Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Annapa esimerkki, missä olen puolustanut lapsiinsekaantujia. Ja heti, kiitos!
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Sinulla on ollut useita erikoisia viestejä etenkin alle 16-vuotiaisiin teineihin sekaantumiseen liittyen. Yrität normalisoida lapsiinsekaantumista ilmiönä. Mutta en lähde sen enempää mihinkään juupas-eipäs-sanailuun, mihin lautamiehissä jankuttaminen usein menee.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Siru83 kirjoitti:Sinulla on ollut useita erikoisia viestejä etenkin alle 16-vuotiaisiin teineihin sekaantumiseen liittyen. Yrität normalisoida lapsiinsekaantumista ilmiönä. Mutta en lähde sen enempää mihinkään juupas-eipäs-sanailuun, mihin lautamiehissä jankuttaminen usein menee.
Toisin sanoen syytät minua semmoisesta, mistä sinulla ei ole mitään todistetta. Susta vaan tuntuu sille.

Olet säälittävä ja raukkamainen.
annaanna

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kirjoittaja Siru83 päivämäärä Pe Helmi 17, 2012 9:49 pm
Ks. annannan profiilin tekstiä "Kuka tervepäinen kolmekymppinen sitä ei pienessä kännissä viistoista-kesäistä pimua ottaisi vaikka väkisin, eiks vaan? (=kaikenlaisia pedoja palstoilta löytyykin)"
Tämänhetkinen pro(pedo? :roll: )fiiliallekirjoitukseni on kuin vanhan laulun korttipakka. Sen kirjaimet, sanat, ajatukset ja asenteet sanojen takana edustavat minulle koko porttaalia, sen yksinvaltiasta hoveineen, vapaaehtoisia lakeijoita, alamaisia ja tykinruuaksi uhrattua.

Vpy kirjainyhdistelmä muistuttaa minua ajattelun yksinkertaisuudesta, johon olen palstalla törmännyt perättömien ilmiantojen muodossa. Ilmianto on perätön, jos se perättömäksi katsotaan, vaikka siinä perää olisikin. Perättömät ilmiannot johtavat toimenpiteisiin. Aina. Joskus.
Kaksoisnikkelystä rangaistaan. Aina. Joskus.

Tervepäinen johdattaa ajatukseni niihin nikkeihin, joilta olen saanut tietoja elävästä elämästä, joko asiantuntijuuden tai elämänkoulun kautta saavutettuja faktoja.

Kolmekymppinen sanan nähdessäni mieleeni tulee 80 -luvulla syntynyt tyttönen/akka, jolle viisitoistakesäisten orastava seksuaalisuus ja kokeilunhalu ovat kauhistus. Tukahdutettu seksuaalisuus ja miehinen dominanssi ovat kolmekymppiseen iskostettuja elämänarvoja. Huumorintajuttomuus on elämäntapavalinta.

Pienessä kännissä -sanaparin nähdessäni muistuu mieleeni miten moni on tehnyt väärän valinnan elämässään, altistanut itsensä harkintakyvyn menetykseen.

Viisitoistakesäinen sanan kuullessani tulee mieleeni elämänjano, orastavat tunteet ja tarpeet, kiinnostuminen ja kiihottuminen, omien rajojen etsiminen ja keskenkasvuisuus. Totisesti minä sanon teille, kyseessä on sakkoliha.

Pedo sanan nähdessäni muistan niitä, jotka helvetintulessa kärventyvät käytettyään sanaa sen sisällöstä selvää ottamatta. Leimaten sanalla (sulkeissa tai ilman) ihmisiä nikkiensä takaa perättömästi.
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru83 kirjoitti:Sinulla on ollut useita erikoisia viestejä etenkin alle 16-vuotiaisiin teineihin sekaantumiseen liittyen.
Sinulla niitä vasta paljon on ollutkin.

Olet säälittävä ja raukkamainen ihminen jolla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Käytät mitä alhaisimpia keinoja saadaksesi kanssasi eri mieltä olevat ihmiset näyttämään pedofiileilta, homoilta jne.

Bannia "Sirulle"!
tj_eme
Jack Bauer
Viestit: 919
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 1:22 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja tj_eme »

Tärähtäneet, jotka eivät ota lääkkeitään. Toki tämä on vain edellsiten komppausta.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

annaanna kirjoitti:Viisitoistakesäinen sanan kuullessani tulee mieleeni elämänjano, orastavat tunteet ja tarpeet, kiinnostuminen ja kiihottuminen, omien rajojen etsiminen ja keskenkasvuisuus. Totisesti minä sanon teille, kyseessä on sakkoliha.
Tunnetko sinä annaanna itse viehtymystä 15-vuotiaita tyttöjä kohtaan, kun niin kovin eläydyt puhuessasi heidän seksuaalisuudestaan ja seksuaalisesta viehätysvoimastaan?

15-vuotias ei useimmiten ole seksuaalisesti "kasvanut" sillä tavalla, että voisi tuntea seksuaalisesti täysin samaa, mitä aikuinen nainen. Tämä johtuu hormonaalisista ja biologisista tekijöistä. Vielä 1800-luvulla oli tavallista, että kuukautiset alkoivat 17-vuotiaana, ja 13-15-vuotiaat olivat biologisesti täysiä lapsia. Kuukautisten alkamisaika aikaistuu koko ajan luonnottomaan suuntaan. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö lapsi olisi silti lapsi, vaikka sukukypsyys aikaistuu koko ajan.

http://tieku.fi/elimistoe/miksi-murrosi ... us-lyhenee

18-19-vuotias nainen on yleensä seksuaalisesti samalla tasolla kuin aikuinen. Tämä ei tarkoita, etteikö 15-vuotiaalla olisi seksuaalisuutta, mutta sen ikäinen kasvaa ja kehittyy vielä, ja siksi on parasta, että sen ikäinen hankkii kokemuksensa oman ikäistensä nuorten kanssa, joille seksuaalisuus on myös vielä hämmentävä asia ja joka myös likaisia vanhoja setiä todennäköisemmin on tytöstä aidosti kiinnostunut ja häneen ihastunut.

Sinulle voi annanna olla vaikeaa ymmärtää, mutta monen 15-vuotiaan päässä pyörii aivan muut asiat kuin seksi. Näin 14-vuotias tyttö kommentoi Aamulehden blogia, joka käsitteli alaikäisten tyttöjen ahdistelua:
Itse alaikäisenä olen sitä mieltä, että aikuiset saisivat etsiä oman ikäistänsä seuraa!! Jos Aikuiset naiset/miehet ovat hankalia ja vaativia, niin silloin ollaan luusereita jos siirrytään ahdistelemaan alaikäisiä!

Mutta kyllä meillä alaikäisilläkin on parantamisen varaa. Itseäni ainakin ärsyttää kaikenlaiset minihameet ja paidat jotka paljastavat liikaa. Myös liika meikkaaminen ja kiroileminen on inhottavaa.

Itse olen 14 vuotta vanha ja täytyy myöntää, että leikin vielä joskus huvikseni salaa leluilla. Jos kaverini saisivat tästä tietää niin jäisin yksin kokonaan.
Välillä tuntuu kun olisin ainoa ikäiseni maailmassa joka on sitä mieltä että olen vielä vasta ihan pieni lapsi. Monet luokkatoverini ovat jo menettäneet neitsyytensä ja kehuskelevat tapahtumilla mielestäni liikaa.

En välttämättä haluaisi tämän ikäisenä jo tietää näin paljo seksistä mitä tällähetkellä tiedän. Välillä oloni on kuin ajatukseni ja mieleni olisi tahrittu jollain likaisella ja inhottavalla jota ei koskaan saa lähtemään.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194700 ... toja+.html

Lasten täytyy saada olla vielä lapsia, ja vaikutuksille alttiita henkisesti vielä keskenkasvuisia nuoria on suojeltava heitä hyväksikäyttäviltä vanhoilta äijiltä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Tunnetko sinä annaanna itse viehtymystä 15-vuotiaita tyttöjä kohtaan, kun niin kovin eläydyt puhuessasi heidän seksuaalisuudestaan ja seksuaalisesta viehätysvoimastaan?
No ehkä Annaanna on joskus itse ollut 15-vuotias tyttö ja totta vitussa silloin tietää millaista on olla 15-vuotias tyttö. :roll:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Miten vaikeeta voi olla lainaus-toiminnan käyttö?!
Unhola
Hetty Wainthropp
Viestit: 459
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Nooruska kirjoitti:
Tunnetko sinä annaanna itse viehtymystä 15-vuotiaita tyttöjä kohtaan, kun niin kovin eläydyt puhuessasi heidän seksuaalisuudestaan ja seksuaalisesta viehätysvoimastaan?
No ehkä Annaanna on joskus itse ollut 15-vuotias tyttö ja totta vitussa silloin tietää millaista on olla 15-vuotias tyttö. :roll:
Niinpä niin. Kun puhutaan siitä millaista on olla tietyn ikäinen, kaikille tulee mieleen omat muistikuvat siitä millainen itse sen ikäisenä oli. Ei ymmärretä, että joku toinen voi olla saman ikäisenä aivan erilainen.
Mut kun on aina saatava viimeinen sana
vaik se ei johtaisi mihinkään

(Pauli Hanhiniemi)
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Unhola kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:
Tunnetko sinä annaanna itse viehtymystä 15-vuotiaita tyttöjä kohtaan, kun niin kovin eläydyt puhuessasi heidän seksuaalisuudestaan ja seksuaalisesta viehätysvoimastaan?
No ehkä Annaanna on joskus itse ollut 15-vuotias tyttö ja totta vitussa silloin tietää millaista on olla 15-vuotias tyttö. :roll:
Niinpä niin. Kun puhutaan siitä millaista on olla tietyn ikäinen, kaikille tulee mieleen omat muistikuvat siitä millainen itse sen ikäisenä oli. Ei ymmärretä, että joku toinen voi olla saman ikäisenä aivan erilainen.
Lisäksi, kun pohtii tuota ikää, niin minulle ainakin syntyy kuva, miten sen ikäisenä sitä ollaan niin tietäväisiä, että miten kaiken tulee mennä ja miten kaiken tulee olla ja miten aikaa kuuluu viettää ja mikä on noloa ja mikä siistiä. Miltä kuuluu näyttää, mitä käyttää, mikä on viisasta, kuka mahtaa olla in ja kuka vastaavasti out.

Lisäksi kerran kuluneella viikolla oivalsin, miten edelleen poikien on muka ihan ookoo sekoilla ja sikailla, mutta muka tytöt "vielä leikkivät nukeilla" karvan alle sakkoliharajaikäisenä. Joten on ihan turha yleistää suuntaan tai toiseen ja todeta jokin asia mahdottomaksi tapahtua, koska suurin osa tekee niin tai näin, kun ei tee (vaikka jopa haluaisikin)!
aniko
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: To Kesä 18, 2009 10:52 pm
Paikkakunta: Gamla Motown

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja aniko »

Luulisin myös, että ajat ovat yksinkertaisesti muuttuneet, eivätkä 15-vuotiaat enää ole mitään pikkulapsia, kuten joskus aikaisemmin, kun se on valittu rikosoikeudellisen(kin) vastuun rajaksi. Silloin on ajateltu, että alle 15-vuotias on vielä pikkulapsi, joka ei ymmärrä mitään tekemisistään. Mutta nykyään nuorilla on jo mahdollisuus ja oikeastaan pakko olla kosketuksissa aikuisten maailman kanssa paljon aikaisemmin. Eräs opettajan sijaisena toimiva mies minulle valitteli, kuinka jotkut alaikäiset tytöt käyttävät siekalematta hyväkseen seksuualista viehätysvoimaansa saadakseen tahtonsa läpi, ja tietäen, että opettaja ei voi heihin koskea. Kyllä teinit tämänkin pelin osaavat. Niin että jos joku nyt muistelee sitä millaista oli itse olla 15-vuotias, niin kannattanee myös muistella sitä, kuinka erilainen maailma silloin oli (ei ollut nettiä jne. jne.).
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja cicero »

Well, aikuiseksi kasvaminenhan on rajojen kokeilua ja rikkomista. Nuoret tytöt huomaavat helposti milloin miehet alkavat heitä katselemaan ihailevasti ja provosoivat sitten oikein olan takaa mutta provosoinnin tarkoitus ei ole sama kuin vastavaat elkeet vaikkapa yli kaksikymppiseltä naiselta. Väärinymmärryksiä tulee ja tapahtuu tuossa vaiheessa puolin ja toisin. Siksi aikuinen on vastuussa siitä miten homma etenee.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

cicero kirjoitti:Well, aikuiseksi kasvaminenhan on rajojen kokeilua ja rikkomista. Nuoret tytöt huomaavat helposti milloin miehet alkavat heitä katselemaan ihailevasti ja provosoivat sitten oikein olan takaa mutta provosoinnin tarkoitus ei ole sama kuin vastavaat elkeet vaikkapa yli kaksikymppiseltä naiselta. Väärinymmärryksiä tulee ja tapahtuu tuossa vaiheessa puolin ja toisin. Siksi aikuinen on vastuussa siitä miten homma etenee.
Näin se tiivistetysti on.

Lisäksi seksuaalisuuteen liittyvissä toimissa (kuten monessa muussakin, jossa tunne vie ylilyönteihin ja kiihdytään) se katumus tulee vasta jälkikäteen, kun järki pääsee voitolle. Esim. viistoistakesäselle kaikki on vielä uutta ja valtavan mahtavaa tässä maailmassa. Tavallaan siis juovutaan siitä tunteesta, joka vanhemmiten jo tunnistetaan "ei-niin-ihmeelliseksi". Koskee siis muutakin kuin seksiä; vähän kaikkea kuohuttavaa, "kiellettyä" ja "vaarallista" (ja ilman lainausmerkkejä samat...)
hannu hanhi
Axel Foley
Viestit: 2208
Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 6:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Jos 15-vuotias harrastaa seksiä 30-vuotiaan kanssa, kyse ei ole rajojen rikkomisesta, vaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä. 15-vuotias todellakin testaa vielä rajojaan, mutta sitäpä juuri pedofiili käyttää hyväkseen. Nyt voivat ilmoittautua kaikki, jotka haluavat lynkata minut, kun väitän 15-vuotiasta hyväksikäyttävää pedofiiliksi. Heti kun ilmoittaudutte, teihin iskee julma häpeän kirves.

Periaatteen tasolla ymmärrän Sirun purkauksia. Olen saanut itse lunta tupaan, kun yli 12-vuotiaan hyväksikäyttäjää olen kutsunut pedofiiliksi. Jotakin hämärää on ihmisessä, joka tällaisessa asiassa alkaa pelata terminologialla. Asia hahmotetaan tällöin huolestuttavan rationaalisesti ja emotionaalinen ulottuvuus on huolestuttavan heikosti mukana.

Sirun ongelma on siinä, että hän vesittää hyvätkin ajatuksensa heiluttelemalla leimakirvestä sinne sun tänne. Pedofiilikeskusteluihin olen osallistunut varsin vähän. Muiden ketjujen perusteella ymmärrän erinomaisen hyvin, jos Sirun kommentit ärsyttävät tai jopa raivostuttavat. Mutta Sirun paheksuminen ei oikeuta pedofilian ymmärtämistä.
Lukittu