Sivilisääty
Re: Sivilisääty
Naimisissa. Maksan laskut miehen palkasta joka tulee meidän yhteiselle tilille. Vastaavasti miehen palkka on noussut meidän naimisissa olon aikana 50 prosenttia ja hän on julkisesti kiittänyt minua siitä että olen tehnyt sen hänelle mahdolliseksi. Hän ei uskonut itseensä eikä mahdollisuuksiinsa ennen meidän yhdessä oloa, sen jälkeen on ottanut itseään niskasta kiinni, haistattanut paskat entiselle pomolleen vaihtanut kehoituksestani työpaikkaansa kahdesti ja on nyt siinä asemassa johon ei koskaan kuvitellut yltävänsä. Joskus ihmiset sopivat toisilleen niin että kahdesta surkimuksesta tulee jotakin ihan muuta. Mä olen vastaavasti jättänyt "varjoelämäni" kokonaan. Sellaista ei tapahtunut edellisen miehen ollessa kuvioissa 
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Naimisissa.
Edelleen aviossa. Suurta hupia minulle tuotti lukea tämä ketju läpi kokonaan, en ole aikoihin nauranut yhtä makeasti.
suosittelen kaikille synkkämielisyyteen taipuville.
Nothing is quite what it seems
Juu-u, minuakin nauratti tuo ajatus pompööseistä kakkukahvitilaisuuksista. Vaikka kahvista tykkäänkin, varsinkin näin aamuisin.
Nopean toiminnan naisena on siviilisääty tietoni täällä auttamattomasti vanhentuneita.
Nykyään olen avoliitossa, mutta tuon ekan mainitani jälkeen tässä ketjussa tämä on kolmas mies.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avioliitto. Ensimmäinen ja toivottavasti ainoa, ja lapsiakin on vain keskenämme. Vaikka ei olla edes uskovaisia