Madeleinen tapaus ( Ketju 1)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

niin tuo rauhoittavien käyttö selittäisi esimerkiksi miksi vanhemmat olivat niin varmoja että tyttö ei ole lähtenyt yksin ulos kävelemään vaan joku on napannut hänet, mutta vanhemmat kiistävät että ovat käyttäneet rauhoittavia eli vaihtoehtona on edelleen se, että tyttö olisi omin jaloin lähtenyt etsimään vanhempiaan mutta vanhempien mielestä sellaista vaihtoehtoa ei voi edes ajtella, niin ei ole voinut käydä... :roll: miksi ei jos rauhoittavia ei kerran ole käytetty? Ja jos rauhoittavia on käytetty ja tyttö on nukkuvana kidnapattu niin miksi vanhemmat eivät myönnä sitä? sehän olisi heti auttanut tutkintaa kun oltaisiin oltu varmoja että TYTTÖ EI OLE VOINUT LÄHTEÄ KÄVELEMÄÄN, eikä poliisi olisi edes miettinyt koko vaihtoehtoa...täysmiehitys olis ruvennut kuumeisesti etsimään kidnappaajaa siltä seisomalta...

eli vanhempien omien lausuntojen takia mikä vaan näistä vaihtoehdoista ontuu tavalla tai toisella...

uima-allas, autotie, outo paikka ja silti vanhemmat olivat jättäneet yhden oven auki...ja nukkuvat lapset yksin sisälle, omien sanojensa mukaan ilman rauhoittavia...TODELLA VASTUUNTUNTOISTA
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Lisäksi jossain vaiheessa on huhuttu Madeleinen unissaan kävelystä. (lähde: isoäiti mccann kai)

On aika selkeää, ettei kukaan vastuuntuntoinen vanhempi jätä lapsiaan yksin noin pieninä, jos lukitsemattoman oven takana on jyrkät kiviportaat, jotka päätyvät asfaltille, autotie, uima-allas, yö....
Itse asunnossa on todennäköisesti kovat marmorilattiat, jotka nekin ovat riski pienen kaatuessa/ pudotessa. (oheisesta kuvasta ja kokemuksesta vastaavissa kohteissa päätellen.... http://www.markwarner.co.uk/sun/portugal/ocean-club )

Mielestäni ihmisen täytyy olla erittäin kyvytön ajattelemaan/ tuntemaan mitään, jos ei näe ja pelkää noin pienten lasten kanssa edes noita silmien edessä olevia vaaroja.

Minä häpeä pariskunta McCannin puolesta, että he ovat olleet niin naiiveja.

Minä häpeän heidän puolestaan, että ovat keskittyneet puolustamaan ''syyttömiä itsiään''.

Minä häpeän McCannien puolesta, koska he julistavat syyttömyyttään, vaikka heidän laiminlyöntiensä takia Madeleine tod.näk. tulee jäämään meidän kaikkien mieleen pikku tyttönä, joka katosi lomamatkalla, eikä ikinä löytynyt. Ei elävänä eikä kuolleena.
Viimeksi muokannut MissHolmes, Ti Loka 09, 2007 3:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MissHolmes
Ben Matlock

Samaa minä mietin, että mitä nuo tämän päivän 'löpinät' pitää takanaan:

Jos McCannien asunnon lisäksi heidän naapureiden asunnosta on löytynyt samaa Madeleinen virtsaa tai oksennusta, on aika ilmeistä, että lasta on huonokuntoisena siirretty huoneistosta toiseen.

Toisaalta siirron aikana lapsi voi olla jo ollut kuollut, mutta oksennus/virtsa peräisin elävästä.

Tuolla on vaikea osoittaa, että lapsi olis tapettu jommassa kummassa asunnossa, mutta laittaa kuitenkin ihmettelemään miksi häntä olisi sairaana kiikuteltu naapuriin tartuttamaan. (ja Madeleinen sairastelusta lomalla ei ole VIELÄ ollut mitään vanhempien antamaa lausuntoa)

Olikohan tuolla mitään mainintaa siitä sattuiko se dna löytymään mahdollisesti naapurien jääkaapista! 8)

Minua suorastaan jo yököttää katsoa heistä edes kuvia, koska kuitenkin vähintään välinpitämättömän naiivilla asenteellaan ovat enemmän kuin SYYLLISIÄ tapahtuneeseen!
MissHolmes
Ben Matlock

Uudesta poliisijohtajasta tutkinnassa tässä:
http://news.uk.msn.com/Article.aspx?cp- ... id=6355698

ja kuva löytyy täältä:
http://jn.sapo.pt/2007/10/09/policia_e_ ... r_por.html

Ja tässä Mitchell kommentoi uusimpia omalla tutulla tavallaan:
http://uk.news.yahoo.com/pressass/20071 ... e80_1.html
cicero
Michael Knight

olisi tosi mielenkiintoista kuulla että mistä nää tutkitut ruumiinnesteet on löydetty, se jo sanottiin että useammasta huoneistosta tuon hotellin alueella mutta ei sen tarkemmin.

Uusi päätutkija merkitsee yleensä jonkunlaista muutosta tutkimuksiin eli jos tää uus sais olla vähän avoimempi :roll:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

cicero kirjoitti:olisi tosi mielenkiintoista kuulla että mistä nää tutkitut ruumiinnesteet on löydetty, se jo sanottiin että useammasta huoneistosta tuon hotellin alueella mutta ei sen tarkemmin.
Mä luulin että se kuoleman haju olisi löydetty ko. paikoista, eikä ruumiinnesteitä olisi löytynyt muualta kuin ehkä portaista, autosta, ja joku veritahra (ei tiedä kenelle kuuluvaa) oman kämpän seinästä? :?:
Mä oon varmaan sekoittanu noi jutut jo keskenään. :roll:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

En lakkaa ihmettelemästä sitä, millainen soppa tästä on syntynyt. Uutiset ja juorut ovat menneet sekaisin, tarua ja totta on vaikea erottaa. Varmaan kaiken sotkun alku oli siinä, että Portugalin poliisi alunperin sössi hotellihuoneiston eristämisen. Sehän olisi pitänyt tehdä heti katoamisiltana, eikä joskus manjana.

Juttelin tästä tapauksesta erään psykologin kanssa, joka oli sitä mieltä, että Maddien vanhemmat "vaikuttavat joiltain psykopaateilta".
cicero
Michael Knight

poliisihan eristi huoneiston heti sinne tultuaan mutta se oli jo sotkettu lukuisten hotellin vieraiden etsiessä maddya...täällä ketjussa on linkkiä tuohon..

uutta: mccannien huoneessa ollut katoamisiltana useampi lapsi?http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... =1811&ct=5

myös telegraph kirjoittaa tästä...
MissHolmes
Ben Matlock

debbie kirjoitti:En lakkaa ihmettelemästä sitä, millainen soppa tästä on syntynyt. Uutiset ja juorut ovat menneet sekaisin, tarua ja totta on vaikea erottaa. Varmaan kaiken sotkun alku oli siinä, että Portugalin poliisi alunperin sössi hotellihuoneiston eristämisen. Sehän olisi pitänyt tehdä heti katoamisiltana, eikä joskus manjana.

Juttelin tästä tapauksesta erään psykologin kanssa, joka oli sitä mieltä, että Maddien vanhemmat "vaikuttavat joiltain psykopaateilta".

Debbie! :D Tuota ei kannata sanoa ääneen: sain Marsalkan ja monen muun vihat viikoiksi, kun tulkitsin Gerryn käytöstä tv-haastattelussa ja joitakin ''ei poseerauskuvia''.

Olen kanssasi samaa mieltä kylläkin. Not normal, not normal. Ja tämä ei ole muuta kuin mielipiteeni :lol:
debbie

cicero kirjoitti:poliisihan eristi huoneiston heti sinne tultuaan mutta se oli jo sotkettu lukuisten hotellin vieraiden etsiessä maddya...täällä ketjussa on linkkiä tuohon..

uutta: mccannien huoneessa ollut katoamisiltana useampi lapsi?http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... =1811&ct=5

myös telegraph kirjoittaa tästä...
Ihanko totta. Minä katsoin Sky Newsin videon, jossa kerrottiin se just noin kuin luulin: huone eristettiin ja tutkittiin perusteellisesti vasta pitkän ajan päästä. Tai sitten ymmärsin väärin? Mutta kuvaavaa sinänsä, että tästäkin ilmeisesti liikkuu ristiriitaista infoa.
MissHolmes
Ben Matlock

Joo ja tuo uusin huhu, että kaikki lapset olisi ollut siellä samassa huoneessa...

Miten saada kello kuusi nukkumaan seitsemän pikku-lasta samaan huoneeseen? Unilääkkeillä!!!!

Voi kiesus! Aina vaan kummenee nuo juorut ja vuodot.
debbie

MissHolmes kirjoitti:
debbie kirjoitti:En lakkaa ihmettelemästä sitä, millainen soppa tästä on syntynyt. Uutiset ja juorut ovat menneet sekaisin, tarua ja totta on vaikea erottaa. Varmaan kaiken sotkun alku oli siinä, että Portugalin poliisi alunperin sössi hotellihuoneiston eristämisen. Sehän olisi pitänyt tehdä heti katoamisiltana, eikä joskus manjana.

Debbie! :D Tuota ei kannata sanoa ääneen: sain Marsalkan ja monen muun vihat viikoiksi, kun tulkitsin Gerryn käytöstä tv-haastattelussa ja joitakin ''ei poseerauskuvia''.

Olen kanssasi samaa mieltä kylläkin. Not normal, not normal. Ja tämä ei ole muuta kuin mielipiteeni :lol:
Hei, olen uusi kirjoittaja enkä tunne vielä tämän foorumin koukeroita. Olen tosin tehnyt pitkän uran eräällä toisella foorumilla, jossa kukaan muu ei oikein innostunut tästä Maddie-aiheesta. 8)

No, minä en pidä näistä Maddien vanhemmista. Kylmät väreet niistä tulee. Sanon suoraan, että kovin ulkokultaisen oloinen pariskunta.
cicero
Michael Knight

huoneisto suljettiin heti ja perhe muutti loppuyöksi muualle, tutkimuksista en muista milloin alkoivat huoneistoa oikein tutkimaan. Minäkin sain ensin sen käsityksen että huoneistoa ei suljettu mutta sitten luin jostain poliisin "aikataulun" tuolta yöltä enkä mä ainakaan löytänyt siitä mitään ihmeellistä. sormenjälkiäkin oli etsitty jne...voi ola että avasivat sitten huoneiston aika pian tekemättä mitään "syvätutkimusta"
debbie

Siinä Sky Newsin clipsissä sanottiin myös, että huoneisto olisi vieläpä vuokrattu muille ihmisille ennen kunnollista tutkintaa. :shock: Tai sitten minä en ymmärrä enää englantia. Yritän etsiä sen pätkän ja kuunnella uudestaan..
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

cicero sanoi:
uutta: mccannien huoneessa ollut katoamisiltana useampi lapsi?
Tämähän selvittää paljon...
Näin ne alkaa pikkuhiljaa selvitä kaikki hämäryydet asiassa.

l
Lukittu