Profilointeja käyttäjistä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Chopper
Perry Mason

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Voisin melkein veikata että Sirulla on itsellään henkilökohtaisia kokemuksia raiskatuksi/hyväksikäytetyksi tulemisesta varhaisteini-iässä tai teini-iässä. Tämä on ollut niin rankka kokemus että hän purkaa pahaa oloaan tällä palstalla ja näkee jokaisessa pedofiilin joka yrittää edes keskustella asiasta muulla tavoin. Tämän kokemuksen myötä hän on myös perehtynyt (suorastaan omistautunut) muihin rikoksiin ja sulkee itsensä muulta elämältä pois. Paljon vihaa ja katkeruutta pursuaa ko. henkilön kirjoituksissa ja toivoisinkin hänen hakevan apua ammattiauttajalta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Chopper sanoi ääneen sen, mitä olen monesti itsekin mielessäni ajatellut. Jos asia on näin, toivon Sirun ymmärtävän, että on rakentavampiakin keinoja purkaa ahdistustaan kuin lietsoa vihaansa keskustelupalstoilla. Koskaan ei ole myöhäistä hakea keskusteluapua ammatti-ihmisiltä.

Asioihin on hirveän vaikea suhtautua objektiivisesti, jos teemat muistuttavat subjektiivisesta kärsimyksestä, minkä yli ei ole päässyt. Vielä surullisempaa on, jos kärsimyksen yli ei halua päästä.
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Voi tätä ihanan vilpittömän tuen määrää. Olen suorastaan liikuttunut. Kertokaa vielä, mitä hintit ovat minulle tehneet, kun en voi sietää heitäkään. Hintti on joskus torjunut minut? Mikä on suosikkiteorianne?
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Siru83 kirjoitti:Voi tätä ihanan vilpittömän tuen määrää. Olen suorastaan liikuttunut. Kertokaa vielä, mitä hintit ovat minulle tehneet, kun en voi sietää heitäkään. Hintti on joskus torjunut minut? Mikä on suosikkiteorianne?
Tähän olet vastannut lukuisia kertoja itse väittäessäsi että enimmäkseen hintit ovat pedofiileja ja pedofiilit hinttejä. Mikä puolestaan johtuu rajoittuneesta ja, kun kerran kysytään, obsessiivis-kompulsiivisia piirteitä sisältävästä persoonallisuudesta.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Siru83 kirjoitti:Voi tätä ihanan vilpittömän tuen määrää. Olen suorastaan liikuttunut. Kertokaa vielä, mitä hintit ovat minulle tehneet, kun en voi sietää heitäkään. Hintti on joskus torjunut minut? Mikä on suosikkiteorianne?
Hintti = homo
jos olet nainen en usko hinttien edes koskeneen sinuun.
jos olet mies niin itse noilla sanoilla (hintti) vahvistit sitä, mitä muut täällä jo ovat veikkailleet.
jos olet tuollainen ihan oikeassa elämässä en usko sinuun koskevan kenenkään koskaan.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Nooruska kirjoitti:
Hintti = homo
jos olet mies niin itse noilla sanoilla (hintti) vahvistit sitä, mitä muut täällä jo ovat veikkailleet.
jos olet tuollainen ihan oikeassa elämässä en usko sinuun koskevan kenenkään koskaan.
Mä en nyt pääse tästä yli taikka ympäri mutta kuka nykyään edes käyttää sanaa "hintti"? :roll: Nooruskakin kiinnitti ilmeisesti samaan huomiota? Mielestäni se sanavalinta vaan jo kertoo paljon jostain ihmeellisestä ennakkoasenteesta.
Kivireki
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Siru83 kirjoitti:Kivireki

Häntä on oikeudessa syytetty raiskauksesta. Yli neljäkymppinen lapsista viehättyvä mies, joka elää kulissiliitossa aikuisen naisen kanssa. Perverssi, tiirailee lapsia ja nuoria autostaan ja muulloin tilaisuuden tullen.
Oikein (Syytetty, syytön), väärin(yli 40v, en oo), väärin(Lapsista viehtättyvä, wtf?), oikein(mies, jotain faktaakin joukossa sentään.), väärin(sinkku, mut elän kahden kissan kanssa), oikein(Pervo :lol: mut toi oli arvaus), väärin(en tiiraile, hyvä kun telkkarin näen muutenkaan), väärin(ei ole autoa, bussilla kuljen), väärin(en muulloinkaan) .

Siru83. Sä olet epäilemättä joskus kokenut suoraan tai välillisesti jotain traumaattista, ja luulen että olet asiaa käsitellytkin ainakin itsesi kanssa. Mut sä kanavoit sen väärin. Jos tapaat jotain ammattiauttajaa, keskustele sen kanssa nettipersoonastasi.

Ja lopeta pöllöily, sait taas bannia näemmä. Sitä paitsi noista sun väärin profiloimistakin kohdista olis voinut tarkistaa täältä muutaman.

Tietty sekin on mahdollista että oot paras trolli IKINÄ. En tunne sua ni en tiedä.
bibo ergo sum
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

nuusku-nella kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:
Hintti = homo
Mä en nyt pääse tästä yli taikka ympäri mutta kuka nykyään edes käyttää sanaa "hintti"? :roll: Nooruskakin kiinnitti ilmeisesti samaan huomiota? Mielestäni se sanavalinta vaan jo kertoo paljon jostain ihmeellisestä ennakkoasenteesta.
Jep. Tuo "hintti" pisti silmään. Sanana se on vanhahtava. liki kuusikymppinen isäni saattaisi sitä käyttää, mutta Sirun nimimerkki viittaisi nuorempaan ikäluokkaan. TOSIN Siruhan paasaa usemmankin kerran kaikesta vanhahtavaan sävyyn, kuinka esim. tyttöjen kuukautiset alkavat nykyään aikaisemmin ja aikaisemmin. Ihan kuin itse nyt olisi niin tautisen vanha...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Kuka mies muka miettii tyttöjen kuukautisten alkamisia. Siru on nainen joka on miesten puolelta joutunut torjutuksi elämänsä aikana. Hän seuraa läheltä nuorten naisten edesottamuksia joten uskoisin että 83 on hänen tyttärensä syntymävuosi.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Kuka mies miettii tyttöjen kuukautisten alkamista? Vastaus voisi hyvinkin olla paha vanha äijä, alias pedo. Heillähän on vanha sanonta, että nainen on pilalla kun alkaa karvat kasvaa.

Kuukautisten alkaminen merkitsee muutakin kuin verenvuotoa tai sukukypsyyttä. Se vaikuttaa monin tavoin fyysisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti kehoon ja mieleen. Siksi myös aloittaa sen kasvun aikuisuutta kohti. Mutta ei se silti yksin tee vielä kaikkea. Ympäristötekijät ne määräävät myös.

En viitsi kysyä alan asiantuntijoilta, naisilta, ettei ringitetä.

Siru83:lla on jonkin tason pahentuma päällä, koska on siirtynyt käyttämään ISOJA AAKKOSIA, tietäen sen myös ärsyttävän joitakin nettipoliiseja.

Ikävä, jos joku, vaikkapa minä, koittaisin myös puolustaa tyttöjen oikeuksia, niin Siru kaivaisi jostakin asian toisin päin. Hänellä kun on aina todennäköisyyden perusteella varma tieto, mutta muiden mielipide kaatuu ns. muotoseikkaan.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

cicero kirjoitti:Kuka mies muka miettii tyttöjen kuukautisten alkamisia. Siru on nainen joka on miesten puolelta joutunut torjutuksi elämänsä aikana. Hän seuraa läheltä nuorten naisten edesottamuksia joten uskoisin että 83 on hänen tyttärensä syntymävuosi.
Tämä palstahan onkin jo valmiiksi pullollaan noita Sinun uskomuksiasi, joten ei tämä yksi älynväläys ole viestihistoriasi perusteella kuin rikka rokassa;"..., että 83 onkin hänen tyttärensä syntymävuosi".
Oletat Siru83:n asian todellista laitaa (täysin oletetun tyttären, josta ei ole maininnut) salatakseen sitten laittaneen seuraavat viestit, ihan vain hämäys mielessä, yhden jo keväällä 2010 :lol: :lol: :lol: :lol: . Tai sitten et vain omaa alkeellisintakaan päättelykyä.

Siru83 päivämäärä 18 Helmi 2012, 17:53
Sain hyppysiini Pohjolan poliisi kertoo-kirjoja jo n. 8-vuotiaana ja lueskelin niitä. Mieleeni jäi erityisen karmaisevana ja pelottavana tapauksena turkulaisen Janne-pojan tapaus. Kaikkien mielestä ei ollut normaalia, että sen ikäinen oli kiinnostunut tällaisista kirjoista, ja muistan äitini repineen minulta käsistä PPK-kirjaa ja kysyneen, että miksi luen niitä. Perhepiirissä ei siis jaettu kiinnostustani rikoksia kohtaan.
Ollessani teini-ikäinen, n. 15-v netti oli jo ollut muutaman vuoden käytössä ja sieltä pääsi lukemaan kadonneista amerikkalaisista ja amerikkalaisista rikoksista.
...
Samanlaista intohimoista kiinnostusta rikoksia kohtaan ei ole kenelläkään sukulaisellani, joten olen harrastukseni suhteen yksinäinen susi. Mutta eipä se haittaa.

-Poliisi kertoo-kirja on ilmestynyt vuosittain vuodesta 1971 lähtien.
http://www.poliisikirja.fi/koti/

-Wikipedia, hakusana internetti:
1990-luvulla Internet kaupallistettiin ja siirrettiin suurten operaattoreiden hoidettavaksi. Sen jälkeen se alkoi levitä myös valtaväestön käyttöön. Nopeat tiedonsiirtoyhteydet, helppokäyttöiset graafiset käyttöliittymät ja uudet palvelut alkoivat houkutella yksityisiä käyttäjiä kokeilemaan Internetin tarjoamia mahdollisuuksia.

Suomessa Internetin räjähdysmäinen leviäminen alkoi 1993, kun EUnet Finland aloitti Internet-yhteyksien tarjoamisen yrityksille ja kotitalouksille.[3] Puhelinverkkoa käyttävä modeemiliikenne siirtyi muutamassa vuodesta BBS-purkeista Internet-palveluihin.[3]

Siru83 päivämäärä 14 Touko 2010, 22:30
Luin teini-ikäisenä kymmenen vuotta sitten Tuula Kallioniemen Pilven varjo-kirjan, mutta en ole tiennyt, että se perustuisi mihinkään tositapaukseen, paitsi Ahveniston helikopterionnettomuuteen.
...
Joka tapauksessa tämä on yksi karmeimmista henkirikoksista, joita Suomessa on sattunut. Etenkin se, että rikos kohdistui avuttomaan raskaana olevaan naiseen, tekee tapauksesta hirveän. Siinähän surmattiin kaksi ihmistä.
-Wikipedia, hakusana Pilven varjo:
Lasten- ja nuortenkirjoja
Pilven varjo (WSOY,1989)
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Siru83 kirjoitti:Sinulle voi annanna olla vaikeaa ymmärtää, mutta monen 15-vuotiaan päässä pyörii aivan muut asiat kuin seksi.
Jos jatketaan, niin ylläoleva lause paljastaa mun mielestä sen, ettei Siru83:lla lapsoset ole vielä teini-iän kynnyksellä...
Siru83 kirjoitti:Tämä ei tarkoita, etteikö 15-vuotiaalla olisi seksuaalisuutta, mutta sen ikäinen kasvaa ja kehittyy vielä, ja siksi on parasta, että sen ikäinen hankkii kokemuksensa oman ikäistensä nuorten kanssa, joille seksuaalisuus on myös vielä hämmentävä asia ja joka myös likaisia vanhoja setiä todennäköisemmin on tytöstä aidosti kiinnostunut ja häneen ihastunut.
Mä olen täysin samaa mieltä tästä kappaleesta Sirun kanssa, eikä mulla ole siihen mitään lisättävää.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Mun ystävistä, neljänkympin kummallakin puolella aika moni kuvittelee kyllä että ei heidän 14-16 -vuotiaansa vielä ajattele tuollaisia juttuja. Miehet taasen tuntuvat olevan ihan varmoja että heti kun vaan heidän tyttärensä ovat puberteetti-ikäisiä niin vaara vaanii ja nimenomaan tyttöjen itse sitä hakiessa (mutta menkoista eivät kyllä tiedä). Niinpä se taitaa hieman ollakin. Itsellänikin on siis tuon ikäisiäkin lapsia...

Kyllä mä luulen että "Siru" on rakentanut tuon profiilin näyttämään just tuollaiselta ja muuten sitten seikkailee täällä toisen nikin voimin. Voisinhan minäkin leikkiä 15 -vuotiasta poikaani joka ihan yhtälailla tällä hetkellä ..ja tässä samallahan tutustun ikäistensä tyttöjen ja poikien sielunelämään uudestaan joten eväät esitykseen ovat mitä parhaimmat.

Tuula Kallioniemen Pilven varjo on ilmestynyt vuonna 1989 jolloin itse siis olen ollut teini-ikäinen. Kyllä nämä Sirun lukemistot ovat niitä samoja mitä itsekin olen tuon ikäisinä lukenut, alibit ja muut rikosjutut tuli kesämökillä luettua heti kun osasin lukea, niinkuin monet muutkin lukivat. Ja lukiolaisena (90 luvulla) tietenkin netistä kaikki mikä hiukkakin oli "jännää"

Sinä annaanna tiedät kyllä hyvin yksityiskohtaisesti nämä Sirun jutut ja varsinkin tietyt diiteilit joihin tarttua. Voin vain ihailla tietämystäsi ja paneutumistasi kyseisen nimimerkin kohdalla.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

VPY on osoittautumassa säälittäväksi nössöksi tasa-arvoruikutuksineen. Hän puhuu, kuin olisi maailman kauhein asia, että mies on dominoiva, vahva ja miehekäs mies, joka hallitsee naista. Tajua jo VPY, että ei useimmat naiset halua mitään tasa-arvoa, vaan pitävät dominoivista ja miehekkäistä miehistä. Eli kannattaa ihan suosiolla lopettaa se tasa-arvon tyrkyttäminen ja siitä paasaaminen. Kyllä 99% naisista valitsisi mielummin elämän, jossa he saisivat hyvän miehen tarjoaman elintason tekemättä yhtään mitään verrattuna johonkin urakiipijä-elämään, jossa he joutuvat osallistumaan perheen elättämiseen.

Ja se tyttö, mistä paasaat tuolla, oli itse seurustellut mustan miehen kanssa. Miksi luulet niin olleen? Oliko hän mielummin ison, vahvan ja dominoivan mustan pojan kanssa kuin jonkun säälittävän tasa-arvosta vouhkaavan nössykän? Ja mitä jankutat siitä, että mustat miehet pitävät naisia esineinä? No mitä sitten, ehkä jotkut naiset haluavat tulla kohdelluiksi sillä tavalla, koska se saa heidät tuntemaan itsensä naisiksi paljon enemmän kuin kiinni ripustautuva säälittävä itkupilli"mies". Sitäpaitsi esinekin on parempi kuin miesmäinen feministinen riivinrauta, jolla on alistuvainen nössykkäukko kumppanina.

Just saying.
Lukijana
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Tutkimusten mukaan rikkinäisestä perheestä tulevat tytöt haluaa vahvan miehen. Kotona ei ollut isää, ja sitten koko loppuelämä etsitään sitä dominoivaa miestä paikkaamaan isän jättämää aukkoa. Sinä taidat olla yksi niistä.
Vastaa Viestiin