Peitetoimintaa, Salakuuntelua

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10908
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Peitetoimintaa, Salakuuntelua

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

cicero kirjoitti:
On melko selkeästi nähtävissä että tämä juttu Kuolemannaakka harmittaa sinua hirvittävän paljon, kertoohan jo nikkisikin että mielestäsi pariskunnan pitäisi olla yhtä kuolemaan saakka. Et siis hyväksy eroamista ja pysyisit suhteessa vaikka puolisosi jäisi kiinni pettämisestä ja rimpuilisi siitä irti...ymmärrän näkökantasi hyvin. Mutta hei, joskus sitä itse kukin voi tehdä virhearvioita myös puolison valitsemisen suhteen...
Naakka on lintu. Tommonen kuin tossa mun avattaressa... :shock:
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Peitetoimintaa, Salakuuntelua

Viesti Kirjoittaja cicero »

Kuolemannaakka kirjoitti:
cicero kirjoitti:
On melko selkeästi nähtävissä että tämä juttu Kuolemannaakka harmittaa sinua hirvittävän paljon, kertoohan jo nikkisikin että mielestäsi pariskunnan pitäisi olla yhtä kuolemaan saakka. Et siis hyväksy eroamista ja pysyisit suhteessa vaikka puolisosi jäisi kiinni pettämisestä ja rimpuilisi siitä irti...ymmärrän näkökantasi hyvin. Mutta hei, joskus sitä itse kukin voi tehdä virhearvioita myös puolison valitsemisen suhteen...
Naakka on lintu. Tommonen kuin tossa mun avattaressa... :shock:
Tämä oli jotenkin hyvin Annelimainen vastaus. "emmää tajuu kyl mistää mittää, kait se oli vai oliks" :lol:

Ketju jatkuu: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=24&t=12416 T. Mode
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Lukittu