Naiseuden pimeä puoli
Naiseuden pimeä puoli
Hei,
YLEn Elävä arkisto julkaisi juuri äsken artikkelin, jossa on neljä videoklippiä, naisen väkivaltaisuudesta. Mukana on myös miesnäkökulma. Rajua ja surullista kuultavaa.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/n ... edia=78120
Terveisin
Sirpa Jegorow
Toimittaja/YLEn Elävä arkisto
YLEn Elävä arkisto julkaisi juuri äsken artikkelin, jossa on neljä videoklippiä, naisen väkivaltaisuudesta. Mukana on myös miesnäkökulma. Rajua ja surullista kuultavaa.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/n ... edia=78120
Terveisin
Sirpa Jegorow
Toimittaja/YLEn Elävä arkisto
Re: Naiseuden pimeä puoli
Olisiko huono idea avata yksi ketju näille kaikille Elävän arkiston linkeille? Kun nythän avataan aina uusi ketju yhdelle videolle.
Esimerkiksi Rikostarinoita Suomesta ja Kadonneet ketjuissa on lisätyt videot linkitetty kaikki samaan ketjuun.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=6004
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=7&t=5023
Esimerkiksi Rikostarinoita Suomesta ja Kadonneet ketjuissa on lisätyt videot linkitetty kaikki samaan ketjuun.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=6004
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=7&t=5023
"The darkest place is under the candlestick"
Hävettää kirjottaa, mutta taidan olla näitä ihmisiä tästä rajalta. Olen ottolapsi ja mun biovanhemmat on rikollisia, alkoholisteja, skitsofreenikkoja ja kaikkea. Ottovanhemmatkin on puoliksi perseestä. Mä olen huora. Vedän puoleeni näitä väkivaltaisia imisiä ja niin joo olen kaikenlisäksi asunut Afrikassa ja muutenkin ulkomailla.
Haistakaa ny vittu tekin muka kaiken kokeneet kakka.
janita kirjoitti:Hävettää kirjottaa, mutta taidan olla näitä ihmisiä tästä rajalta. Olen ottolapsi ja mun biovanhemmat on rikollisia, alkoholisteja, skitsofreenikkoja ja kaikkea. Ottovanhemmatkin on puoliksi perseestä. Mä olen huora. Vedän puoleeni näitä väkivaltaisia imisiä ja niin joo olen kaikenlisäksi asunut Afrikassa ja muutenkin ulkomailla.
Olihan lämmin kannanotto
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Mielenkiintoinen kannanotto.
Alku on jotenkin myötätuntoa hakeva:
Hämmentävää.

Onko tämä juuri se 'naiseuden pimeä puoli'?
Alku on jotenkin myötätuntoa hakeva:
Ja lyhyen tekstin päätteksi kuitenkin puhkeaa jo raivo:Hävettää kirjottaa, mutta taidan olla näitä ihmisiä tästä rajalta. Olen ottolapsi...
Ja tekstin viimeiseksi sanaksi vielä tulee kuin tyhjästä tuo asiaan liittymätön 'kakka' -sana yksikössä.Haistakaa ny vittu tekin muka kaiken kokeneet kakka.
Hämmentävää.
Nuotio & Äreät Tiput
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Haha, ei kun se pimeä puoli tuli tässä esille hyvin: Jos tämä ketju olisi koskenut huonoon suuntaan menneitä miehiä ja joku oikein pahaksi päässyt ukko olisi tässä avautunut, niin muiden miesten kommentit olisi todennäköisesti olleet enemmänkin kannustavia....MissHolmes kirjoitti:Mielenkiintoinen kannanotto.
Alku on jotenkin myötätuntoa hakeva:Ja lyhyen tekstin päätteksi kuitenkin puhkeaa jo raivo:Hävettää kirjottaa, mutta taidan olla näitä ihmisiä tästä rajalta. Olen ottolapsi...Ja tekstin viimeiseksi sanaksi vielä tulee kuin tyhjästä tuo asiaan liittymätön 'kakka' -sana yksikössä.Haistakaa ny vittu tekin muka kaiken kokeneet kakka.
Hämmentävää.![]()
![]()
Ketjun aloitus on selvästi koskenut "janitaan" oikein syvällekin, varmaan ihan syystä.
Avautuminen oli sitä kuokkaa....
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minä luin tuon tekstin provona.
Oikeasti Janita on kiltti lukiolainen, jonka peruskunnollisilla vanhemmilla on volvo ja omakotitalo.
Kakka on rajuin kotona käytetty 'rumasana'. V-sana on lainattu täältä.
Anteeksi OT.
Oikeasti Janita on kiltti lukiolainen, jonka peruskunnollisilla vanhemmilla on volvo ja omakotitalo.
Kakka on rajuin kotona käytetty 'rumasana'. V-sana on lainattu täältä.
Anteeksi OT.
Nuotio & Äreät Tiput
Olihan tää provo, ja kännissä kirjoitettu? Olihan??janita kirjoitti: Vedän puoleeni näitä väkivaltaisia imisiä ja niin joo olen kaikenlisäksi asunut Afrikassa ja muutenkin ulkomailla.
- poikani
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Tuolla sivulla on linkki alunperin vuonna 2009 julkaistuun Kalteriprinsessat-ohjelmaan, jossa haastatellaan mm. tuolloin 43-vuotiasta Eveä. Tämä karummanpuoleinen nainen kertoo tappaneensa lapsena ("mä olin kakstoista tai kolmetoista") 85-vuotiaan mummon. Onkohan tuo aivan täyttä paskaa, väritettyä totuutta vaiko peräti täyttä totta? Googlailulla en löytänyt mitään tuollaista.
????? ?? ??????.
-
Neiti Lemon
- Armas Tammelin
Kiinnostaa tämä Eve, tietääkö kukaan tapauksesta?
-
Orvokki Itä
- Lauri Hanhivaara
Voisi olla tottakin, koska alle 15-vuotias ei ole rikosoikeudellisessa vastuussa tekosistaan, eikä noin nuoren ja oletettavasti pahasti häiriintyneen lapsen rikoksista ole lehdissäkään paljon kirjoitettu.poikani kirjoitti:Tuolla sivulla on linkki alunperin vuonna 2009 julkaistuun Kalteriprinsessat-ohjelmaan, jossa haastatellaan mm. tuolloin 43-vuotiasta Eveä. Tämä karummanpuoleinen nainen kertoo tappaneensa lapsena ("mä olin kakstoista tai kolmetoista") 85-vuotiaan mummon. Onkohan tuo aivan täyttä paskaa, väritettyä totuutta vaiko peräti täyttä totta? Googlailulla en löytänyt mitään tuollaista.
-Yön harsoon maa tummentuu
kuin uupunut se päivään ois.
Ja pilveen jo häipyy kuu
kuin onni, jonka annoin pois-
kuin uupunut se päivään ois.
Ja pilveen jo häipyy kuu
kuin onni, jonka annoin pois-
Satuin katsomaan tän Linnan ruusut -nimellä Areenassa nyt olevan dokkarin, jossa tuo Eve kertoo tuosta teostaan ja muustakin.poikani kirjoitti: Ma Helmi 27, 2012 9:22 pm Tuolla sivulla on linkki alunperin vuonna 2009 julkaistuun Kalteriprinsessat-ohjelmaan, jossa haastatellaan mm. tuolloin 43-vuotiasta Eveä. Tämä karummanpuoleinen nainen kertoo tappaneensa lapsena ("mä olin kakstoista tai kolmetoista") 85-vuotiaan mummon. Onkohan tuo aivan täyttä paskaa, väritettyä totuutta vaiko peräti täyttä totta? Googlailulla en löytänyt mitään tuollaista.
https://areena.yle.fi/1-415003
Kiinnostaisi tietää, onko kukaan noista dokumentin neljästä naisesta enää elossa ja jos, niin kuka. Miehen tappaneella Tarjalla lienee paras ennuste, muut kolme on huumeidenkäyttäjiä. Ja tuosta eristyksessä pidetystä Evestä varmaan joku täällä tietää enemmänkin, koska on niin monta kertaa lusinut. Häijy muija.