Hohhoijaa!
Ensinnäkin, minua huolestuttaisi enemmän se, että joku katselee jotain 13-vuotiaiden sporttityttöjen liikuntaesitystä sellaisella silmällä, että kiinnittää huomiota heidän vaatetukseensa tai sen vähyyteen. Eiköhän se kerro katsojasta jotakin, vai sanotaanko suoraan, että kenties katsojan seksuaalisesta suuntautumisestakin kenties jotakin? Eipä ainakaan itselleni tullut mieleen ko. videota katsoessani pohtia että ompas tytöillä vähän vaatetta ja paljasta pintaa näkyy...
Toiseksi, jos tytöt kerran harjoituksissa käyttivät samoja pukuja niin miksei ohjelman vetäjät silloin huomauttaneet jos se MUKA olisi ohjelman hengen ja sisällön vastaista sitten? Miksi ilmoittavat vasta itse esityksen jälkeen? Miksi pilaavat esityksen ja tyttöjen jatkoon pääsyn sen vuoksi?
Kolmanneksi, vaikka kaikenmaailman jammusedillä peloitellaan, tosiasia on, että tässä(kin) tapauksessa enemmän on aiheutettu vahinkoa lapsille tuolla peloittelulla ja seksualisoimisella. Miltei kaikki lasten seksuaaliset hyväksikäytöt tapahtuvat tuttavapiirissä, puskapedofiiliraiskaajia ei käytännössä ole juuri lainkaan. Ja kotonaan jotain tuollaista pätkää katsovat ja tumputtava pedofiilisika nyt ei kenelekään tee harmia joten sowhat. Nämä lapset ainakin järkyttyivät syvästi tuosta asiasta ja heidän itsetunnolleen ei varmasti tehnyt se hyvää. Puhumattakaan, että juuri nyt lapsille tehtiin se sama (julkisestipa vielä) mitä pedofiilitkin pyrkivät tekemään, eli viemään lapsen "viattomuuden"...tytöt kokevat nyt, että eivät kehtaa edes kadulla kävellä kun joku tuijottaa heitä seksuaalisessa mielessä, vaikka tätä ennen eivät kokeneet mitään sellaista!
Neljäs asia: Miksi hitossa asia piti tuoda tuolla tapaa esille suoraan lähetyksessä kaikenkansan edessä?!? Noin arka asia ja vielä tuon ikäisille lapsille ja tuolla tavalla tuodaan esille?!? Ei jumalauta mitä kusipäitä nuo ohjelman vetäjät, en voi muuta sanoa!
Aivan käsittämätöntä toimintaa kaikenkaikkiaan!
(juujuu, tietysti vanhemmilla on vastuu laittaa rajoja jos joku murkkuikäinen nyt alkaa pukeutua huonon maun mukaan huomiota saadakseen ja kokeillakseen rajojaan...väärässä seurassa vieläpä. Mutta liikuntaesitys urheilutaimineissa telkussa ei ole sellainen, ei todellakaan.)
Edit: Niin, siis ihan hyvältä esitykseltä tuo kaikenkaikkiaan kyllä vaikutti, varsinkin jos tytöt ovat itse kehittäneet sen!