Minulla on ase ja saatan tulla ovesi taakse hieman "keskustelemaan" tai esittää vastalauseeni kiikarikiväärin laukauksella. Pidähän pienempää suuta.
Tuollainen on jo niin törkeää, että "pasin" ei pitäisi tuollaista puolustella. Luulen kyllä, että tuossa tapahtuu jo rikoslain mukainen rikos.
Tässä pasille osoitetussa vuodatuksessa SARIOLA MUKA SITEERAA MINUN YKSITYISVIESTIÄNI HÄNELLE.
Voi härän perse, mitä valhetta, tuo seniili suoltaa.
Ei kukaan järkevä ala toista edes tällaisella keskustelupalstalla uhkailemaan ketään aseella, sehän olisi jo rikos, enkä minä niin tyhmä ole, että sellaiseen sortuisin Sariolan mieliksi, sillä jos tuollaista olisin kirjoittanut, olisi tuo paska haastanut minut alta aikayksikön oikeuteen.
Tämä taas kertoo kaiken tuosta nollasta, joka ei todella pysty keskustelemaan, vaan pitää turvautua valheeseen, joten älkää vaan hyvät ihmiset uskokio tuota paukapäätä!
[quote="skoone
hessun alatyylinen kielenkäyttö ja minun mielestäni aivan selvien asiain vääristely, ja sitten nuo Sariolan pitkät ja sirpamaiset jorinat saivat ainakin minut jättämään Bodom-sivut avaamatta.
Ja nyt huom, en aio jatkaa keskustelua tästä, en hessun enkä kenenkään muunkaan kanssa.[/quote]
No tässä Skoone tätä syytöstä, joten vastaa huutoosi missä minä Bodomin keississä olen asioita vääristellyt?
hessun alatyylinen kielenkäyttö ja minun mielestäni aivan selvien asiain vääristely, ja sitten nuo Sariolan pitkät ja sirpamaiset jorinat saivat ainakin minut jättämään Bodom-sivut avaamatta.
Ja nyt huom, en aio jatkaa keskustelua tästä, en hessun enkä kenenkään muunkaan kanssa.[/quote]
No tässä Skoone tätä syytöstä, joten vastaa huutoosi missä minä Bodomin keississä olen asioita vääristellyt?
No tässä Skoone tätä syytöstä, joten vastaa huutoosi missä minä Bodomin keississä olen asioita vääristellyt?[/quote]Hessu52 kirjoitti:[quote="skoone
Ja nyt huom, en aio jatkaa keskustelua tästä, en hessun enkä kenenkään muunkaan kanssa.
Pointtini oli, että minun mielestäni vääristelet asioita. Tuo ei välttämättä merkitse sitä, että vääristelisit todella asioita... Kyseessä on vain minun vaatimaton mielipiteeni
Muista lähdekritiikki!