Cro kirjoitti:mitzy kirjoitti:Juliohan tuo taitaa auttamatta olla.. :/
Mm. alaikäisiä kähmivä raiskari, joka kiireiltään vielä uhkailee (uhrejaan?) on jäänyt kiinni. Joku sitten pystyy laittamaan surullisen naaman tapahtuman asiayhteyteen. Uskomatonta.
"Insiderisi" asian tiimoilta ovat olleet lähinnä säälittäviä. Poliisikin jo sanoi että ks. teoista tietävät muutkin kun uhrit. Puheidesi perusteella sinun pitäisi tietää tai olla kuullut kaikesta mitä tapahtuu ja siten alussa teilasitkin syytteiden uskottavuutta.
Kirjoituksesi ovat vastenmielisintä luettavaa mihin olen palstalla törmännyt pitkiin aikoihin.
HerloCCi Solmunen kirjoitti:Mitzy sen verran vakaalla kädellä "oikoo" spekuja sekä puhuu kuin tuntisi kyseiset henkilöt pitkältä aikaa.
Minulla on omat ajatukseni syistäsi, mutta en halua leimata tms.niin kerro sinä.
Niinpä. Maalaisjärjellä 1+1=?
Surullinen naama oli tasan sen takia,että musta oli erittäin surullista,että tää oli todellakin totta ja Julio todellakin syyllistynyt noihin jotka ovat ikäviä ja vastenmielisia asioita.
Lisäksi näissä on edelleen osa niitä jotka ovat ollaat jätkien kanssa ihan omasta halustaan, ja en ole ainoa joka noissa piireissä ihmettelee asian mahdollisuutta edes. Mutta varmasti näissä vasta jotka ovat tulleet esille vasta nyt,ehkä kaverien kautta yms.
Näistä on tiedetty varmasti treella,että ovat pokailleet alaikäisiä ja että näillä on naisia joka sormelle, en edelleenkään ole Tampereelta niin en edelleenkään kaikkea tiedä,eikä myöskään Treen salsapiireissä ole tiedetty asioiden olevan ihan näin vakavia.
Maalaisjärjellä voit laskea ihan rauhassa tulematta oikeaan lopputulokseen,en asu treella eikä mulla ole läheistä suhdetta kehenkään noista,tai edes kehenkään latinoon..