Näin torjut raiskaajan

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

FilmNoir kirjoitti:Syssymmällähän sitä voisi naisimmeiset aloittaa vaikka jonkun uuden harrastuksenkin :wink:
http://www.kamppailulajit.net/
Ainakaan ei noiden otteesta irroittautumisten harjoittelusta haittaa olisi.
Irrottautumisotteet olisi hyvä osata, mutta siinä tahtoo olla se ongelma, että harjoittelua kaikenmaailman kurssien jälkeen pitäisi jatkaa maailman tappiin asti jotta toiminta tositilanteessa on refleksinomaista. Varsinkin naisilla vastustaja on (melkein) aina isompi, jolloin yllätysmomentti on ainoa etu. Totuus on, että mistään tekniikoista ei ole paskaakaan hyötyä jos vastustaja painaa 2 kertaa niin paljon kuin sinä ja on paljon pidempi. Silloin on vain yksi varma tapa ratkaista ongelma, ja jokainen voi tykönään miettiä, että mikähän se mahtaisi olla.
Every ship must sail a world.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Yksi muuten myös mikä voi toimia, potku tai isku palleaan... Ei vain onnistu ehkä, jos on jo maassa itse. Mutta kun toinen hyökkää, tai siis tarkoitan kun on tulossa kohti.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Entäpä jos hyökkääjä tulee takaapäin? Voi olla pikkasen vaikeeta tökkiä sormilla tai millään muullakaan mihinkään.
Parhaalta keinolta tänä aamuna tuntui mennä miehen kanssa yhtä matkaa duuniin.
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Minney Magia kirjoitti:Entäpä jos hyökkääjä tulee takaapäin? Voi olla pikkasen vaikeeta tökkiä sormilla tai millään muullakaan mihinkään.
Parhaalta keinolta tänä aamuna tuntui mennä miehen kanssa yhtä matkaa duuniin.
Takaapäin, maassa maaten jne. irrottautumiset opitaan tiettyjen kamppailulajien kursseilla.
Every ship must sail a world.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mäkään en oo aikoihin yö/aamuyön aikaan viitsinyt yksikseen hiippailla täällä helsingin kaduilla.

Noin vuos sitten kun olin n. viikolla 42 raskaana ja aattelin mennä yöllä ulos vähän jaloittelemaan (asutaan ihan keskustassa) niin korttelin matkalla sain parikin ehdotusta lähteä joidenkin tyyppien mukaan, drinkit ja kaikki ois kuulemma tarjottu, eivätkä millään meinanneet uskoa että en lähde....eli heitä ei vaivannut sellainen hirveän iso ja pyöreä mahakaan, tais olla silmät vähän sumeena :lol: ottivat ihan fyysistä kontaktia eli kädestä alkoivat repimään...onneksi mies tuli jo vastaan kun oli muutenkin vähän vastaan näitä mun yökävelyitä...

en ees viitsi ajatella mitä vaaroja noi teinit kohtaa tuolla puistoissa ja muualla...kyllä totuus taitaa ola että aina ei pysty puolustautumaan
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Muistan kun joskus 90-luvun puolivälissä(?) Poliisi-TV:ssä Raija "mainosti" niitä sellaisia "suihkepulloja", joita pystyi tilaamaan jostain...neuvoi, että pullo on hyvä olla aina käsilaukussa mukana...
Nykyään en muista että tuollaisia enää markkinoidaan, vaikka saattaapa niitä hyvinkin olla myynnissä... :?: :!:
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ihan normi dödöspray varmasti auttaa jos sitä silmiin suihkuttaa, tietysti netistä saa tilailtua kyllä ihan oikeitakin pippurikaasuja tai tazereita.
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Totta Bombay !
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Bombay kirjoitti:Ihan normi dödöspray varmasti auttaa jos sitä silmiin suihkuttaa, tietysti netistä saa tilailtua kyllä ihan oikeitakin pippurikaasuja tai tazereita.
Saahan noita, mutta eikös noiden kantamiseen/käyttämiseen pidä olla jonkinlainen poliisin myöntämä lupa?

EDIT: Mikä muuten tazer on suomeksi? Lamaannuttaja/lamautin/lamauttaja tms?
Viimeksi muokannut ShipWreck, Ma Loka 08, 2007 9:15 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bombay
Adrian Monk

ShipWreck kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Ihan normi dödöspray varmasti auttaa jos sitä silmiin suihkuttaa, tietysti netistä saa tilailtua kyllä ihan oikeitakin pippurikaasuja tai tazereita.
Saahan noita, mutta eikös noihin pidä olla jonkinlainen poliisin myöntämä lupa?
Joo, tietysti lain mukaan pitäisi mutta saa niitä hommattua vaikka ei moista lupaa ole. Kun käsittääkseni joissain muissa maissa ei vaadita lupia. Ymmärrän kyllä itse jos naishenkilö ostaa ihan varuilta jonkun tuommoisen, parempi kaasua on kantaa kun esim. puukkoa, jos haluaa välttää syytteen itseään kohtaan.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Minkälainen vaikutus mahtaisi olla raiskaajaan, jos ilmoittaisi olevansa aivan innoissaan jne. ??
Tai kertoisi, että ihanaa, en ole saanut aikoihin, kun kaikki tutut karttelevat sairastamani HIVin vuoksi...
Lerpahtaisiko?
Jos sanoisi, että muista käyttää kumia, kun mulla on herpes...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Bombay
Adrian Monk

Tampereen Tyttö kirjoitti:Minkälainen vaikutus mahtaisi olla raiskaajaan, jos ilmoittaisi olevansa aivan innoissaan jne. ??
Tai kertoisi, että ihanaa, en ole saanut aikoihin, kun kaikki tutut karttelevat sairastamani HIVin vuoksi...
Lerpahtaisiko?
Jos sanoisi, että muista käyttää kumia, kun mulla on herpes...
Toinen hyvä keino olisi, muistaakseni eilen/toissapäivänä tuli dokkari "peniksistä" ja siinä kaupattiin naisillekkin eräänlaista penista jonka saa kiinni alapäähän jollain pöksyillä. Kyllä saattaisi raiskaus into mennä jos nainen kuiskaisi "Olen oikeasti mies" ja käteen tarttuisi kalu :D
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Jos ei muuta, niin piereskelisi kauheasti...
Ainakin kostoksi...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Jos ei muuta, niin piereskelisi kauheasti...
Ainakin kostoksi...
Saa olla aika vahvat suolistokaasut, jotta varsinkin ulkoilmassa tehoaisivat.

Kannatan kuitenkin sitä, että rikoksentekovälineen menettää näissä rikoksissa valtiolle. :twisted:
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Jos ei muuta, niin piereskelisi kauheasti...
Ainakin kostoksi...
No heh. Kylläpäs täällä vitsi lentää. Kerran erehdyin pistämään vitsiksi ja se meni jotenkin näin "Iso-Iita meni poliisiasemalle tekemään ilmoitusta raiskauksesta. Poliisi kysyi, huusitko apua? Tähän Iita vastasi:"taisin mä siinä viidennen varvin välillä vähän hihkaista..." 8) Joo huono vitsi eikä sillä aikanaan ollut toivottua tulosta vaan nurkan takaa syöksyi helvetin vihainen nuori nainen huutamaan "Tälläista ei tarvitse kuunnella. Mun paras kaveri on raiskatttu jne..."

Eipäs tää nyt oikein tänne liittynyt mutta..
Aiheeseen palatakseni, tilastollisesti paras keino on panna hanttiin minkä pystyy. Huutaa ja metelöidä. Vastustaa kaikin voimin. Tämä siis, jos ajatellaan itse tapahtuman epäonnistumista. Kuinka paljon mainitunlainen käytös lisää riskiä joutua pahoinpitelyn/henkirikoksen uhriksi, olisi mielenkiintoista tietää.
Vastaa Viestiin