Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Juu, näin on. Ja nyt kaikki lukijat tulivat superviisaiksi ja saivat aimon tietopläjäytyksen, kiitos siitä!

Ja sitten kun otetaan kehiin käsite empiirinen (Empiirinen tutkimus (kreik. empeiria) eli kokemusperäinen tutkimus perustuu tutkimuskohteen havainnointiin tai mittaamiseen/lainaus ystävältäni Wikiltä), niin minäpä hyppään takavasemmalle, kun mukana alkaa olla havainnoitsijaa, havainnoitsijan tulkinta ja mahdollisesti luotettavan laitteiston viisarin väpätystä - tai löydämme itsemme tuota pikaa Cernin hiukkaskiihdyttimen mustasta aukosta.

Ai, siitä tulikin aivan loistava juttu mieleen - viitaten nyt tähän empiiriseen ja ystävääni Wikiin. Siellä lukee nimittäin tuon hiukkaskiihdyttimen aiheuttamasta uhkasta näin:
Mikäli pienikokoisia mustia aukkoja syntyisi, ne haihtuisivat lähes välittömästi Hawkingin säteilyllä ja olisivat siten harmittomia.[15] Hawkingin säteily on tosin vielä varmistamaton ilmiö.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
Siinä meille empiiristä tiedettä.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Ok, ok sanokaa, että kelaan, tai että säädän tai väännän, mutta muutin mielipiteeni Ulvila-asiassa. Siihen tuli muutama muuttuja lisää, kun pengoimme hovinpäätöstä ja muistin jo unohtuneita asioita.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 53#p465353
Alethes doksa meta logu
Veristi
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Hei, Sirpa! Tein kuten neuvoit ja aloitin etäopinnot. Luentosarjan nimenä on Ihmeiden orbicurssi ja eilen tein jo ensimmäiset Englannin-kanavointi -harjoitukseni. Heti sain 'uutta tietoa' magnetismista ja lämpösäteilystä. Stimuloivia ajatuksia ja mikä parasta: ei tarvitse poistua mihinkään tutusta kotiympäristöstä. Nytkin olen ihan pihalla ja kahvit on termarissa.
Sirpa

Ei taida löytyä okkultismista?! Vai löytyykö?

Manner Iltalehdessä:
– Tyydyn oikeuden päätökseen ja sillä selvä. Pulinat pois. On tässä jutussa paljon muutakin tärkeämpää kuin asian julkisuus tai ei-julkisuus.Minua kiinnostaa itse substanssi, Manner totesi.
Samat sanat. Toivottavasti opit, Veristi, kanavoimaan - itse en ole edes ymmärtänyt koko sanaa, tai mitä se tarkoittaa - kuulostaa joltakin huuhaalta, epäilen löytyykö siitä koskaan edes mitään substanssia?!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Substanssi
Alethes doksa meta logu
Veristi
Christopher Lorenzo

Kyllä minuakin, Sirpa, itse substanssi kiinnostaa, en siinä Mannerista poikkea. Mutta sitä kyllä olen nykyään joutunut pohtimaan, oletko itse kykenevä itsenäiseen olemassaoloon, kun alituiseen vetoat tuohon ystävääsi Wikiin kaikkine esimerkkeineen.

Ihan vaan tiedoksi, että etäkurssini on edennyt jo Saimaan kanavointiin ja rähmällään oloon. Mitä kurssia oikein kuvittelit minun käyvän? Luulitko, että täällä vain sormeni asettelen näppäimistön päälle ja annan sormien viuhoa itsekseen minne sattuu? Ei silti, joskus muinoin taisin ajatella sinusta ihan samaa...
Lukijana
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

Onko sattumaa että Minfo vaikuttaa joutuneen tänään (Su) tietoteknisen häirintähyökkäyksen kohteeksi?
Mikä taho tästä on vastuussa? Euroopan kansanpuolue ja vapaa-muuraritko?
----------------
to 22.3 Sirpa tuntuu huolestuneen ylläolevasta viestistäni niin ,että on painunut "maan alle".
------------
la 24.3 Huomaatteko että myös "Veristin" intensiivinen kirjoittaminen on katkennut samoihin aikoihin, la 17.3
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Nyt Sirpan poissaollessa (ilmeisesti teknisten ongelmien takia) huomaa, että hänen kaltaistaan räväkkää persoonallisuutta, joka ravistelee foorumin kaavoihinsa kangistunutta väkeä, tarvitaan täällä. Ei sillä, että hänen jutuistaan mitään tajuaisin, mutta hän on kuitenkin tarpeellinen.
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

MEG kirjoitti:Onko sattumaa että Minfo vaikuttaa joutuneen tänään (Su) tietoteknisen häirintähyökkäyksen kohteeksi?
Mikä taho tästä on vastuussa? Euroopan kansanpuolue ja vapaa-muuraritko?
----------------
to 22.3 Sirpa tuntuu huolestuneen ylläolevasta viestistäni niin ,että on painunut "maan alle".
------------
la 24.3 Huomaatteko että myös "Veristin" intensiivinen kirjoittaminen on katkennut samoihin aikoihin, la 17.3
Kaikki eivät pääse enää sivustolle jonkin teknisen ongelman vuoksi. Ehkäpä nämäkin henkilöt.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
VPY
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja VPY »

Siru83 kirjoitti:Nyt Sirpan poissaollessa (ilmeisesti teknisten ongelmien takia) huomaa, että hänen kaltaistaan räväkkää persoonallisuutta, joka ravistelee foorumin kaavoihinsa kangistunutta väkeä, tarvitaan täällä. Ei sillä, että hänen jutuistaan mitään tajuaisin, mutta hän on kuitenkin tarpeellinen.
Ota Sirpaan toisenlainen lähestymistapa, tarjoa hänelle vaikka mustaa makkaraa, sisar-hengessä :mrgreen: Toivottavasti Sirpalla on tyyny hyvin ja siteet tiukalla sängyssä.

Mutta vaikka Sirpa on sänkyyn kahlittu, hänen mielensä vaeltelee vapaana milloin missäkin ja milloin kenenkin hahmossa, vai mitä Murre,Naakka ja mitä niitä kaikkia onkaan.
post-veristi
Susikoski

Viesti Kirjoittaja post-veristi »

Psst, Sirpa. Mikäli nyt satut olemaan sellaisessa paikassa ja ajassa, että pääset "koneelle", niin tässä sinulle ilmoitusluontoisena uutisena: vaikkei ennalta älytty sopia mitään jälleennäkemisaikaa Nettiin, teen kaikkeni sen suhteen, että pääset tänne. Konetta on korjattu kaikin puolin, on hitsailtu ja suojamaalattu. Itse olen jo osittain onnistunut toipumaan tuosta mielen mustumisesta eli "mustaan aukkoon joutumisesta". Meditoin vielä vähän niin jaksan paremmin keskittyä pelastamisyritykseesi ja etsiä "jälkesi". Toivottavasti jälkesi eivät johda liian kauas taaksepäin; olen kyllä siihenkin varautunut käymällä "arkistokurssin". Yhden koematkankin jo tein. Joten jälleennäkemisiin!
Example - Lying To Yourself
Veristi
Christopher Lorenzo

Psst, Sirpa. Hyppää kyytiin, aikakone surisee...

No, täällä ootellaan...

No?

Blackout?
MissHolmes -varjo
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja MissHolmes -varjo »

;)
Kyllä se onnistuu helpomminkin: mailia ylläpidolle niin tuhoavat vanhan nikin ja sitten vaan uutta ''Tulevaisuuden-Sirpaa'' rakentamaan.
Uuden nikin luomisessa tulee ongelmaksi se, ettei samaa sähköpostiosoitetta pysty käyttämään, mutta helposti sitä vaikkapa gmailissa luo itselleen väliaikaisen sähköpostiosoitteen jälleensyntymisen edesauttamiseksi.

Tsemppiä Sirpa! Paljon helpommin onnistuu minun konsteilla kuin ylläolevilla salaliittoteorioilla ! :lol: :lol: :lol:
Sirpa

Kiitos teille, ystävät!

Veristi todella onnistui siinä mitä en koskaan olisi uskonut - onnistui tuomaan minut takaisin tähän ulottuvuuteen - nyt menee kyllä jokunen (ja vähän pidempikin) tovi totutellessa tähän.

Huh mikä kokemus. Sanaton.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

VPY kirjoitti:
Ota Sirpaan toisenlainen lähestymistapa, tarjoa hänelle vaikka mustaa makkaraa, sisar-hengessä :mrgreen: Toivottavasti Sirpalla on tyyny hyvin ja siteet tiukalla sängyssä.
Sulle tarjoan kupillisen lämmintä kermaa, silitän poskesta, ja taputtelen tyynyn tasaiseksi niin voit siinä kehrätä korvani juuressa, kun nukumme yhteistä unta.

Soita sinä sooloa, niin minä komppaan kitaralla, niin saadaan meneen entiseen tahtiin.
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin