Irrottautumisotteet olisi hyvä osata, mutta siinä tahtoo olla se ongelma, että harjoittelua kaikenmaailman kurssien jälkeen pitäisi jatkaa maailman tappiin asti jotta toiminta tositilanteessa on refleksinomaista. Varsinkin naisilla vastustaja on (melkein) aina isompi, jolloin yllätysmomentti on ainoa etu. Totuus on, että mistään tekniikoista ei ole paskaakaan hyötyä jos vastustaja painaa 2 kertaa niin paljon kuin sinä ja on paljon pidempi. Silloin on vain yksi varma tapa ratkaista ongelma, ja jokainen voi tykönään miettiä, että mikähän se mahtaisi olla.FilmNoir kirjoitti:Syssymmällähän sitä voisi naisimmeiset aloittaa vaikka jonkun uuden harrastuksenkin![]()
http://www.kamppailulajit.net/
Ainakaan ei noiden otteesta irroittautumisten harjoittelusta haittaa olisi.
Näin torjut raiskaajan
Every ship must sail a world.
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Takaapäin, maassa maaten jne. irrottautumiset opitaan tiettyjen kamppailulajien kursseilla.Minney Magia kirjoitti:Entäpä jos hyökkääjä tulee takaapäin? Voi olla pikkasen vaikeeta tökkiä sormilla tai millään muullakaan mihinkään.
Parhaalta keinolta tänä aamuna tuntui mennä miehen kanssa yhtä matkaa duuniin.
Every ship must sail a world.
mäkään en oo aikoihin yö/aamuyön aikaan viitsinyt yksikseen hiippailla täällä helsingin kaduilla.
Noin vuos sitten kun olin n. viikolla 42 raskaana ja aattelin mennä yöllä ulos vähän jaloittelemaan (asutaan ihan keskustassa) niin korttelin matkalla sain parikin ehdotusta lähteä joidenkin tyyppien mukaan, drinkit ja kaikki ois kuulemma tarjottu, eivätkä millään meinanneet uskoa että en lähde....eli heitä ei vaivannut sellainen hirveän iso ja pyöreä mahakaan, tais olla silmät vähän sumeena
ottivat ihan fyysistä kontaktia eli kädestä alkoivat repimään...onneksi mies tuli jo vastaan kun oli muutenkin vähän vastaan näitä mun yökävelyitä...
en ees viitsi ajatella mitä vaaroja noi teinit kohtaa tuolla puistoissa ja muualla...kyllä totuus taitaa ola että aina ei pysty puolustautumaan
Noin vuos sitten kun olin n. viikolla 42 raskaana ja aattelin mennä yöllä ulos vähän jaloittelemaan (asutaan ihan keskustassa) niin korttelin matkalla sain parikin ehdotusta lähteä joidenkin tyyppien mukaan, drinkit ja kaikki ois kuulemma tarjottu, eivätkä millään meinanneet uskoa että en lähde....eli heitä ei vaivannut sellainen hirveän iso ja pyöreä mahakaan, tais olla silmät vähän sumeena
en ees viitsi ajatella mitä vaaroja noi teinit kohtaa tuolla puistoissa ja muualla...kyllä totuus taitaa ola että aina ei pysty puolustautumaan
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
villivadelma
- Jane Marple
Muistan kun joskus 90-luvun puolivälissä(?) Poliisi-TV:ssä Raija "mainosti" niitä sellaisia "suihkepulloja", joita pystyi tilaamaan jostain...neuvoi, että pullo on hyvä olla aina käsilaukussa mukana...
Nykyään en muista että tuollaisia enää markkinoidaan, vaikka saattaapa niitä hyvinkin olla myynnissä...

Nykyään en muista että tuollaisia enää markkinoidaan, vaikka saattaapa niitä hyvinkin olla myynnissä...
Saahan noita, mutta eikös noiden kantamiseen/käyttämiseen pidä olla jonkinlainen poliisin myöntämä lupa?Bombay kirjoitti:Ihan normi dödöspray varmasti auttaa jos sitä silmiin suihkuttaa, tietysti netistä saa tilailtua kyllä ihan oikeitakin pippurikaasuja tai tazereita.
EDIT: Mikä muuten tazer on suomeksi? Lamaannuttaja/lamautin/lamauttaja tms?
Viimeksi muokannut ShipWreck, Ma Loka 08, 2007 9:15 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Joo, tietysti lain mukaan pitäisi mutta saa niitä hommattua vaikka ei moista lupaa ole. Kun käsittääkseni joissain muissa maissa ei vaadita lupia. Ymmärrän kyllä itse jos naishenkilö ostaa ihan varuilta jonkun tuommoisen, parempi kaasua on kantaa kun esim. puukkoa, jos haluaa välttää syytteen itseään kohtaan.ShipWreck kirjoitti:Saahan noita, mutta eikös noihin pidä olla jonkinlainen poliisin myöntämä lupa?Bombay kirjoitti:Ihan normi dödöspray varmasti auttaa jos sitä silmiin suihkuttaa, tietysti netistä saa tilailtua kyllä ihan oikeitakin pippurikaasuja tai tazereita.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Minkälainen vaikutus mahtaisi olla raiskaajaan, jos ilmoittaisi olevansa aivan innoissaan jne. ??
Tai kertoisi, että ihanaa, en ole saanut aikoihin, kun kaikki tutut karttelevat sairastamani HIVin vuoksi...
Lerpahtaisiko?
Jos sanoisi, että muista käyttää kumia, kun mulla on herpes...
Tai kertoisi, että ihanaa, en ole saanut aikoihin, kun kaikki tutut karttelevat sairastamani HIVin vuoksi...
Lerpahtaisiko?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Toinen hyvä keino olisi, muistaakseni eilen/toissapäivänä tuli dokkari "peniksistä" ja siinä kaupattiin naisillekkin eräänlaista penista jonka saa kiinni alapäähän jollain pöksyillä. Kyllä saattaisi raiskaus into mennä jos nainen kuiskaisi "Olen oikeasti mies" ja käteen tarttuisi kaluTampereen Tyttö kirjoitti:Minkälainen vaikutus mahtaisi olla raiskaajaan, jos ilmoittaisi olevansa aivan innoissaan jne. ??
Lerpahtaisiko?
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
No heh. Kylläpäs täällä vitsi lentää. Kerran erehdyin pistämään vitsiksi ja se meni jotenkin näin "Iso-Iita meni poliisiasemalle tekemään ilmoitusta raiskauksesta. Poliisi kysyi, huusitko apua? Tähän Iita vastasi:"taisin mä siinä viidennen varvin välillä vähän hihkaista..."Tampereen Tyttö kirjoitti:Jos ei muuta, niin piereskelisi kauheasti...
Ainakin kostoksi...
Eipäs tää nyt oikein tänne liittynyt mutta..
Aiheeseen palatakseni, tilastollisesti paras keino on panna hanttiin minkä pystyy. Huutaa ja metelöidä. Vastustaa kaikin voimin. Tämä siis, jos ajatellaan itse tapahtuman epäonnistumista. Kuinka paljon mainitunlainen käytös lisää riskiä joutua pahoinpitelyn/henkirikoksen uhriksi, olisi mielenkiintoista tietää.