Presidentti-Gallup
Re: Presidentti-Gallup
P-kirjaimella alkaa ehdokkaani etunimi. Vielä en ole uurnilla käynyt, mutta iltapäivällä menen.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Katselin otantaa mielenkiinnolla. Otanta on pieni ja siitäpä johtuen virheprosentti on kohtuuttoman suuri. Tätä tulosta ei voi peilata valtakunnallisiin tuloksiin. Tosin taas gallup antaa luetettavan tuloksen foorumin käyttäjien suuntautumisesta.
Minä olin vikkelä ja kävin jo suorittamassa kansalaisvelvollisuuteni. Paavo Väyryselle meni ääneni tällä kertaa. Perusteluina se, että Paavolla on kokemusta politiikasta enemmän kuin esim. Paavo Arhinmäellä tai edes Sauli Niinistöllä. Mä en itse kannata erityisesti mitään puoluetta, joten tein valinnan henkilökuvan perusteella. Ei ollut helppo päätös.
Minä olin vikkelä ja kävin jo suorittamassa kansalaisvelvollisuuteni. Paavo Väyryselle meni ääneni tällä kertaa. Perusteluina se, että Paavolla on kokemusta politiikasta enemmän kuin esim. Paavo Arhinmäellä tai edes Sauli Niinistöllä. Mä en itse kannata erityisesti mitään puoluetta, joten tein valinnan henkilökuvan perusteella. Ei ollut helppo päätös.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Gallup sulkeutuu muutaman tunnin päästä. Ei päästy aivan sataan äänestäjään.
Äänestän itse tunnin päästä aivan oikeasti. Valintani on tällä kertaa Pekka Haavisto jonka koen olevan lähinnä tämän hetkistä arvomaailmaani.
Tavataan torilla !
Vastajytkyn toivossa
PM
Äänestän itse tunnin päästä aivan oikeasti. Valintani on tällä kertaa Pekka Haavisto jonka koen olevan lähinnä tämän hetkistä arvomaailmaani.
Tavataan torilla !
Vastajytkyn toivossa
PM
Kakkosen väänsin paperille. Vielä on toivoa!
There are no crimes behind enemy lines
Tänään kävin äänestämässä ja annoin ääneni Arhinmäelle.
Kuolema kuittaa univelat.
En ehtinyt vastaamaan tähän galluppiin, mutta kävin jo ennakkoon äänestämässä Haavistoa. 
- Westi84
- Nikke Knatterton
äsken haastattelivat sitä haaviston miesystävää niin meinas lentää oksennus..siis mitä vittua SUOMEN KANSA?? Saulille menee ääni toka kierroksella. Tehkää tekin perässä.
Engineer: “Kimi , you are on pole”.
Kimi: Thank You
No eipä tuo lusikka kupissa litkijä paljon paremmalta vaikuta. Aika höpöjä ovat hänen kommenttinsa.Westi84 kirjoitti:äsken haastattelivat sitä haaviston miesystävää niin meinas lentää oksennus..siis mitä vittua SUOMEN KANSA?? Saulille menee ääni toka kierroksella. Tehkää tekin perässä.
Ei kai niitä puolisoja äänestetä?Westi84 kirjoitti:äsken haastattelivat sitä haaviston miesystävää niin meinas lentää oksennus..siis mitä vittua SUOMEN KANSA?? Saulille menee ääni toka kierroksella. Tehkää tekin perässä.
Koska oma kantani on selvä jo tässä vaiheessa, voinen pläräyttää sen tänne. 2. kierroksella äänestän Haavistoa. Tähän on 4 syytä:
- Haavisto on ulkopolitiikassa pätevämpi kuin Niinistö
- Haavisto on miellyttävä ja diplomaattinen persoona, Niinistö taas ilkeilijä (ja sitä paitsi järkyttävä sovinisti)
- homo Suomen presidenttinä tekee Suomesta kerrankin edelläkävijän nro 1 jossain asiassa, mikä tekee ruotsalaiset kateellisiksi
- islamistien pokkuroiminen ja yliymmärtäminen loppuu, kun heidän todelliset mielipiteensä tulevat ilmi Suomen presidenttiin suhtautumisen myötä
- Haavisto on ulkopolitiikassa pätevämpi kuin Niinistö
- Haavisto on miellyttävä ja diplomaattinen persoona, Niinistö taas ilkeilijä (ja sitä paitsi järkyttävä sovinisti)
- homo Suomen presidenttinä tekee Suomesta kerrankin edelläkävijän nro 1 jossain asiassa, mikä tekee ruotsalaiset kateellisiksi
- islamistien pokkuroiminen ja yliymmärtäminen loppuu, kun heidän todelliset mielipiteensä tulevat ilmi Suomen presidenttiin suhtautumisen myötä
Every ship must sail a world.
- Westi84
- Nikke Knatterton
ei mutta muutenkin yököttävä persoona (siis haavisto ja hänen mamu miehensä) ja homo.Mariacka kirjoitti:Ei kai niitä puolisoja äänestetä?Westi84 kirjoitti:äsken haastattelivat sitä haaviston miesystävää niin meinas lentää oksennus..siis mitä vittua SUOMEN KANSA?? Saulille menee ääni toka kierroksella. Tehkää tekin perässä.
Se on jo liikaa.
Engineer: “Kimi , you are on pole”.
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Kokoomuksen edustajaa en äänestä niin kauan kun elän.Westi84 kirjoitti:äsken haastattelivat sitä haaviston miesystävää niin meinas lentää oksennus..siis mitä vittua SUOMEN KANSA?? Saulille menee ääni toka kierroksella. Tehkää tekin perässä.
- ReservoirDog
- Susikoski
Amen.Arlene kirjoitti:Kokoomuksen edustajaa en äänestä niin kauan kun elän.Westi84 kirjoitti:äsken haastattelivat sitä haaviston miesystävää niin meinas lentää oksennus..siis mitä vittua SUOMEN KANSA?? Saulille menee ääni toka kierroksella. Tehkää tekin perässä.
"Elinkautisen välttää kätevästi, kun ei tapa toista."
(Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen, KSML 07.11.2018)
(Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen, KSML 07.11.2018)
-
mikkopoika
- Hercule Poirotin viikset
Tämäpä tämä.ABC kirjoitti: - Haavisto on ulkopolitiikassa pätevämpi kuin Niinistö
Jotenkin on omituisen lapsellista jäädä kiinni ehdokkaan seksuaaliseen suuntautumiseen, en usko että sillä on politiikan kanssa mitään tekemistä mitä kukin ehdokas makuuhuoneessaan tekee. Luulisi että olisi tärkempiäkin kriteereitä joilla perustella itselleen se miksi äänestää jotakuta tai jättää äänestämättä.