Hei taas!
YLEn Elävä arkisto julkaisi tänään muhkean paketin videoklippejä artikkelin kera naistennaurattajista nimellä Amorin pojat - sumutusta tositarkoituksella. Jutusta löytyy paljon kovia kohtaloita ja armottomia huijareita, joiden petollisuus oli joillekin liikaa. Onneksi moni on selviytynyt ja on päättänyt kertoa kohtalostaan myös julkisuudessa.
[http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/a ... ia=77324rl]
Terveisin
Sirpa Jegorow
Toimittaja/Elävä arkisto
Tarinoita naistenhuijaajista YLEn Elävässä arkistossa
Re: Tarinoita naistenhuijaajista YLEn Elävässä arkistossa
Kiitos vinkkauksesta tuolle sivulle, erittäin mielenkiintoista materiaalia! Erityisesti tuo ekana oleva dokkari Auervaarasta. Ikimuistoista katseltavaa myös tuo "Vale-kreivin kootut selitykset" . 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
Täytyy pistää korvan taakse vale-kreivin vinkit. Ja kyllä jokainen mies on naistenhuijaaja, jotkut enemmän toiset vähemmän.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Vale-kreivin vinkeissä oli oikeasti perää. En tiedä tiesikö hän itse toimintansa olevan oikeasti psykologista ja sellaista, joka tepsii naisiin. Katsellessani haastatteluja minusta tuntui, että hän eli oikeasti kahdessa persoonassa. Huvitusta taas toi se, että haastattelija oli kaikkea muuta kuin objektiivinen eikä aina edes onnistunut piilottamaan inhoansa. 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Vinkit pähkinänkuoressa:Nooruska kirjoitti:Vale-kreivin vinkeissä oli oikeasti perää. En tiedä tiesikö hän itse toimintansa olevan oikeasti psykologista ja sellaista, joka tepsii naisiin.
-Kuuntele naista, anna hänen viedä keskustelua. Kreivin mukaan naiset pitävät hieman passiivisestakin miehestä, ainakin mitä keskusteluun tulee.
-Hieno nimi ja titteli olivat ainakin takavuosina rautaa. Sivistynyt käytös ja puhe ovat itsestäänselvyyksiä. Kreivin mukaan naisten emansipaatio on muuttanut tilannetta radikaalisti mutta vapaaherralla tai lentokapteenilla on edelleen ottajansa.
-Kun tulet torjutuksi, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Kreivi itse on saanut lukemattomat pakit.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"