En ole vasikoinut.ulkosuomalainen kirjoitti:^^ Seka Tupla-anna etta Turre yrittavat vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen tulevasta KO kasittelysta vaittamalla, etta poliisi/syyttaja on ennenkin jattanyt Auerin syyttomyytta puoltavaa aineistoa toimittamatta oikeuteen/puolustukselle. Tasta syysta tuleva KO:n paatos voidaan jo tassa vaiheessa tietaa mitattomaksi ja vasta hovi sitten tekee kunnon paatoksen.
Mun mielesta tallaisiin oikeuslaitoksen puolueettomuutta koskeviin syytoksiin vastaaminen yleensa ja tahan keissiin liittyviin epailyihin puuttuminen viela erikseen kuuluu harvinaisen paljon tahan nimenomaiseen ketjuun.
Anna on nopeasormisena varmaan jo vasikoinut. Toivon etta modet lukevat viestit kokonaisuudessaan paatoksia tehdessaan.
Leikitään nyt sitten, että tää keskustelumme muka tähän ketjuun kuuluu.
(no ei todellakaan kuulu)
Ammoisessa hovioikeudenkäynnissä puolustusasianajaja Manner joutui moneen otteeseen pyytämään "poliisia" toimittamaan aineistoa. Sitä toimitettiin uutisoinnin mukaan suuret määrät hänelle aivan viime hetkilläkin. Asiasta löytyy lukuisia lehtileikkeitä ja haastatteluja = aineisto oli jätetty pois esitutkintamateriaalista (siis asian tiimoilta tehtyjä pöytäkirjoja, kuulustelutallenteita yms). Moista on siis ihkaoikeesti tapahtunut, uudenuutukaista tietoa Sulle? (mähän alan hiiltyä kanssaminfoajien tyhmyyteen kuin Sirpa ikään
Poikkeuksellisesti Manner joutui myös hankkimaan asiantuntijatodistajia oikeusistuntoon. Asian poikkeuksellisuudesta löytyy mm. lehtijuttuja.
Miten kehtaat syyttää minua asioiden sotkemisesta. Syyttäjä mitään ole jättänyt toimittamatta, oikeuslaitoksen puolueettomuus vaarantuu kun ei noudateta sääntöjä. Tietenkin. Se mikään syytös ole, vaan tosiasia. Sulla ja Valhalla näyttää tämänpäiväisten viestien perusteella olevan ihan perusasiatkin hakusessa, luetunymmärtämisestä puhumattakaan.
Koitetaan nyt paikkailla ja pysyä aiheessa.
Jos tää jutun kasaamisessa aktiivisesti mukana ollut syytäjä ei ois mokaillut, niin nyt ois kaks täysin valmistautunutta syyttäjää ja vastassa kaksi puolustusasianajajaa, joille on kahden viikon tutustumisajalla toimitettu 3000 sivua matskua ja taatusti tuntikausia videoita kuulemisista sun muista.
Täysin mahdoton urakka = syitä perustella näkemystä käräjäoikeuden päätöksen mahdollisesta vinoutuneisuudesta.
Jos huomenna pääsevät vapaalta vastaamaan, niin entistä hullummalta tää hoppu vaikuttaa.
Tai sitten Erik Salonsaaren fantasiat pitkäkestoisesta oikeudenkäynnistä eivät pidä paikkaansa,
tai sitten ...
kiitos ja kuulemiin.
(mun mielestä tää viestini vaikuttaa sirpamaiselta, mitä mun persoonallisuudelle on tapahtumassa, oonhan mä nyt ennenkin hölmöläisiin törmännyt pulttia ottamatta)