Sirpa kirjoitti:
...^^
...
Nyt Tara kirjoittaa edellä näin:
Nyt syynissä olevat epäilyt on esitetty tapahtuneen marraskuu 2007 - heinäkuu 2008 välisenä aikana.
...
Minä, Tara, puolestani ihmettelen, että mitähän tuo salaistakin salaisempi paketti todellisuudessa mahtaa sisältää?!
Sinä sitä ihmettelet, Sirpa, minä en ihmettele, eli tarkennan antiasi...
Asiahan on aivan selvä, koska eihän koko todellisuutta saada koskaan mihinkään asiapapereihin tallennettua. Siinä sinulle salaliittojen lähde, tyhjentymätön ja pohjaton.
Sirpa hyvä.
Minä en siis kirjoittanut noin vaan turumurre, lainasit hänen rivejään.
Ja sitten, mitäpä jos et kuitenkaan sekottaisi ainakaan minua noihin Madeleineihin ym, Casa Piioihin ja Portugaliin jne.
'Salainen paketti', kokonaisuudessaan, on 'Anneli A ja hänen elämänsä', mikä siinä meni vinoon suhteessa niin moneen asiaan, Jukkaan, lapsiin jne. Se on läheisesti sidoksissa hänen henkilöhistoriaansa. Se on aina osa tätä koko sotkua, mutta: Sitä ei saada koskaan missään olosuhteissa 'esille' sellaisena kuin se todellisuudessa on ollut.
Tulet aina löytämään uusia ja uusia 'kohtia', jotka eivät sinulle eikä kenellekään koskaan avaudu, eivät paljastu - todellisuus on nimittäin 'rajaton', tyhjentymätön, ymmärrätkö?? Mitä tahansa siitä ikinä sanotaan, sen voi sanoa jollain toisellakin tavalla..
On pelattava niillä palikoilla jotka näitä rikosepäilyjä koskien saadaan todellisuudesta irti, konkretisoidaan. Ne on saatava järkevään järjestykseen.
Nyt käsitellään tätä yhtä ajanjaksoa, jonka oikeus on ilmoittanut, ja niitä tapahtumia, jotka sen aikana ovat todennäköisesti tapahtuneet ja antaneet aiheen nostaa syytteet.